AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #1 Skrevet 21. august 2025 Har noen prøvd nesestrips, med eller uten magnet, mot snorking? Mannen min hverken røyker eller er overvektig, men snorker fordi han har trange forhold i nesa (men ikke så trange at han anbefales å operere). Noen som har erfaring med slike produkter? Anonymkode: 9e48f...f02
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #2 Skrevet 21. august 2025 De funket ikke på meg. Noe som heter neseutvidere hjelper meg litt. Men er fortsatt nytteløst hvis jeg er tett litt lenger oppe i nesen, f.eks. ved forkjølelse, allergi eller sånt. Näs-o-vid(usikker på skrivemåten) er ett merke. De finnes visst på noen få apotek. Jeg bestilte noe tilsvarende på nettet siden det ikke er så mange apotek her i området. Jeg snorker fortsatt selv om jeg bruker dem da, men ikke så tungt i følge samboer. Syns selv jeg sover litt bedre også. Det skal sies at jeg har søvnapne da, og venter på å få c-pap-maskin. (Maskin som pumper inn luft i en maske over ansiktet som jeg må sove med. Holder luftveiene åpne og skal dermed hindre snorking og pustestopp.) Anonymkode: e0a85...1ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå