AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg har en sønn som nå spiller fotball i ungdomsserien. Jeg er fortsatt og ser stort sett ver kamp og kan ikke forestille meg å ikke møte opp. Men når er det normalt å stoppe? Er man der fortsatt når poden er 21 år og spiller? Anonymkode: 1332b...bca
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Kommer kanskje an på om «barnet» bor hjemme eller ikke og på hvilket nivå? Mine foreldre var kun en sjelden gang på kamp. Tror ikke de var på en eneste en etter at jeg flyttet hjemmefra. Spilte på lavt nivå. Anonymkode: cc59b...776
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Ser ofte på mannen som spiller i lav divisjon - her er mange foreldre å ser på både ungdommene som nettopp er blitt med og de som er bikka både 30 og 40. Selvsagt ikke alltid, men kjekt å støtte litt opp innimellom om det passer. Anonymkode: 30342...db5
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Fortsett å se hvis du vil. Dropp det hvis du ikke vil. Anonymkode: 497fc...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortsett å se hvis du vil. Dropp det hvis du ikke vil. Anonymkode: 497fc...0b7 Jeg vet hva jeg vil gjøre. Men jeg er nysjerrig på hva andre foreldre tenker om temaet. Anonymkode: 1332b...bca
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Her ser en av oss alltid kampen. Er jo fortsatt stas! Selv om han er 19år og spiller på A laget. 😉 tror faktisk pappaen syns det er mer stas å se A lags kampene enn lillebror på 8år sine kamper Anonymkode: 5bb6b...f5b
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Vår er bare 13, men vi er på alle kamper, og kan vi ikke komme, hører vi med besteforeldre. De fleste har foreldre som kommer hver gang eller ganske ofte. Noens foreldre har jeg aldri sett... Anonymkode: 4cfab...ff2
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august Min sønn går første året på vgs. Vi, eller ihvertfall én av oss, ser alle fotball- og håndballkamper enda. Jeg har ingen planer om å slutte. Det er jo kjempegøy! Vi stiller selvfølgelig på 12- og 14åringen sine kamper også Anonymkode: ca1c3...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august 14 og 11 år, vi ser alle hjemmekampene, og stortsett alle bortekampene. Har ingen planer om å slutte med det, blir jo bare gøyere og gøyere jo eldre de blir 🤩 Anonymkode: ff7ee...32f
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Man slutter ikke… Vi ser alle kamper, så lenge det ikke er andre ting som kommer i veien. Uavhengig av alder, så er det fint for laget å ha en heiagjeng på tribunen Anonymkode: 65be5...70b
AnonymBruker Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august Min datter er voksen og spiller i Eliteserien. Nå bor og spiller hun i en annen by, men spiller hun i nærheten her, så kommer vi fortsatt på kamp. De blir aldri for gamle til å ha støtte fra familien på tribunen. Anonymkode: 6fb40...d68 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #13 Skrevet 21. august Man går på kamp. Syns det er trist med foreldre som ikke har tid til å se på kamp med ungene, og alltid sender med andre. Anonymkode: a89c4...f51
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august Jeg var på kamper så lenge datteren min spilte håndball (til vgs) Har kolleger nå på 22-23 hvor jeg kjenner foreldre, de er alltid på hjemmekamper (fotball), ikke alltid på bortekamper. Anonymkode: df1f6...88a
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august Min går 2 året på vgs og vi er med. Regner med at vi blir med så lenge han spiller. Anonymkode: 88bd5...ebf
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en sønn som nå spiller fotball i ungdomsserien. Jeg er fortsatt og ser stort sett ver kamp og kan ikke forestille meg å ikke møte opp. Men når er det normalt å stoppe? Er man der fortsatt når poden er 21 år og spiller? Anonymkode: 1332b...bca Mine er nesten 16 og og nesten 18, ser alle (spiller j17 interkrets og g19 1. div kretsserie. Vil fortsette å se så lenge de spiller. Anonymkode: 98202...b06
AnonymBruker Skrevet 21. august #17 Skrevet 21. august Har en på 16 nå, og jeg er alltid på kamp. Det er det gøyeste jeg vet, så kommer aldri til å stoppe med det. Håper han aldri gir seg😂 Anonymkode: 3eb7d...a41
AnonymBruker Skrevet 21. august #18 Skrevet 21. august min slutta når han var 15, men hadde fortsatt å gå så lenge han hadde spilt. men nå liker jeg fotball, og det er gøy for laget med heiagjeng Anonymkode: a4ec4...cab
AnonymBruker Skrevet 21. august #19 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en sønn som nå spiller fotball i ungdomsserien. Jeg er fortsatt og ser stort sett ver kamp og kan ikke forestille meg å ikke møte opp. Men når er det normalt å stoppe? Er man der fortsatt når poden er 21 år og spiller? Anonymkode: 1332b...bca Stoppe? Hvorfor skal man stoppe? Alle lag trenger supportere. Evt når barnet ber deg bli hjemme… Anonymkode: a7120...5e0
AnonymBruker Skrevet 21. august #20 Skrevet 21. august Jeg må innrømme at jeg synes barnas fotball- og håndballkamper rett og slett er kjedelig. Mannen pleier å stille på hjemmekamper dersom det ikke er andre planer. Jeg har sørget for å ha andre planer. Med flere barn er det alltid andre steder jeg heller bør være. Anonymkode: 1b050...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå