Gå til innhold

Vokse selv eller vokse i salong? Er så lei av barberhøvelen!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det, hudpleiesalong/hudklinikk/hudpleieklinikk, men dere skjønner. 

Jeg er så jævla drittlei den barberhøvelen. Jeg hater å bruke tid på det, og jeg skulle ønske jeg bare kunne slippe - og jeg dropper det med mindre jeg må, for eksempel om jeg skal gå i kjole som viser legger og lignende, noe som er sjeldent. Og ja, jeg kunne naturligvis bare latt det gro fritt og gi pokker, men så tøff er jeg faktisk ikke! Er veldig hårete. 

Så jeg har da lyst til å vokse legger og lår. Bikinilinje og armhule hadde også vært fint. Jeg har prøvd å vokse leggene selv hjemme, jeg kjøpte slik perlevoks som man skal smelte selv, men jeg syns det fungerte dårlig.. Mulig jeg gjorde det feil, men gjorde akkurat slik det sto i veiledningen og jeg syns ikke det fikk bort alt håret. Så tenker kanskje at å gjøre det med noen som kan det, er mye bedre. 

Vil bare høre andres erfaringer, fra dere som vokser. Vokser dere hjemme, om dere gjør det hos noen andre; hvordan er smerten nå i forhold til hvordan det var når du startet, viktige forholdsregler man burde ta etter voksing, hvor ofte vokser du deg, fungerer det med slike hårveksthemmede kremer osv. Fortell gjerne alt! Jeg er litt sjenert, og syns det er rart å skulle brette frem underlivet til noen men vet jo at disse damene gjør dette daglig. Må jeg ligge splitter naken om jeg bare vil ta bikinilinja? Jeg liker å ha hår nedentil ellers, men kunne kanskje vært digg å tatt bort det i rumpa også da.. 

Epilering er ikke et alternativ, det er satans vondt og det er en smerte jeg ikke klarer å venne meg til. Voksing er kjapt, så det gjør ingenting om det gjør vondt. Når jeg vokset leggene selv, syns jeg ikke det var så ille. Jeg bruker å vokse magen (jeg har dessverre veiviser) med slik man bare fester på og drar av, og det har blitt merkbart mindre hår der, jeg har vokset det i ca. 3 år og nå kan det gå et par måneder og mer før jeg trenger å vokse det! 

Setter stor pris på svar!! :) 

Anonymkode: 62893...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grei erfaring med IPL-maskin for å redusere hår i ansiktet. Så jeg ville prøvd å kjøpe en billig på Finn/tise. Du må bruke den en gang i uken i 12 uker for å oppnå full effekt

Anonymkode: da379...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...