AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg bestilte meg en svart trench coat fra Zalando, og i annonsen stod det at modellen var 180 cm høy og brukte størrelse S. Jeg er 175 cm høy og ikke så tynn som modellen, men valgte størrelse S siden det stod at den var stor i størrelsen. Da jeg tok på trenchcoaten var det som å ta på trenchcoaten til en ovektig person, så den går i retur. Skal de være oversized? Anonymkode: 89a4b...c65
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Ja desverre, har slitt med å finne en grei trenchcoat i flere år over dette. Anonymkode: 04811...791 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Man skal jo gjerne kunne få både en større genser under eller en dressjakke, så litt romslige må de jo være. Anonymkode: 1e7b7...ff3
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 20.41): Jeg bestilte meg en svart trench coat fra Zalando, og i annonsen stod det at modellen var 180 cm høy og brukte størrelse S. Jeg er 175 cm høy og ikke så tynn som modellen, men valgte størrelse S siden det stod at den var stor i størrelsen. Da jeg tok på trenchcoaten var det som å ta på trenchcoaten til en ovektig person, så den går i retur. Skal de være oversized? Anonymkode: 89a4b...c65 Å gid...som en overvektig fysj og føy Anonymkode: 27652...919 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august De skal jo være romslige, du kan knyte de i ryggen og det skal overlappe litt foran når du lukker den.Alt må ikke være trangt og "flatterende" eller vise figuren din til enhver tid. Anonymkode: c167e...14f 2
blvck Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august (endret) Kjøp heller i bruktbutikker hvor du kan prøve plagget så slipper du det problemet! Ps: du ser som regel på modellene hvorfan et plagg skal sitte. Er det løst på modellen er det oversized, er det stramt og kroppsnært er det ikke det. Endret 24. august av blvck
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Hvilke har du da sett på TS? Burberry trench ser ikke ut som en sekk i vertfall Anonymkode: 1f86b...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå