AnonymBruker Skrevet 21. august #41 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er en kort frisyre som likevel ikke er kjerring: Anonymkode: 97358...d28 Tja, med den rette dama så hadde dette absolutt vært kjerring 😅 Anonymkode: 7c40c...e27 2 1
-jk- Skrevet 22. august #42 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Godt voksne kvinner klipper gjerne håret kort for å styre oppmerksomhet bort fra hengende kinn- og hakeparti. Med langt hår er det nederste del av ansiktet og hals man ser først. Bilder fra Pinterest. Anonymkode: be512...8f1 Alle disse så jo flotte ut med langt hår. Spesielt nr. 2 synes jeg hadde fin sveis. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #43 Skrevet 22. august -jk- skrev (1 time siden): Alle disse så jo flotte ut med langt hår. Spesielt nr. 2 synes jeg hadde fin sveis. Jøss, ser du ikkje korleis alle desse (utanom nr 3) har hår som drar kjevepartiet nedover? Disse hadde blitt så mykje freshare ved berre å sette håret opp i ein hestehale! Anonymkode: 7c40c...e27
AnonymBruker Skrevet 22. august #44 Skrevet 22. august Kjerringhår for min del, er det som har begynt å vokse under haka mi helt plutselig. Noe stivt faenskap av noen hår som tydeligvis kommer med alderen Anonymkode: 6a760...c3f 3 2
-jk- Skrevet 22. august #45 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jøss, ser du ikkje korleis alle desse (utanom nr 3) har hår som drar kjevepartiet nedover? Disse hadde blitt så mykje freshare ved berre å sette håret opp i ein hestehale! Anonymkode: 7c40c...e27 Nei, det var absolutt ikke noe jeg reagerte på eller tenkte over. Synes alle kledte frisyren. Men hestehale er fint det også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå