Gå til innhold

Resturant date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og en jeg har snakket med over snap en god stund vil utforske og gjøre noe som pirrer oss begge veldig. En utfordring i samarbeid. Vi vil møtes til en date hvor vi pynter oss for hverandre. Hun i skjørt og jeg i en tynn lin bukse. Vi har avtalt at vi begge ikke skal ha på truse/boxer. Dette pirrer oss at vi sitter på et offentlig sted og spiser en middag og vi begge vet at ingen av oss har undertøyet på. Men det er et steg til i denne pirrende daten. Vi har avtalt at etter vi har spist sammen..kommer det til et sted hvor jeg sier; skal vi bestile dessert? Det er egentlig en kode på at etter servitøren har tatt bestillingen kommer jeg til og ‘miste’ telefonen under bordet..jeg skal kløne meg ned under bordet og kløne enda noen sekunder med og finne den..hun vet at i det jeg går under bordet skal hun skyve seg selv helt ytterst på stolen sin og spre beina så jeg kan få et innblikk. 
Dette er noe vi virkelig vil oppleve sammen og vil utforske. Ingen resturanter i dag har lenger duker på bordene…er det noen som har noen tips rundt dette og har gjort noe lignende før? Og som vet hvor det er ‘diskre’ plasser på resturanter eller resturanter som enda serverer med duker på bordene? 
setter pris på alle svar :)

Anonymkode: 4cd16...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo/sandvika området

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller slumpet til å miste noe av bestikket i gulvet, og ikke tatt sjansen på å dytte ned telefonen så den knuste eller ble ødelagt. Litt dyrt å knuse en mobiltelefon bare for å få tatt seg en kikk på noe du sikkert har sett drøssevis av ganger før...

Bare nevner det.

Anonymkode: ccf9c...1c2

• Nyttig 1
Skrevet

Hahaha sant men har kjempe sterk mobil beskyttelse og skal miste den med lommelykta på.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal smelle en telefon i gulvet (en lyd som vil få halve rommet til å snu seg) og så krabbe rundt på gulvet mens du setter spotlight på datens underliv og tror at dette vil bli helt diskret og umerkelig og at ingen vil skjønne hva dere driver med...?

Anonymkode: da45a...1be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du skal smelle en telefon i gulvet (en lyd som vil få halve rommet til å snu seg) og så krabbe rundt på gulvet mens du setter spotlight på datens underliv og tror at dette vil bli helt diskret og umerkelig og at ingen vil skjønne hva dere driver med...?

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det mangler bare at kelneren bøyer seg ned og titter under bordet for å hjelpe til med letingen. 

Skrevet

Men du får ta noen telefoner da, og innlede med et: Har dere duk?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mister den på en diskré måte..lys i restauranten er det nok av tror jeg..bakgrunnsmusikk og dimmet lys..hvem sa jeg skal smelle telefonen i gulvet? Det vil ikke bli lagt merke til🙂

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette - du er ca 16 og har knapt vært på en skikkelig restaurant?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La meg gjette - du er ca 16 og har knapt vært på en skikkelig restaurant?

41

AnonymBruker
Skrevet

På Coucou tror jeg de har duk og de har også diskret belysning og intimt lokale. 
Samt nydelig mat og vin. 

Anonymkode: 9de18...b5e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...