AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv. Han er mitt livs store kjærlighet på absolutt alle måter. Vi har kjent hverandre i seks år, bodd sammen i nesten tre. Vi har barn, er så lykkelige og har på alle måter en drøm av et forhold. Det eneste som gnager litt er det seksuelle behovet. Jeg har høy sexlyst, og er så tent av han. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uken. Intens, lidenskapelig, eventyrlysten sex. Han sier han også vil det, men vi merker begge at han ikke har like ofte behov som meg, og er mer påvirket av at han er sliten. Jeg kan også være sliten, men aldri for sliten for sex. Nå er jeg litt redd for at dette over årene skal drepe forholdet vårt. Sex er så viktig, og viktig for meg! For selvtilliten min. Jeg føler at han er så sexy, men jeg klarer liksom ikke tenne han? Vi har snakket mye om det og kommuniserer veldig godt. Ingenting er for farlig til at vi kan snakke om det. Men det gnager likevel Anonymkode: 747ee...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Det handler ikke om at du ikke tenner han, han har bare lavere lyst. Hvor gamle er dere? Testosteron synker vel fra 30-35 år alderen, så mange menn vil sjeldnere. Har det alltid vært sånn? Han skal jo selvfølgelig ikke ha sex oftere enn han vil. Ganske vanlig med et par ganger i uka etter noen år sammen. Anonymkode: a0525...a2d 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Luft tanken om en tredjepart? Anonymkode: ed71c...41e
petterm Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv. Han er mitt livs store kjærlighet på absolutt alle måter. Vi har kjent hverandre i seks år, bodd sammen i nesten tre. Vi har barn, er så lykkelige og har på alle måter en drøm av et forhold. Det eneste som gnager litt er det seksuelle behovet. Jeg har høy sexlyst, og er så tent av han. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uken. Intens, lidenskapelig, eventyrlysten sex. Han sier han også vil det, men vi merker begge at han ikke har like ofte behov som meg, og er mer påvirket av at han er sliten. Jeg kan også være sliten, men aldri for sliten for sex. Nå er jeg litt redd for at dette over årene skal drepe forholdet vårt. Sex er så viktig, og viktig for meg! For selvtilliten min. Jeg føler at han er så sexy, men jeg klarer liksom ikke tenne han? Vi har snakket mye om det og kommuniserer veldig godt. Ingenting er for farlig til at vi kan snakke om det. Men det gnager likevel Anonymkode: 747ee...f6b Siden han stadig er sliten.. Kanskje sjekke med legen om det er en medisinsk grunn til det? Er det aktuelt at du "klarer deg sjøl" innimellom? 3 1
Topper og daler Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Luft tanken om en tredjepart? Anonymkode: ed71c...41e Tre prosent av befolkningen har prøvd swinging, så lite realistisk forslag. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler ikke om at du ikke tenner han, han har bare lavere lyst. Hvor gamle er dere? Testosteron synker vel fra 30-35 år alderen, så mange menn vil sjeldnere. Har det alltid vært sånn? Han skal jo selvfølgelig ikke ha sex oftere enn han vil. Ganske vanlig med et par ganger i uka etter noen år sammen. Anonymkode: a0525...a2d Det vet du jo ikke. Det aller mest sannsynlige er jo at hun ikke tenner ham seksuelt. Da svært få mennesker er seksuelt attraktive. Anonymkode: f4e6a...99a
Topper og daler Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv. Han er mitt livs store kjærlighet på absolutt alle måter. Vi har kjent hverandre i seks år, bodd sammen i nesten tre. Vi har barn, er så lykkelige og har på alle måter en drøm av et forhold. Det eneste som gnager litt er det seksuelle behovet. Jeg har høy sexlyst, og er så tent av han. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uken. Intens, lidenskapelig, eventyrlysten sex. Han sier han også vil det, men vi merker begge at han ikke har like ofte behov som meg, og er mer påvirket av at han er sliten. Jeg kan også være sliten, men aldri for sliten for sex. Nå er jeg litt redd for at dette over årene skal drepe forholdet vårt. Sex er så viktig, og viktig for meg! For selvtilliten min. Jeg føler at han er så sexy, men jeg klarer liksom ikke tenne han? Vi har snakket mye om det og kommuniserer veldig godt. Ingenting er for farlig til at vi kan snakke om det. Men det gnager likevel Anonymkode: 747ee...f6b Gjør sex til et felles parprosjekt som dere deler og investerer i: Del fantasier! Fortell hverandre hva dere fantaserer om. Kåt hverandre opp med det. Gjør det både til en del av selve leken og som forspill. Send hverandre kåte tekstmeldinger i hverdagen. Gjerne med bilder. Kjøp sexleketøy og sexy undertøy sammen. Dra på storbyweekender på hotell, der dere på forhånd har blitt enige om at sex er det viktigste med turen. Gå i sexleketøy-butikker sammen, f.eks. Opprett parprofil på et nettsted for swinging. Dere trenger ikke leve swinginglivet ut, bare chatte med andre og hente inspirasjon. For vågale: Dra på swingersklubb i utlandet. Bare for å se og kanskje bli sett. Mange går på slike klubber bare for å se og/eller bli sett og tar aldri steget fullt ut med å inkludere andre i parsexen. Det er veldig inspirerende, kan jeg love deg. En har lyst på sex hver eneste dag i flere uker etterpå. Kort sagt, gjør sex til et felles parprosjekt. En hemmelighet som du og han deler helt alene, og som binder dere sammen. Som par. ❤️
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august Er det noe han bare sier fordi det er såviktig for deg, så utsetter han problemet med å være for sliten fordi han ikke vil si nei direkte? Kan sex være eventyrlystent og lidenskapelig og like PÅ når det er samme greia flere ganger i uka? Anonymkode: d9670...fdb
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Det du iallefall ikke skal gjøre er å få ham til å føle seg presset. Da vil den lille lysten han har skrumpe inn og bli borte. Du er nok den som må justere deg, tilpasse deg hans nivå. Fyll på med onanering for å få utløp. Å prøve å øke andres lyst er garantert å mislykkes, og dere vil se på det som et nederlag begge to når dere innser at det ikke nytter. Hvis alt annet er på plass så er lystnivået hans nå det som er hans nivå. Da kan ting ødelegge/minke men ikke øke. Anonymkode: feef9...18e 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det vet du jo ikke. Det aller mest sannsynlige er jo at hun ikke tenner ham seksuelt. Da svært få mennesker er seksuelt attraktive. Anonymkode: f4e6a...99a Det er ikke svært få kvinner som er seksuelt attraktive!!! Anonymkode: 9408d...7cc 3
Topper og daler Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det du iallefall ikke skal gjøre er å få ham til å føle seg presset. Sex er ikke noe sykelig eller statisk. Gjennom et langt livsløp så endrer vi og utvikler oss. Det som gjelder i dag trenger ikke gjelde i morgen. Ikke visste jeg at jeg og min kone kom til å leve swingerslivet ut til fulle da jeg traff henne som pur ung mann/ungdom. Jeg tror vi mennesker - også når det gjelder seksualitet - er mer fleksible enn det du skriver her. Noen ganger trenger vi også et spark bak. Akkurat som ved trening eller andre aspekter i livet.
AnonymBruker Skrevet 21. august #13 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet du jo ikke. Det aller mest sannsynlige er jo at hun ikke tenner ham seksuelt. Da svært få mennesker er seksuelt attraktive. Anonymkode: f4e6a...99a Bare fordi få synes du er seksuelt attraktiv, betyr det ikke at de fleste i forhold har det sånn. Det er heller uvanlig, men variabel og forskjellig sexlyst er helt vanlig. Anonymkode: a0525...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv. Han er mitt livs store kjærlighet på absolutt alle måter. Vi har kjent hverandre i seks år, bodd sammen i nesten tre. Vi har barn, er så lykkelige og har på alle måter en drøm av et forhold. Det eneste som gnager litt er det seksuelle behovet. Jeg har høy sexlyst, og er så tent av han. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uken. Intens, lidenskapelig, eventyrlysten sex. Han sier han også vil det, men vi merker begge at han ikke har like ofte behov som meg, og er mer påvirket av at han er sliten. Jeg kan også være sliten, men aldri for sliten for sex. Nå er jeg litt redd for at dette over årene skal drepe forholdet vårt. Sex er så viktig, og viktig for meg! For selvtilliten min. Jeg føler at han er så sexy, men jeg klarer liksom ikke tenne han? Vi har snakket mye om det og kommuniserer veldig godt. Ingenting er for farlig til at vi kan snakke om det. Men det gnager likevel Anonymkode: 747ee...f6b Kan relatere litt Jeg har høy sexlyst, han ikke. Sliten og gammel sier han. Jeg tenner fryktelig lett på han og har også lyst på denne lidenskapelige sexen, men han er ikke der. Jeg har derfor for store forventninger til sex og han ikke. Jeg blir frustrert og han kan sikkert føle seg presset. For at dette ikke skal bli et stort problem for oss, så må jeg faktisk bare senke disse forventningene og la han komme til meg. Litt frustrerende er det viss jeg må vente lenge selvfølgelig, men da får jeg bare sørge for meg selv. Blir det ALTFOR lenge, så vil jeg nok begynne å lure. Og ta det opp med han. Håper det ikke kommer til det ennå... Levde med en mann før som maste om sex hver dag og til tross for at jeg hadde høy sexlyst da også, så gjorde masingen til at jeg ikke ville ha sex med han. Så masing er fy,fy Anonymkode: 5a5d1...86f 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august Topper og daler skrev (4 timer siden): Opprett parprofil på et nettsted for swinging. Dere trenger ikke leve swinginglivet ut, bare chatte med andre og hente inspirasjon. For vågale: Dra på swingersklubb i utlandet. Bare for å se og kanskje bli sett. Mange går på slike klubber bare for å se og/eller bli sett og tar aldri steget fullt ut med å inkludere andre i parsexen. Det er veldig inspirerende, kan jeg love deg. En har lyst på sex hver eneste dag i flere uker etterpå. Tre prosent av befolkningen har prøvd swinging, så lite realistisk forslag. Du snakker som om mannen bare må "vekkes". Langt flere enn tre prosent ser på sex som noe de godt kan klare seg uten. Han må savne å ha lyst, og han må ønske selv å gjøre noe med det. Anonymkode: 804e4...b96 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august Topper og daler skrev (4 timer siden): Gjør sex til et felles parprosjekt som dere deler og investerer i: Del fantasier! Fortell hverandre hva dere fantaserer om. Kåt hverandre opp med det. Gjør det både til en del av selve leken og som forspill. Send hverandre kåte tekstmeldinger i hverdagen. Gjerne med bilder. Kjøp sexleketøy og sexy undertøy sammen. Dra på storbyweekender på hotell, der dere på forhånd har blitt enige om at sex er det viktigste med turen. Gå i sexleketøy-butikker sammen, f.eks. Opprett parprofil på et nettsted for swinging. Dere trenger ikke leve swinginglivet ut, bare chatte med andre og hente inspirasjon. For vågale: Dra på swingersklubb i utlandet. Bare for å se og kanskje bli sett. Mange går på slike klubber bare for å se og/eller bli sett og tar aldri steget fullt ut med å inkludere andre i parsexen. Det er veldig inspirerende, kan jeg love deg. En har lyst på sex hver eneste dag i flere uker etterpå. Kort sagt, gjør sex til et felles parprosjekt. En hemmelighet som du og han deler helt alene, og som binder dere sammen. Som par. ❤️ Dette er oppriktig gode råd! Takk! ts Anonymkode: 747ee...f6b
AnonymBruker Skrevet 21. august #17 Skrevet 21. august Han er jo ikke ditt livs store kjærlighet da på alle måter som du hevder... Anonymkode: 9ae2f...fcd
AnonymBruker Skrevet 21. august #18 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan relatere litt Jeg har høy sexlyst, han ikke. Sliten og gammel sier han. Jeg tenner fryktelig lett på han og har også lyst på denne lidenskapelige sexen, men han er ikke der. Jeg har derfor for store forventninger til sex og han ikke. Jeg blir frustrert og han kan sikkert føle seg presset. For at dette ikke skal bli et stort problem for oss, så må jeg faktisk bare senke disse forventningene og la han komme til meg. Litt frustrerende er det viss jeg må vente lenge selvfølgelig, men da får jeg bare sørge for meg selv. Blir det ALTFOR lenge, så vil jeg nok begynne å lure. Og ta det opp med han. Håper det ikke kommer til det ennå... Levde med en mann før som maste om sex hver dag og til tross for at jeg hadde høy sexlyst da også, så gjorde masingen til at jeg ikke ville ha sex med han. Så masing er fy,fy Anonymkode: 5a5d1...86f Godt poeng! Jeg har ikke mast, men har nok "tatt det opp" nok til at det oppleves masete. Jeg har vinklet det dit at det går ut over min selvtillit, som er sant, men som nok legger press Anonymkode: 747ee...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #19 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv. Han er mitt livs store kjærlighet på absolutt alle måter. Vi har kjent hverandre i seks år, bodd sammen i nesten tre. Vi har barn, er så lykkelige og har på alle måter en drøm av et forhold. Det eneste som gnager litt er det seksuelle behovet. Jeg har høy sexlyst, og er så tent av han. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uken. Intens, lidenskapelig, eventyrlysten sex. Han sier han også vil det, men vi merker begge at han ikke har like ofte behov som meg, og er mer påvirket av at han er sliten. Jeg kan også være sliten, men aldri for sliten for sex. Nå er jeg litt redd for at dette over årene skal drepe forholdet vårt. Sex er så viktig, og viktig for meg! For selvtilliten min. Jeg føler at han er så sexy, men jeg klarer liksom ikke tenne han? Vi har snakket mye om det og kommuniserer veldig godt. Ingenting er for farlig til at vi kan snakke om det. Men det gnager likevel Anonymkode: 747ee...f6b Du har verdens heldigste mann. Om bare flere kvinner hadde delt ditt syn. Håper alt går bra i fremtiden for deres del. Anonymkode: 5b4e8...076
AnonymBruker Skrevet 21. august #20 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har verdens heldigste mann. Om bare flere kvinner hadde delt ditt syn. Håper alt går bra i fremtiden for deres del. Anonymkode: 5b4e8...076 Å tro at menn generelt like å leve med sexmas, er, forsiktig sagt, en misforståelse. Anonymkode: 42448...1d9 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå