Tvist Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg skal ta vitamintilskudd og har fått beskjed om at jeg helst bør ta det om kvelden, før jeg legger meg. Vil det bryte fasten?
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Tvist skrev (32 minutter siden): Jeg skal ta vitamintilskudd og har fått beskjed om at jeg helst bør ta det om kvelden, før jeg legger meg. Vil det bryte fasten? Men dette er jo bare tull. Anonymkode: 25048...371
Tvist Skrevet 21. august Forfatter #4 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men dette er jo bare tull. Anonymkode: 25048...371 Jeg er ikke helsepersonell, men de sa jeg burde det, så da stoler jeg på at de vet hva de snakker om.
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Tipper det gjelder magnesium osv, som er lurt å ta før man legger seg. Jeg er også i faste 16:8, men velger å ta morgen vitaminer rundt kl 12 og kveldstidsvitaminene kl 20. Anonymkode: f5a71...e0a
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tipper det gjelder magnesium osv, som er lurt å ta før man legger seg. Jeg er også i faste 16:8, men velger å ta morgen vitaminer rundt kl 12 og kveldstidsvitaminene kl 20. Anonymkode: f5a71...e0a Magnesium er ikke vitamintilskudd, det er et mineral. Anonymkode: 25048...371
Tvist Skrevet 22. august Forfatter #7 Skrevet 22. august Gjelder jern. Men det er vel kanskje også et mineral, jeg er bare litt slapp i hvilke ord jeg bruker. Jeg spiser siste måltid kl 16.
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Tvist skrev (8 timer siden): Gjelder jern. Men det er vel kanskje også et mineral, jeg er bare litt slapp i hvilke ord jeg bruker. Jeg spiser siste måltid kl 16. Beklager feil ord, jeg er også litt slapp på ord og uttrykk noen ganger. Anonymkode: f5a71...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå