AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Hei! Prøver å bli klok på om man kan kjøpe en pakke Crest White Strips (tannbleking) til Norge. Tenker fra iherb. Har du gjort det? Mener ikke ”blir nok ikke stoppet“, jeg lurer på om det er ulovlig/får konsekvenser hvis den blir sjekket i tollen. Forstår ikke om det telles som legemiddel eller ikke. Er varianter med 6% hydrogen peroxide. Chatgpt mente det er problemfritt, men jeg er litt skeptisk til å ta det for god fisk 😅 Anonymkode: 79dee...ee8
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Jeg har gjort det flere ganger. Kjøper på iherb, men aner ikke om det er ulovlig. Ble stoppet i tollen med det en gang fra usa. De så ikke på det en gang. Anonymkode: 5879f...a30
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Kjøp heller blekemiddel hos tannlegen. Anonymkode: 6cce0...dbe
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august har aldri fått problemer, stoppe si tillen, får digipost om gebyr - betaler og vips så er det i postkassen. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøp heller blekemiddel hos tannlegen. Anonymkode: 6cce0...dbe nei nei nei, hvorfor i all verden når selv tannlegene ikke bruker egne greier? Anonymkode: 04fdc...ec4
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Det er helt problemfritt å bestille slike til Norge. Anonymkode: fb1cc...e44
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): har aldri fått problemer, stoppe si tillen, får digipost om gebyr - betaler og vips så er det i postkassen. nei nei nei, hvorfor i all verden når selv tannlegene ikke bruker egne greier? Anonymkode: 04fdc...ec4 Hva tror du tannlegene bruker da? Crest? 😂 Anonymkode: 59345...b2f
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): har aldri fått problemer, stoppe si tillen, får digipost om gebyr - betaler og vips så er det i postkassen. nei nei nei, hvorfor i all verden når selv tannlegene ikke bruker egne greier? Anonymkode: 04fdc...ec4 "Egne" greier? De fleste bruker vel Opalescence, som er både trygt og effektivt. Anonymkode: 6cce0...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå