AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Kan man klage på dette? Jeg betaler 99 kr ekstra for å få bestilligen levert i postkassa. Får melding om at den er levert i en butikk. Henter pakka, og den er såpass liten at den fint hadde fått plass i postkassa. Kan man reklamere på dette? Anonymkode: b36d3...51c 1
exictence Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Jeg trodde det var billigere å få pakka i postkassen. Er du sikker på at det var det du haket av for? Hvis du er sikker, og helst dokumentere det; ta screenshot av kvitteringen som viser at du ville ha den i postkassa, så kan du absolutt klage. Fint at de får beskjed.
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Alltid dyrere å få den levert hjem enn på butikk når jeg har bestilt pakker hvert fall. Ellers så er det samme pris. Anonymkode: 8b910...e30 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Jeg har opplevd det samme med Postnord flere ganger. De gidder rett og slett ikke levere i postkassene. Så har sluttet å bruke disse om jeg får et valg. Anonymkode: b7bb8...a12 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Når jeg har betalt 99 ekstra får jeg pakken ved døra.. Anonymkode: 9c63c...91c
Hololo Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august det var dyrt for å få pakke levert i postkassen, men ja klag. De levere jo i hytt og pine, iallfall postnord klare jo aldri å levere der de skal, vær gang klager jeg til butikk jeg har handlet hos og alltid fått penger for levering tilbake.
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Hos oss er det kun Posten som har nøkkel til inngangen der postkassene er, så ingen andre kan levere i postkassen. Anonymkode: c7968...a99
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Selvfølgelig. Du betalte ekstra for tjenesten som du ikke fikk. Du må ha pengene tilbake. Anonymkode: cf225...003 1
solsolsol Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har opplevd det samme med Postnord flere ganger. De gidder rett og slett ikke levere i postkassene. Så har sluttet å bruke disse om jeg får et valg. Anonymkode: b7bb8...a12 Samme her. Så utrolig mye tull. Men sist jeg bestilte noe og postnord var det eneste alternativet krysset jeg av for gratis levering til butikk, da ringte de og kom med den på døra 🤪 1
Slarti Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Kontakt selger. Har alltid fått penger tilbake. Har til å med fått pakken faktisk levert hjem på døra. Skriv til butikken at du bestilte hjem til postkasse for en grunn. Og at pakken kommer til å gå i retur om dem ikke ordner opp. Funker fjell. Da har du den på døra dagen etterpå. Orker dem ikke hjelpe deg så slutt å handle der. (aldri opplevd at dem ikke har hjulpet til)
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Opplevde dette med posten. «Pakken ble forsøkt levert, men mottaker var ikke til stede» sto det i appen. Det var bare tull, vi var hjemme begge to, begge bilene sto i gården, og vi ser godt innkjørsel og gangsti opp til døra fra huset. Ingen hadde vært der, det var jeg helt sikker på. Ringte posten umiddelbart. Måtte diskutere med en robot lenge for å komme gjennom til et menneske. Jeg var høflig, men tydelig på at dette var uakseptabelt, og at jeg hadde bestilt hjemlevering av en grunn (tung pakke). Først påsto han at han kunne se at bilen hadde vært der på gps. Da jeg spurte mer direkte om han kunne se hvilket hus han hadde vært ved ble han stille, og så sa han at han skulle sjekke litt og ringe meg tilbake. Etter en stund ringte han opp og sa at han hadde ordnet ny hjemlevering. Pakken kom på døra noen timer senere samme dag. Anonymkode: 7ca05...61e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå