AnonymBruker Skrevet 21. august #21 Skrevet 21. august Sannsynligvis har de blitt funnet av vaskepersonalet og bare kastet. Har opplevd noe lignende selv, glemte igjen en bok som hadde affeksjonsverdi for meg, men som ikke er verdt noe for andre. Jeg kontaktet flyselskapet og flyplassen osv, men ingen hadde funnet den. Sannsynligvis ble den bare kastet i søppel av de som gjorde rent, men sånn sier de jo ikke til kundene Anonymkode: 32e33...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mine lesebrettsbriller er laget kun til meg, så de får ingen glede av hvis de ikke har skjeve hornhinner, skjult skjeling, ødelagt samsyn osv. Nye briller koster flere tusen, selv om jeg har brillerabonnement på Brilleland. Hadde jeg hatt brillene og ønsket en ny infatning eller nye glass, hadde den vært gratis for meg😐 Ts Anonymkode: 89a73...1a7 Poenget fløy rett over hodet på deg visst….. 😅 Anonymkode: 1ddb6...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå har jeg fått vite helt sikkert at brillene ikke ligger igjen på flyplassen i Molde, og de er heller ikke funnet på flyet, ergo er det noen som har tatt de, så da er de i realiteten stjålet Ts Anonymkode: 89a73...1a7 men du kan jo ikke si med sikkerhet hvor du la dem igjen Så nei de er ikke stjålet i forsikrings-øyemed. De er mistet/forlagt. om dem er stjålet så har du vert uaktsom, og da dekkes det ikke. Om du legger mobilen på en bord på en restaurant, går på do og den er borte når du kommer ut, ja da er den stjålet, men du har også vert uaktsom. Igjen les forsikringsavtalen din. Står klart at man skal ha kontroll over verdigjenstander. Du har ikke hatt kontroll over dem om du la dem igjen på en flyplass, i et fly eller bare mistet dem ut av lomma en plass. Som andre skriver, de er sannsynligvis kastet allerede. Er du klar over hvor mye jobb det er med forlagt ting på offentlig transport? Har du prøvd å se i skuffen for glemte briller på offentlig transport? Bare så det er klart. Forsikringssvindel er straffbart, og er med på å øke premien på oss som faktisk ikke svindler forsikringsselskapene. Anonymkode: dfca1...931
AnonymBruker Skrevet 22. august #24 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Poenget fløy rett over hodet på deg visst….. 😅 Anonymkode: 1ddb6...1c0 AnonymBruker skrev (3 timer siden): men du kan jo ikke si med sikkerhet hvor du la dem igjen Så nei de er ikke stjålet i forsikrings-øyemed. De er mistet/forlagt. om dem er stjålet så har du vert uaktsom, og da dekkes det ikke. Om du legger mobilen på en bord på en restaurant, går på do og den er borte når du kommer ut, ja da er den stjålet, men du har også vert uaktsom. Igjen les forsikringsavtalen din. Står klart at man skal ha kontroll over verdigjenstander. Du har ikke hatt kontroll over dem om du la dem igjen på en flyplass, i et fly eller bare mistet dem ut av lomma en plass. Som andre skriver, de er sannsynligvis kastet allerede. Er du klar over hvor mye jobb det er med forlagt ting på offentlig transport? Har du prøvd å se i skuffen for glemte briller på offentlig transport? Bare så det er klart. Forsikringssvindel er straffbart, og er med på å øke premien på oss som faktisk ikke svindler forsikringsselskapene. Anonymkode: dfca1...931 Jeg snudde meg to ganger tilbake for å sjekke at det ikke lå igjen noe i sofaen på Molde flyplass, og jeg snudde meg en ekstra gang da jeg reiste meg for å gå ut av flyet på Flesland. Jeg tror nå at de har falt ut av en lomme i sekken som jeg måtte ha under setet foran meg, for flyet bremset så hardt når hjulene tok nedi rullebanen, at sekken skled fremover gulvet og landet under setet foran damen som satt foran meg. Ts Anonymkode: 89a73...1a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå