AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg har en kollega jeg tror tar botox og fillers, men kan jeg spørre henne om det eller er det frekt? Hun har helt glatt panne og når hun rynker den så skrukker den seg liksom på sidene, ikke på midten. Midten av førtiårene. Anonymkode: d1377...0b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Hvorfor skal du vite det? Er det fordi du er nysgjerrig eller fordi du synes hun ser bra ut? Om det er førstnevnte så sier du ingenting og passer dine egne saker. Er det nr 2 så kan du si «du ser så fresh ut, gjør du noe spesielt for å unngå rynker i panna?» Anonymkode: e440c...437 14 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det fordi du er nysgjerrig eller fordi du synes hun ser bra ut? Jeg synes hun ser bra ut, selvsagt. Men jeg blir også fascinert over måten pannen hennes rynker seg på på sidene. Jeg er autist og noen ganger er det jeg tenker å si frekt så jeg ville bare sjekke her. Jeg vil selvfølgelig ikke at hun skal bli lei seg. Anonymkode: d1377...0b3 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Stor pike skrev (Akkurat nå): I would never...! Okay. Regnes det som frekt å spørre om? Anonymkode: d1377...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Det blir vel som å spørre om alder og vekt, no go. Anonymkode: 62372...2f3 6
Vinterjenta Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes hun ser bra ut, selvsagt. Men jeg blir også fascinert over måten pannen hennes rynker seg på på sidene. Jeg er autist og noen ganger er det jeg tenker å si frekt så jeg ville bare sjekke her. Jeg vil selvfølgelig ikke at hun skal bli lei seg. Anonymkode: d1377...0b3 Nei du spør ikke. 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en kollega jeg tror tar botox og fillers, men kan jeg spørre henne om det eller er det frekt? Hun har helt glatt panne og når hun rynker den så skrukker den seg liksom på sidene, ikke på midten. Midten av førtiårene. Anonymkode: d1377...0b3 Jeg er litt eldre enn denne kollegaen din, og har også helt glatt panne som kanskje til nød skrukker litt på siden når jeg ler mye. Har aldri gjort noe med/i ansiktet. Anonymkode: a9439...d19 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august Det er et veldig personlig spørsmål. Jeg ville ikke spurt om det til en venninne, engang. Hun deler hvis hun vil, tenker jeg. Så jeg ville absolutt aldri spurt en kollega om noe sånt. Anonymkode: a2eac...094 3 5
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Stor pike skrev (16 minutter siden): I would never...! Er du virkelig så lat at det er slitsomt å skrive på norsk? Jamfør reglene skal alle skrive på norsk. Anonymkode: 44954...a17 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Ja veldig frekt! Skjønner du ikke det? Anonymkode: 50f89...bed 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja veldig frekt! Skjønner du ikke det? Anonymkode: 50f89...bed Åpenbart ikke. Anonymkode: d1377...0b3
AnonymBruker Skrevet 21. august #13 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du virkelig så lat at det er slitsomt å skrive på norsk? Jamfør reglene skal alle skrive på norsk. Anonymkode: 44954...a17 det er en referanse til en film. Er så slitsomt og frekt når folk retter på hvordan noen skriver, at jeg må blande meg inn her. Fysj. How dare you! Anonymkode: 50f89...bed 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åpenbart ikke. Anonymkode: d1377...0b3 Oi, da bør du utredes. Anonymkode: 50f89...bed 1
Daria Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august Å spørre om og kommentere andres utseende er sjelden greit - er du i tvil, så la være. Botox og fillers kunne jeg kanskje spurt søster og min nærmeste venninne om, men ingen andre, og jeg ville sannsynligvis blitt sjokkert hvis noen andre haddr spurt meg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du virkelig så lat at det er slitsomt å skrive på norsk? Jamfør reglene skal alle skrive på norsk. Anonymkode: 44954...a17 Jamfør reglene så skal man ikke spore av debatten med utenomsnakk. Anonymkode: 4f89a...d62 3
AnonymBruker Skrevet 21. august #17 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi, da bør du utredes. Anonymkode: 50f89...bed Herregud, skjerp deg. TS er ærlig om at hun er på spekteret og spør nettopp fordi hun er usikker og vet at noen ganger sier hun ting som ikke passer seg. TS , sånn generelt så er det frekt å kommentere og spørre om ting som har med utseende å gjøre. Hvis en kollega har på seg en kjole du syns er fin, kan du si det «den kjolen var fin» men er det noe negativt eller personlig som utseende så sier man ingenting Anonymkode: 10bf4...40a 2 1 8
AnonymBruker Skrevet 21. august #18 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Okay. Regnes det som frekt å spørre om? Anonymkode: d1377...0b3 Jeg lurer litt på hvordan du kan ha en jobb når du ikke forstår innlysende ting som dette. Anonymkode: 664f7...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #19 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer litt på hvordan du kan ha en jobb når du ikke forstår innlysende ting som dette. Anonymkode: 664f7...f8a Les tråden! TS er autistisk. Da er det helt forståelig at slike ting er vanskelig å vite, og det er KJEMPEBRA at vedkommende stiller spørsmål her! Er jo slik man lærer! Anonymkode: c5040...ad9 5 5
AnonymBruker Skrevet 21. august #20 Skrevet 21. august Men TS, jeg er også en av disse som kun får rynker på sidene av pannen. Min søster har spurt meg om jeg har botox i sinnarynken, men det har jeg ikke. Hun sier det ser slik ut 😅 Anonymkode: c5040...ad9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå