AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Vi reiser til en annen by for bryllup om et par uker og må pumpe på turen (baby blir ikke med). Hvordan rengjør jeg pumpeutstyret i baksete av bilen? Vi har ikke tilgang til mikro eller kokende vann. Anonymkode: 8af14...18c
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Skal du ta vare på melka da? Anonymkode: deddb...d12
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal du ta vare på melka da? Anonymkode: deddb...d12 Ja, det var planen, tar med kjøleboks fylt med kjøleelementer. Anonymkode: 8af14...18c
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Trenger bare å steriliseres en gang i døgnet, så jeg vasket i hotell-vask mellom hver gang, og hadde med steriliseringssett til bruk i mikro. Fikk låne mikro på hotellets kjøkken 😊 På farten pumpet jeg bare ett bryst om gangen, selv om jeg har dobbeltpumpe. Så sparte jeg den andre flasken/ventilen til en pumping til uten å vaske mellom. Anonymkode: 84249...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå