AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Hvordan finner jeg følgende tjeneste? Har lett og lett menn finner ingenting CHAT MED OSS FOR RASKEST HJELP! Mandag - fredag: 08:00 - 18:00 Lørdag: 09:00 - 15:00 Søndag og helligdager: Stengt Anonymkode: 208b9...202
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan finner jeg følgende tjeneste? Har lett og lett menn finner ingenting CHAT MED OSS FOR RASKEST HJELP! Mandag - fredag: 08:00 - 18:00 Lørdag: 09:00 - 15:00 Søndag og helligdager: Stengt Anonymkode: 208b9...202 Trur du må bruke HM sin chat på Facebook eller Instagram (innanfor dei opningstidene du skreiv her). Anonymkode: b23f0...157
Millimani Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 16.55): Hvordan finner jeg følgende tjeneste? Har lett og lett menn finner ingenting CHAT MED OSS FOR RASKEST HJELP! Mandag - fredag: 08:00 - 18:00 Lørdag: 09:00 - 15:00 Søndag og helligdager: Stengt Anonymkode: 208b9...202 Under der står det ganske tydelig et telefonnummer det går an å ringe i løpet av åpningstid for kundetelefonen Kontakt oss | H&M Kundeservice Norge | H&M NO Hvis du skal chatte med kundeservice på nettsiden må du vel gjøre det når chatten er åpen. Trodde det dukket opp en boble på siden?
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Millimani skrev (22 timer siden): Under der står det ganske tydelig et telefonnummer det går an å ringe i løpet av åpningstid for kundetelefonen Kontakt oss | H&M Kundeservice Norge | H&M NO Hvis du skal chatte med kundeservice på nettsiden må du vel gjøre det når chatten er åpen. Trodde det dukket opp en boble på siden? Spesifiserte nettopp chattjenesten da det var utenfor telefontid.....🙄 Anonymkode: 208b9...202
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september Det samme har jeg lurt på. ‘Chat med oss’, javel, hvor da? Har hverken Facebook eller Instagram. 😅 Anonymkode: 678dc...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå