Strigiformes Skrevet torsdag kl 10:31 #2 Skrevet torsdag kl 10:31 Frihet for meg er rom for å kunne ytre mine meninger, selv om det ikke alltid blir godt mottatt. Oppleve raushet, tillit og respekt. Kort sagt: Føle meg fri 🙌 Jeg har ikke behov for at andre mennesker er enig med meg. Respekt har jeg behov for. Får jeg ikke det, så krever jeg den om jeg bryr meg, og om jeg tør og føler meg trygg. Det er en forutsetning. For meg er det frihet i en relasjon som betyr mye for meg, og da slipper jeg ikke før jeg må. Det har dessverre skjedd... Jeg hater å snu ryggen til andre mennesker. Må jeg så må jeg. Jeg har bestemt meg for at jeg er veldig viktig for meg selv, og jeg er noe for meg selv. Den personen som ikke klarer å anerkjenne det, kan jeg ikke involvere meg i... Det gjør for vondt med tanke på at jeg er så følsom som jeg er... Så da setter jeg grenser deretter. Så har jeg selvfølgelig barn som jeg må ta hensyn til. Det har jeg lovet dem på tro og ære. Dette gjelder alle mennesker i mine nære relasjoner. Jeg skiller ikke på familie eller venner her, og er lojal mot de menneskene som viser at de er lojale mot meg. Det er viktig for meg. Man kan ikke kreve noe av noen. Det er essensen av frihet 🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå