Gå til innhold

Hva er din favoritt vinterdress til små barn (2 år)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så utrolig mye å velge mellom. Jeg vil gjerne ha en dress som er lett å bevege seg i, som holder på varmen og ikke lekker vann inn. Noen favoritter her? :)

Anonymkode: 98662...109

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes Reima sine dresser er bra

Anonymkode: 78c64...18b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Isbjørn 😊

Anonymkode: ed3f9...f2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt reima i alle år til mine 3.

Anonymkode: 396e8...391

Skrevet

Har hatt reima i alle år og aldri vært noe å klage på, kjøpte ett år kuling og den ble våt og tung så gikk fort tilbake til reima 😊

AnonymBruker
Skrevet

Helly Hansen Rider 👌

Anonymkode: 7e262...a81

AnonymBruker
Skrevet
Mellion skrev (3 minutter siden):

Har hatt reima i alle år og aldri vært noe å klage på, kjøpte ett år kuling og den ble våt og tung så gikk fort tilbake til reima 😊

Åssen er reima i størrelsen, vil du si? Min bruker 92 i det meste, men akkurat uteklær synes jeg ofte er litt vel store. Usikker på om jeg skal gå for 86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åssen er reima i størrelsen, vil du si? Min bruker 92 i det meste, men akkurat uteklær synes jeg ofte er litt vel store. Usikker på om jeg skal gå for 86

Reima er normale i str vil jeg si. Jeg ville da valgte 98 i reima. Velg ihvertfall ikke 86, ta da heller 92 om du ikke ønsker 98.

Anonymkode: 111ab...198

Skrevet

Reima er veldig normale i størrelsen. Vi hadde reima Stavanger som første dress i bhg når det var mye sitte på rompa i våt snø og barnet var aldri våt eller kald. Synes reima også er lett og bevege seg i. Noen dresser kan være litt stive. Anbefaler å kjøpe dress i januar på salg og gå ut ifra størrelse til neste år. Aldri hatt et bomkjøp på størrelse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Reima er normale i str vil jeg si. Jeg ville da valgte 98 i reima. Velg ihvertfall ikke 86, ta da heller 92 om du ikke ønsker 98.

Anonymkode: 111ab...198

Nei, herre 98 blir nok altfor stort. Burde vel prøve på barnas hus før kjøp just in case

Skrevet

Jeg var veldig glad i nordbjørn i både dress og vintersko når guttungen var mindre😊

Skrevet

Reima

Skrevet

Reima!

AnonymBruker
Skrevet

Må også si Reima, det er vel det merket jeg har vært mest fornøyd med når det gjelder vinterdress 

Anonymkode: b6cb9...d56

AnonymBruker
Skrevet

Reima. 

Anonymkode: dad9d...73b

AnonymBruker
Skrevet

Sverger til Reima!

Anonymkode: fd2a9...511

AnonymBruker
Skrevet

Da virker deg som om det blir reima :ler: mulig kattnakken vanter. Har ikke funnet noen som passer godt på hendene hennes utenom de

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyde med både Reima og Kattnakken. 

Bor i Bergen med mye nedbør hele året rundt og vinterdressen fra Kattnakken har vært i bruk nesten hele året. 

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Reima Gotland når ungene har vært så små ☺️

AnonymBruker
Skrevet

To barn med Polarn O Pyret. Utrolig bra kvalitet. 

Anonymkode: d6524...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...