AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg har slitt med mye låsninger i bekken og korsrygg siden jeg var gravid for 20 år siden. I 2017 fikk jeg prolaps i l4 og l5, og da sluttet bekkenleddet og ryggvirvlene å låse seg, men begynte å láse seg igjen når ryggen ble bedre av prolapsen. Nå har jeg fått en skivebukning/ begynnende prolaps igjen i korsryggen, og jeg får ikke låsninger i bekkenleddet eller korsryggen uansett hva jeg gjør eller hvor feil jeg sitter. Grunnen til at jeg har hatt alle disse låsningene er for stramuskulatur / svak muskulatur / benlengdeforskjell/ trange forhold i ryggvirvelen / nedsunken skive osv. Manuellterapeut forstår ikke hvorfor jeg ikke har låsninger når jeg har prolaps, og klarer ikke å gi meg et svar på hvorfor Har noen en forklaring på hvorfor jeg ikke får låsninger i bekkenledd og ryggvirvler når jeg har prolaps i korsryggen? Anonymkode: c3a61...193
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Fordi låsninger er pseudovitenskap? Anonymkode: b93c5...ea8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå