AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Synes det er så utrolig mye å velge mellom. Jeg vil gjerne ha en dress som er lett å bevege seg i, som holder på varmen og ikke lekker vann inn. Noen favoritter her? Anonymkode: 98662...109
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Synes Reima sine dresser er bra Anonymkode: 78c64...18b 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Har hatt reima i alle år til mine 3. Anonymkode: 396e8...391
Mellion Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Har hatt reima i alle år og aldri vært noe å klage på, kjøpte ett år kuling og den ble våt og tung så gikk fort tilbake til reima 😊
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Mellion skrev (3 minutter siden): Har hatt reima i alle år og aldri vært noe å klage på, kjøpte ett år kuling og den ble våt og tung så gikk fort tilbake til reima 😊 Åssen er reima i størrelsen, vil du si? Min bruker 92 i det meste, men akkurat uteklær synes jeg ofte er litt vel store. Usikker på om jeg skal gå for 86 Anonymkode: 98662...109
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åssen er reima i størrelsen, vil du si? Min bruker 92 i det meste, men akkurat uteklær synes jeg ofte er litt vel store. Usikker på om jeg skal gå for 86 Anonymkode: 98662...109 Reima er normale i str vil jeg si. Jeg ville da valgte 98 i reima. Velg ihvertfall ikke 86, ta da heller 92 om du ikke ønsker 98. Anonymkode: 111ab...198
Mellion Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august Reima er veldig normale i størrelsen. Vi hadde reima Stavanger som første dress i bhg når det var mye sitte på rompa i våt snø og barnet var aldri våt eller kald. Synes reima også er lett og bevege seg i. Noen dresser kan være litt stive. Anbefaler å kjøpe dress i januar på salg og gå ut ifra størrelse til neste år. Aldri hatt et bomkjøp på størrelse.
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Reima er normale i str vil jeg si. Jeg ville da valgte 98 i reima. Velg ihvertfall ikke 86, ta da heller 92 om du ikke ønsker 98. Anonymkode: 111ab...198 Nei, herre 98 blir nok altfor stort. Burde vel prøve på barnas hus før kjøp just in case Anonymkode: 98662...109
Anjatapinjata Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Jeg var veldig glad i nordbjørn i både dress og vintersko når guttungen var mindre😊
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august Må også si Reima, det er vel det merket jeg har vært mest fornøyd med når det gjelder vinterdress Anonymkode: b6cb9...d56
AnonymBruker Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Da virker deg som om det blir reima mulig kattnakken vanter. Har ikke funnet noen som passer godt på hendene hennes utenom de Anonymkode: 98662...109
Sandie Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Vi har vært veldig fornøyde med både Reima og Kattnakken. Bor i Bergen med mye nedbør hele året rundt og vinterdressen fra Kattnakken har vært i bruk nesten hele året.
Marlii Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august Har vært veldig fornøyd med Reima Gotland når ungene har vært så små ☺️
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Skrevet 22. august To barn med Polarn O Pyret. Utrolig bra kvalitet. Anonymkode: d6524...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå