Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være jeg er unødvendig paranoid når det gjelder mine egne skitne truser og redselen for at mannen min, som er klesvask-ansvarlig, lukter på dem, men...

Er det vanlig å lukte på sin kones skitne truser?🫣

Anonymkode: 3ef71...50e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mer vanlig å gjøre det til svigerinner, naboer og hva vet jeg. Dessverre.

Husker en tråd om menn som sa at de runket i sokkene og undertøyet til folk i familien, venninner av kona osv. Og i kaffen!!! 🤮

Anonymkode: 72fe0...6fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nok mer vanlig å gjøre det til svigerinner, naboer og hva vet jeg. Dessverre.

Husker en tråd om menn som sa at de runket i sokkene og undertøyet til folk i familien, venninner av kona osv. Og i kaffen!!! 🤮

Hva er "dessverre" med dette?

Anonymkode: 1fa07...e8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dagens nye ord til deg: Samtykke.

Anonymkode: a396e...b9f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er noe galt med folk i forhold som gjør dette. Da må det i så fall være ok for motparten i forholdet OG eieren av trusa eller hva det gjelder! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kan være jeg er unødvendig paranoid når det gjelder mine egne skitne truser og redselen for at mannen min, som er klesvask-ansvarlig, lukter på dem, men...

Er det vanlig å lukte på sin kones skitne truser?🫣

Anonymkode: 3ef71...50e

Kan jeg aldri tenke meg. Her er jo kilden tilgjengelig:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fader heller. 
La nå mannen sniffe.

Har en mann glede av å sniffe på undertøyet til sin egen partner før han vasker tøy, så må han få den gleden.

Høres ut som en veldig uskyldig fetish, som både virker harmløs og såpass privat - at det er lite sannsynlig at han deler «opplevelsene» sine med andre.

Men jeg hadde ikke ønsket å vite om det. Jeg ville heller ikke spurt en partner om han er «into» den slags, fordi jeg ikke ville ha lyst til å vite svaret, og jeg hadde orket den kleine samtale som måtte ha kommet senere, hvis han avkreftet trusesniffing.

Anonymkode: 6b95a...e9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for TS? Dametruser er fulle av feromoner, det samme er gensere. Du vet, det primale som finnes i alle mennesker og dyr.

Anonymkode: fe979...415

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

😅

Nå minner du meg på gangen jeg lurte på om mannen sin var ren eller ikke og det ble ikke et flott øyeblikk.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😵😷 Nei..NEI! 

Anonymkode: 3d72d...957

AnonymBruker
Skrevet

Digger at typen sniffer både på trusa og høna. Da liker han lukten av meg og det er gjensidig. Om han sniffer på skittentøyet hadde jeg ikke brydd meg om. Det er andre ting i verden som er viktigere å fokusere på.

Anonymkode: 83603...1d5

• Liker 1
Skrevet

Han må gjerne lukte på det han vil.  Vil tro at han i så fall lukter ei god blanding av lyskesvette, utflod, promp, fittesaft, hud og fukt. Litt som at mannetruser nok lukter promp, hud, precum, svette og fukt.

Hadde en eks som likte å lukte på lett brukte truser da vi hadde et avstandsforhold men. 

Det beste er nok rein, fersk vare! 😀 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med hemoroider og hvis jeg må bæsje når det ikke er dusj tilgjengelig, blir det bremsespor i trusa. Het umulig å bli ren uten dusj. Håper virkelig ikke typen roter i skittentøyet (jeg vasker klær).

Anonymkode: 41880...cf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pleier DU å lukte på undertøy når du vasker klær? Selvsagt hvis det er bremsespor i trusene, så kan han med et uhell se det. Prøv å brette trusen slik at det ikke synes, og kryss fingrer og tær for at trusen ikke bretter seg ut på vei til vaskemaskinen. Evt kan dere vaske hver deres klær. Det gjør vi. Men det er fordi vi har mine og dine barn.

Anonymkode: cd286...f91

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dagens nye ord til deg: Samtykke.

Anonymkode: a396e...b9f

En må ha samtykke for å lukte på en tuse som ligger der?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En må ha samtykke for å lukte på en tuse som ligger der?

Hvis noen skal involvere mine kroppsvæsker i sitt sexliv, forventer jeg å bli spurt om det er greit. 

Anonymkode: 80b77...e30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis noen skal involvere mine kroppsvæsker i sitt sexliv, forventer jeg å bli spurt om det er greit. 

Anonymkode: 80b77...e30

Står dette i den nye samtykke-loven ? 

Før sniffing på andres undertøy, så må en fylle ut et samtykkeskjema eller si det på opptak ? Wow, lurer på hvordan dette skal håndheves. Mange kriminelle ute å går nå. Jammen drar enkelte det langt, hvordan skal verden ende😱

Anonymkode: 83603...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...