Gå til innhold

akutt trøtt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har det som meg og vet hva det kan være? Blir så fryktelig trøtt, ofte ganske akutt og er jeg trøtt nok sovner jeg. Sovner på bil, buss, tog osv, sovner daglig foran tv-en, har sovnet i en samtale, da jeg var yngre sovnet jeg nesten når jeg kjørte bil. Er munnpuster og har mistenkt søvnapné, men har fått dette utelukket. Har lave d-vitamin og jernnivåer men tar tilskudd av dette. Jeg sover godt om natta, føler meg ikke uthvilt om morgenen og sovner ofte på ettermiddagen selv etter jeg har drukket kaffe for kaffe har ikke noe virkning på meg. Jeg har bestilt meg legetime og skal høre hva han har å si, men tenkte jeg kunne høre her om noen har noen gode råd eller har det likt som meg. jeg har forresten vært slik så lenge jeg kan huske, alltid hatt veldig godt sovehjerte. 

Anonymkode: 56fc3...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narkolepsi?

Kan jo være noe underliggende også. 

Høres ut som meg, bare noen hakk værre. Alltid vært sånn selv😅

Skrevet

Jeg også sovner ofte når jeg er trøtt nok. Heldigvis. Jeg kan sovne over absolutt alt om jeg føler for det. Aldri sett på det som et problem, heller en ressurs.

Skrevet

Søvnapne. Høyt blodtrykk. Høyt blodsukker. Depresjon. Overstimulering. En kombinasjon av flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...