AnonymBruker Skrevet 21. august #21 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Poenget til den som la ut med en vanlig pris for Sverige, var kanskje å vise hva forskjellen faktisk er mellom Norge og Sverige? Alle vet at prisene ved grensa ikke er representative for matprisene i Sverige generelt. Anonymkode: 9ae35...516 Beklager, men dette er bare tull. Prisen på Ica supermarked er lik i hele Sverige. Dette er ingen grense butikk. Dette er den vanlige prisen i Sverige. I svenske lavprisbutikker (som Lidl og Willys) kan du finne enda lavere priser. Prisen er faktisk høyere i en typisk grensebutikk som Eurocash, fordi prisen er så høy i Norge, blir det likevel virkende billig for nordmenn. Anonymkode: 239c4...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Skrevet 22. august Skal man sammenligne priser bør man jo se på den samme varen når det er mulig, i begge land. Som Dansukker-eksempelet en over har funnet frem. Det er jo det som er fornuftig, sukker er ikke sukker - merket har noe å si på pris. Det gjelder jo de aller fleste råvarer, og varer generelt. Anonymkode: 2a992...0c2
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Skrevet 22. august Hmm... Minner meg på at jeg må kjøpe nok sukker til sylting når jeg handler i Sverige i morgen ( i tillegg til bl.a. diesel, polvarer og 10 kg. Jarlsberg til SEK 90,- per kilo. Anonymkode: 67258...595
_popcorn_ Skrevet 22. august #24 Skrevet 22. august Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg