Gå til innhold

Dere som dater noen med barn, treffes dere den uken hen har barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en mann rett før sommeren. Andre date var i hans «barneuke», han som tok insj til det. Uken etter var vi begge bortreist så var kanskje derfor han ville «rekke» å treffes før et lengre opphold. Etterpå har vi kun møttes de ukene han har barnefri. Går foreløpig greit men lurer på hvordan det blir videre om vi kun rekker å møtes 2-3 ganger de ukene han ikke har ungene…hvordan løser dere andre dette? (Vi har møttes under 10 ganger så ikke naturlig å ta en prat om dette enda. Spør av nysgjerrighet.)

Anonymkode: bdc04...cb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid møttes stort sett i bare barnefri uker ja, evt kort når anledningen byr seg i barneuker. Om barna ikke er beldig små er det enklere. Det er ekstra interessant om men i tillegg har ulike barneuker...😅

Skjønner at du ikke har barn selv, så det første du må forstå er at barna alltid kommer først, så å date noen med barn betyr betydelig mindre tid til deg. Om du ikke syns det er helt greit så bør du bare date barnløse.

Anonymkode: 6c11a...73a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig det er ok at han bare kan treffes annenhver uke. Det er forutsigbart, og jeg trives med tid for meg selv. Men merker at han veldig ofte har barnevakt for andre ting han skal: turer med kompiser, fester, «ut på livet».  Derfor jeg lurer på hvor ofte det er vanlig å treffes. Forventer ikke at han skal sette hele sitt sosiale liv på vent for å date med, men vil heller ikke være en «pauseunderholdning» som aldri blir et seriøst forhold. Menn som har barn fra før kan jo også være «fuckboys» som ikke egentlig er interessert i noe seriøst.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt stress å be om barnevakt, derfor gjør jeg det bare de gangene det skjer noe spesielt. 

Det betyr at man kan planlegge noe spesielt en gang i blant med kjæreste, men det kan bli for mye barnevakt hvis det skjer hver gang jeg har barna. Jeg vil jo bruke mest mulig tid sammen med dem.

Nå har jeg ikke kjæreste enda, men jeg tenker i alle fall sånn nå.

M

Anonymkode: cbdce...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: sånn ville nok jeg også tenkt om det var jeg som hadde barn. Men blir overrasket over hvor ofte denne mannen har barnevakt. Han har et mye mer aktivt sosialt liv enn meg som ikke har barn 😅 Lurte egentlig bare på om det var et dårlig «tegn» at han foreløpig kun kan treffes 1-2 ganger i de barnefrie ukene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Traff en mann rett før sommeren. Andre date var i hans «barneuke», han som tok insj til det. Uken etter var vi begge bortreist så var kanskje derfor han ville «rekke» å treffes før et lengre opphold. Etterpå har vi kun møttes de ukene han har barnefri. Går foreløpig greit men lurer på hvordan det blir videre om vi kun rekker å møtes 2-3 ganger de ukene han ikke har ungene…hvordan løser dere andre dette? (Vi har møttes under 10 ganger så ikke naturlig å ta en prat om dette enda. Spør av nysgjerrighet.)

Jeg har hatt kjæreste med en som har 1 barn i noen år. Husker ikke hvilket date "nummer" det var,men vi møttes med barna rimelig kjapt. Vi dro på piknik. Det var naturlig fra dag 1 møttes alle når vi har barn. Det er allikevel et stort MEN her...har fyren mange små barn hadde det vært noe annet. Jeg hadde aldri orket det heller. Viktig finne seg en du matcher med på alle plan.  Jevnaldrende eller eldre barn der man uansett kan besøke hverandre. Så visste hva jeg ville ha. Luket ut alle de med små barn som må ha barnevakt bare de skal i butikken 😅 

Anonymkode: cda75...410

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her: sånn ville nok jeg også tenkt om det var jeg som hadde barn. Men blir overrasket over hvor ofte denne mannen har barnevakt. Han har et mye mer aktivt sosialt liv enn meg som ikke har barn 😅 Lurte egentlig bare på om det var et dårlig «tegn» at han foreløpig kun kan treffes 1-2 ganger i de barnefrie ukene. 

Jeg hadde ikke orket det. Det betyr jo han har viktigere prioriteringer når han skaffer barnevakt uten å møte deg. Finn deg en uten. Spesielt når du er uten selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør vi. Jeg ble kjapt dratt inn i familieliv. Det sies at det er dårlig tegn og han er dårlig far av den grunnen. Her på KG i allfall.

Jeg vet ikke, vi trives godt i lag når vi er sammen, med eller uten barn. 

Anonymkode: b3577...d5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Traff en mann rett før sommeren

Alt for tidlig å begynne å involvere ungene

Anonymkode: a53fa...169

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde ikke orket det. Det betyr jo han har viktigere prioriteringer når han skaffer barnevakt uten å møte deg. Finn deg en uten. Spesielt når du er uten selv. 

Nei, det betyr at han har er liv

Anonymkode: 54e12...cc6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Alt for tidlig å begynne å involvere ungene

Anonymkode: a53fa...169

Jeg vil aldeles ikke treffe noen barn enda. Bare lurer på hvor hyppig folk treffes og om det er vanlig å få barnevakt for å treffe en date (når man uansett skaffer barnevakt for å dra på fotballkamp i egen by…)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei, det betyr at han har er liv

Anonymkode: 54e12...cc6

Nei det betyr at hun ikke er prioritert i hans liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det betyr at hun ikke er prioritert i hans liv.

Det betyr at han foreløpig holder på sitt liv og sine rutiner, noe jeg ser på som sunt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor et stykke fra hverandre så det er vanskelig å få til å møtes i hans barnefrie uker. Ungen er liten (bhg alder) og har vært endel syk (barnehagevirus) pluss har en sykdom som gjør at det er litt utfordrende med barnevakt (han har helst ikke barnevakt for andre ting heller, kun om det er snakk om fysio eller lege osv som ikke kan endres/utsettes) Jeg håper dog at det endrer seg snart da vi snart må ta forholdet videre med å møte slekt og venner (men vi har vært et par mye lenger enn siden før sommeren)

I «barnefriuke» møtes vi mye da, som oftest 4-6 dager/netter pr uke, kommer ann på jobb osv. 

Anonymkode: 61994...107

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

1-2 ganger i barnefrie uker er altfor lite om dere er nyforelsket og han er seriøs. Da jeg møtte min kjæreste bodde vi omtrent sammen i de barnefrie ukene etter 3-4 ukers dating. 

Anonymkode: bd774...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...