AnonymBruker Skrevet 23. august #61 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 17.03): Okay. Regnes det som frekt å spørre om? Anonymkode: d1377...0b3 Ikke hvis en er autist etter min mening. Anonymkode: 314c1...847
AnonymBruker Skrevet 23. august #62 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 17.31): Jeg lurer litt på hvordan du kan ha en jobb når du ikke forstår innlysende ting som dette. Anonymkode: 664f7...f8a Unødvendig og frekk kommentar! Alle er ikke like, og det er vel bare bra! Hun forstår mer enn deg tydeligvis, siden du er så frekk. Anonymkode: 6d217...4ea
AnonymBruker Skrevet 23. august #63 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldringstegnene kommer gradvis, ikke brått den dagen man fyller 80. Aldringen begynner allerede ved 25-års alder. Skal man ikke ha livskvalitet mellom 25 og 80, da? Anonymkode: 74a2b...6e6 Det er vel nettopp derfor mange av oss tar behandlinger. Fordi det gir oss bedre livskvalitet. Det er heller ikke så dramatiske aldringstegn som du beskriver man ser mellom 25 og 60 hvis man forebygger. Botox mor rynker, fillers mot synking og diverse hudbehandlinger mot kollagentap. Bleke tenner kan man også gjøre. Etter 60 kan det være det samme for min del, men frem til da vil jeg trives med det jeg ser i speilet. Anonymkode: b461f...847 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #64 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke hvis en er autist etter min mening. Anonymkode: 314c1...847 Jeg har ikke sagt på jobb at jeg er det. Anonymkode: d1377...0b3
AnonymBruker Skrevet 23. august #65 Skrevet 23. august Ja, det er helt innafor, spør også folk på bussen og i kø i matbutikken osv. Anonymkode: 99ed0...017
AnonymBruker Skrevet 23. august #66 Skrevet 23. august Jeg har Botox og fillers og det hender folk spør og jeg blir hverken sint eller fornærmet😄De fleste sier da jeg kler det eller at de har vurdert det selv og spør hvor jeg får det gjort. Hadde noen kommentert at jeg begynner å få grått hår eller har lagt på meg feks…da blir jeg sur. Anonymkode: c7ff3...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #67 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har Botox og fillers og det hender folk spør og jeg blir hverken sint eller fornærmet😄De fleste sier da jeg kler det eller at de har vurdert det selv og spør hvor jeg får det gjort. Hadde noen kommentert at jeg begynner å få grått hår eller har lagt på meg feks…da blir jeg sur. Anonymkode: c7ff3...5a3 Hvorfor det? Synes du grått hår er negativt? Jeg synes det er skikkelig pent, men får det vel aldri siden jeg er lys blond... Anonymkode: b461f...847 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #68 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 17.44): Det er som regel (men ikke alltid) såpass tydelig at det er helt unødvendig å spørre. Flere kollegaer tar botox - de får enten sånne pannerynker som det du beskriver eller er de helt frosset når de sperrer opp øynene. Ser det raskt. Men det er såpass vanlig nå at jeg knapt reagerer på det. Har også en som tar fillers i leppene. Det er i hvert fall veldig synlig. Anonymkode: 876cb...675 Ja jeg ser det lett. Enig med ts, man kan fint spørre om noen har brukt Botox. Hadde ikke blitt flau om en kollega hadde spurt om jeg tok Botox. Jeg tar ikke Botox, ikke hadde jeg blitt fornærmet heller. problemet er vel at folk flest som tar Botox IKKE vil være ærlige om det. 😜 Anonymkode: 33bcd...93f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #69 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg ser det lett. Enig med ts, man kan fint spørre om noen har brukt Botox. Hadde ikke blitt flau om en kollega hadde spurt om jeg tok Botox. Jeg tar ikke Botox, ikke hadde jeg blitt fornærmet heller. problemet er vel at folk flest som tar Botox IKKE vil være ærlige om det. 😜 Anonymkode: 33bcd...93f Hvorfor tror du det? Hvis man synes botox er så flaut (eller hva det nå måtte være som en grunnen til at man vil skjule det) så tar man det vel ikke i det hele tatt. Anonymkode: b461f...847
AnonymBruker Skrevet 29. august #70 Skrevet 29. august Det må være dritflaut med botox. Det ER jo synlig. Jeg fikk tilbud om botox i panna på sykehus, da jeg pga sykdom hadde spasmer i panna. Det var den behandlingen de hadde å tilby for dette. Jeg takket nei. Ville heller se om det etter en tid gikk over av seg selv, noe det også gjorde. Grunnen til at jeg takket nei var at jeg ville syntes det var pinlig om folk rundt meg trodde at jeg hadde tatt botox av forfengelighetsgrunner. Anonymkode: 74a2b...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. august #71 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det må være dritflaut med botox. Det ER jo synlig. Jeg fikk tilbud om botox i panna på sykehus, da jeg pga sykdom hadde spasmer i panna. Det var den behandlingen de hadde å tilby for dette. Jeg takket nei. Ville heller se om det etter en tid gikk over av seg selv, noe det også gjorde. Grunnen til at jeg takket nei var at jeg ville syntes det var pinlig om folk rundt meg trodde at jeg hadde tatt botox av forfengelighetsgrunner. Anonymkode: 74a2b...6e6 De som tar botox synes jo ikke det. Mye flauere å være så hysterisk besatt av andres utseende. Anonymkode: b461f...847 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #72 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De som tar botox synes jo ikke det. Mye flauere å være så hysterisk besatt av andres utseende. Anonymkode: b461f...847 Jeg er i et miljø som ville syntes at det at jeg hadde botox var latterlig. Sosialt selvmord. Ingen botoxere i mitt miljø. Går sikkert fint om man er omgitt av botoxdamer. Anonymkode: 74a2b...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. august #73 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i et miljø som ville syntes at det at jeg hadde botox var latterlig. Sosialt selvmord. Ingen botoxere i mitt miljø. Går sikkert fint om man er omgitt av botoxdamer. Anonymkode: 74a2b...6e6 For et ufattelig overfladisk miljø du er i da. Æsj. I mitt miljø er det alle mulige slags mennesker, og alle blir respektert uavhengig av hvordan de ser ut. Anonymkode: b461f...847 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #74 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For et ufattelig overfladisk miljø du er i da. Æsj. I mitt miljø er det alle mulige slags mennesker, og alle blir respektert uavhengig av hvordan de ser ut. Anonymkode: b461f...847 Jeg vil faktisk påstå at det er akkurat det motsatte av overfladisk, faktisk. Anonymkode: 74a2b...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. august #75 Skrevet 29. august Hva skal du bruke den informasjonen til? Anonymkode: e4778...28b
AnonymBruker Skrevet 31. august #76 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 17.43): Jeg er i et miljø som ville syntes at det at jeg hadde botox var latterlig. Sosialt selvmord. Ingen botoxere i mitt miljø. Går sikkert fint om man er omgitt av botoxdamer. Anonymkode: 74a2b...6e6 Tipper det er mange i ditt miljø med botox. Anonymkode: 10665...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #77 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 17.19): De som tar botox synes jo ikke det. Mye flauere å være så hysterisk besatt av andres utseende. Anonymkode: b461f...847 De synes jo åpenbart det, siden de ikke ønsker at man skal spørre om det. Anonymkode: 34598...abd
AnonymBruker Skrevet 31. august #78 Skrevet 31. august Nei, synes ikke det er greit å spørre om det. Det er det samme som å spørre hva en tykk person spiser for å bli så tykk, eller spørre en tynn person om hva den spiser for å være så tynn. Det siste spør noen meg om - de tenker kanskje det er et slags kompliment. Men jeg tar det ikke som et kompliment, men tenker alltid at personene som spør er litt uintelligente. Anonymkode: 4d920...f21 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #79 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): De synes jo åpenbart det, siden de ikke ønsker at man skal spørre om det. Anonymkode: 34598...abd Er det noen med botox som har sagt at de ikke ønsker å bli spurt om det? Anonymkode: b461f...847
BobbySocks Skrevet 1. september #80 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 17.46): Jeg vil faktisk påstå at det er akkurat det motsatte av overfladisk, faktisk. Anonymkode: 74a2b...6e6 Vis du ikke tør ta medisinsk Botox i frykt for å bli uglesett er miljøet temmelig overfladisk, vil jeg si. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå