AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august 2 tinder dates. God kjemi, men ingen av datene ble det avtalt noe nytt møte. Tok selv initiativ etter første,fikk kjapt svar på at han ønsket treffe meg igjen. Så sitter jeg her da,2 dager etter siste date,og lurer på om vi har en greie eller om det faktisk er sånn at det ble med disse 2 dagene.. hadde kanskje ønsket ett takk for sist,ett eller annet. Bare å legge på is,eventuelt tips til noe som er lurt å skrive? Anonymkode: 19f84...b2d
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august La han ta initiativ denne gangen. God kjemi kan være enveis fra din side. Om en mann er interessert, tviler man ikke. Da sender de mange meldinger, ofte. Anonymkode: 22192...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): La han ta initiativ denne gangen. God kjemi kan være enveis fra din side. Om en mann er interessert, tviler man ikke. Da sender de mange meldinger, ofte. Anonymkode: 22192...4ac Nja. Enig i at man gjerne kan merke om de er interessert, men alle sender ikke masse meldinger nei. Men enig i at han bør ta kontakt nå. Så jeg ville nok bare sittet rolig i båten. Du kunne sendt en "takk for hyggelig date"-melding, men det er litt sent når det har gått 2 dager. Anonymkode: 909b3...82c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nja. Enig i at man gjerne kan merke om de er interessert, men alle sender ikke masse meldinger nei. Men enig i at han bør ta kontakt nå. Så jeg ville nok bare sittet rolig i båten. Du kunne sendt en "takk for hyggelig date"-melding, men det er litt sent når det har gått 2 dager. Anonymkode: 909b3...82c Aldri møtt en mann som ikke prøver å få kontakt med ei de er interessert i. Til og med de sjenerte sender melding. De tørr kanskje ikke ringe, men en snap eller melding, alltid. Anonymkode: 22192...4ac 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Aldri møtt en mann som ikke prøver å få kontakt med ei de er interessert i. Til og med de sjenerte sender melding. De tørr kanskje ikke ringe, men en snap eller melding, alltid. Anonymkode: 22192...4ac For noe tull 😂 Dette stemmer overhodet ikke, og er bare ønsketenkning. Slik at du selv skal slippe å våge noe. Uansett - du aner jo ikke hvor mange menn som har vært interessert i deg uten å foreta seg noe. Anonymkode: 774e9...189 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja. Enig i at man gjerne kan merke om de er interessert, men alle sender ikke masse meldinger nei. Men enig i at han bør ta kontakt nå. Så jeg ville nok bare sittet rolig i båten. Du kunne sendt en "takk for hyggelig date"-melding, men det er litt sent når det har gått 2 dager. Anonymkode: 909b3...82c Ja,synes også det er sent av han å vente 2 dager med å gi lyd fra seg også jeg. Men litt drastisk å sende melding selv hvor jeg sier noe om at jeg regner ikke dette blir noe mer? TS her. Anonymkode: 19f84...b2d
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For noe tull 😂 Dette stemmer overhodet ikke, og er bare ønsketenkning. Slik at du selv skal slippe å våge noe. Uansett - du aner jo ikke hvor mange menn som har vært interessert i deg uten å foreta seg noe. Anonymkode: 774e9...189 Jeg har spurt mange menn på date jeg Og sendt meldinger først, men som regel rekker jeg ikke å komme hjem før de har sendt at de vil møtes igjen. men greit, jeg vet ikke hvor mange som har vært interessert og aldri sagt noe, men vil man ha en så tafatt mann? Anonymkode: 22192...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har spurt mange menn på date jeg Og sendt meldinger først, men som regel rekker jeg ikke å komme hjem før de har sendt at de vil møtes igjen. men greit, jeg vet ikke hvor mange som har vært interessert og aldri sagt noe, men vil man ha en så tafatt mann? Anonymkode: 22192...4ac Det er litt sannt det med tafatt mann. Nå må alle ta sine valg her i livet og kanskje er det bare tilfeldig at jeg ikke ble fornøyd av å ha vært med en som ikke kunne ta initiativ. Han sa han elsket meg, å han kan enda gjøre ting for meg, men jeg tror ikke noe på at den kjærligheten er dyp. Tror de har mer interesse om det er mer der, som du sier. Anonymkode: c4535...428 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er litt sannt det med tafatt mann. Nå må alle ta sine valg her i livet og kanskje er det bare tilfeldig at jeg ikke ble fornøyd av å ha vært med en som ikke kunne ta initiativ. Han sa han elsket meg, å han kan enda gjøre ting for meg, men jeg tror ikke noe på at den kjærligheten er dyp. Tror de har mer interesse om det er mer der, som du sier. Anonymkode: c4535...428 Han er en ex nå. For egen del skal jeg vente til en mann viser mer at han vil neste gang, om det blir noe neste gang for ingen gjør 😂😭 Anonymkode: c4535...428 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har spurt mange menn på date jeg Og sendt meldinger først, men som regel rekker jeg ikke å komme hjem før de har sendt at de vil møtes igjen. men greit, jeg vet ikke hvor mange som har vært interessert og aldri sagt noe, men vil man ha en så tafatt mann? Anonymkode: 22192...4ac Er jo ikke tafatt da. Kanskje vedkommende liker deg veldig godt og har stor respekt for deg. Anonymkode: 4aef4...e78 1
Engel Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Aldri møtt en mann som ikke prøver å få kontakt med ei de er interessert i. Til og med de sjenerte sender melding. De tørr kanskje ikke ringe, men en snap eller melding, alltid. Anonymkode: 22192...4ac Jada, de tar kontakt. Men ikke nødvendigvis umiddelbart. Noen tar bare kontakt når de er klare for å avtale en date. Jeg dater en sånn selv nå. Holdt neste på å gi han opp i starten, for jeg hørte så lite fra han. Og det var etter at vi hadde møttes på mitt initativ. Men så plutselig kom det en melding med spørsmål om date. Eller han ringte. Det er bare sånn han er. Han er veldig tydelig på at han er interessert når vi er sammen, så når jeg bare skjønte at han ikke er noe "meldingsmenneske" så har det vært veldig avslappende og behagelig. Og det går aldri så mye som ei uke uten kontakt.
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Hater småprat. Kan gå ukesvis for min del. Føler verken på stress eller forventinger. Er rimelig laid back slikt. Anonymkode: 20bc7...72e
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Er det ikke bare å sende en melding og være åpen om hva du tenker da? Anonymkode: 12c3e...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå