Gå til innhold

Reorientering av homofile

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

HVIS..... det virkelig er slik at homofile kan reorienteres av psykiatere eller andre sjelefiksere til å bli hetrofile - kan da jeg som er hetrofil bli reorientert til å bli homofil?

Det hadde jo vært så praktisk! Så kunne min beste venninne også blitt reorientert og vi (som egentlig passer perfekt sammen bortsett fra at vi begge så langt i livet bare har tent på det annet kjønn) kunne levd lykkelig alle våre dager!

Eller kan man bare be om å bli halvveis reorientert slik at man havner midtfils og får dobbelt så stort utvalg?

JA til reorientering i alle retninger :ler2:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:ler:

Hørtes ut som et genialt forslag, spør du meg! (Ditt, altså, ikke han biskop-gjøken sitt)

Gjest Gjest
Skrevet

Bra poeng ;)

Funker det den ene veien må det jo funke den andre veien også!

:klø:

Skrevet
:ler:

Hørtes ut som et genialt forslag, spør du meg! (Ditt, altså, ikke han biskop-gjøken sitt)

Vell tenk hvordan de hadde gått med den stakkars biskop hjerne hans hvis han hadde oppdaget at de var hans gud som hadde laget de homofile slik som de er

Gjest gjest1
Skrevet
Bra poeng ;)

Funker det den ene veien må det jo funke den andre veien også!

:klø:

Det er vel det som er hele saken for de som tror de kan reorientere homofile - de mener de har blitt feilorientert ett eller annet sted i oppveksten, og vil ha dem på riktig vei igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...