AnonymBruker Skrevet 23. august #41 Skrevet 23. august Jeg er lei av kjendiser generelt, men i slike tilfeller bruker de i det minste kjendisstatusen til å fronte noe positivt. Men skal sies at jeg aldri har sett noen sånn sak selv. Anonymkode: 89a6f...d65 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #42 Skrevet 23. august Tror flere og flere får øynene opp for hvor giftig alkohol er. De fleste drikker vel moderat uten at man tenker på om det er bra eller ikke. Men alkohol er gift! Med pulsklokker får flere direkte info om hvordan det påvirker dem, og flere velger å slutte helt. Dette er en av få ganger jeg ikke er irritert på stjerner. Anonymkode: df1a2...559 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #43 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 13.57): https://www.nrk.no/trondelag/linnea-myhre-har-ikke-drukket-alkohol-pa-ett-ar_-slik-har-aret-som-edru-pavirket-henne-1.17499988 Bland annet Linnea Myhre selvfølgelig. Viktig å oppdatere seg på hennes søvnvaner, depresjoner og alkoholkonsum og i det hele tatt hva som skjer i Linneas liv. Anonymkode: 05e2e...941 Og ikke glem spiseforstyrrelsen hennes. Viktig å bli oppdatert på hvordan det går med den. Anonymkode: 0d40c...038
Kålrota Skrevet 23. august #44 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og ikke glem spiseforstyrrelsen hennes. Viktig å bli oppdatert på hvordan det går med den. Anonymkode: 0d40c...038 Hva gir det deg å være så kjip? 2
Daria Skrevet 23. august #45 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 13.57): https://www.nrk.no/trondelag/linnea-myhre-har-ikke-drukket-alkohol-pa-ett-ar_-slik-har-aret-som-edru-pavirket-henne-1.17499988 Bland annet Linnea Myhre selvfølgelig. Viktig å oppdatere seg på hennes søvnvaner, depresjoner og alkoholkonsum og i det hele tatt hva som skjer i Linneas liv. Anonymkode: 05e2e...941 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og ikke glem spiseforstyrrelsen hennes. Viktig å bli oppdatert på hvordan det går med den. Anonymkode: 0d40c...038 Ting jeg ikke visste om henne før jeg leste denne tråden. I det hele tatt kommer mye av kunnskapen min om kjendiser fra folk som klager over hvor opptatt alle er av kjendisnytt og hvor mye oppmerksomhet det får, tilsynelatende uten at de innser hvor mye de selv bidrar... Av alle unødvendige ting kjendiser fronter og/eller får oppmerksomhet rundt, synes jeg det er pussig å reagere på akkurat dette, som faktisk er en udelt god ting. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #46 Skrevet 23. august Hvit måned gir ingen effekt, må være minst et hvitt halvår. Jeg begynte å sove mye bedre etter at jeg gikk over til lange perioder uten alkohol. Drakk omtrent ikke hele Coronatida, kanskje en gang i året. Synes det er flott at musikere begynner å tenke mer som idrettsutøvere, enten de hadde et problem med alkohol eller ei. Anonymkode: a4b7c...8d5 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #47 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 8.22): Alkohol er den eneste rusen som er sosialt akseptert og man blir sett på som rar om man ikke drikker (ikke overalt selvfølgelig, men i mange kretser). Det er det eneste rusmiddelet man ofte må rettferdiggjøre at man ikke inntar, heller enn omvendt. Så jeg synes det er flott at folk bryter med "kulturen" om man kan kalle det det. Vi vet mer og mer om alkohol og hvor skadelig det er.. så heller propaganda på hvor flott det er uten, enn med. Sliter selv med alkohol, så blir inspirert når mine peers viser at det er mulig å droppe det og likevell ha det helt fint Anonymkode: 131eb...40c Tosifret antall år her ✊ Dessverre er alkoholforbruk noe folk forsvarer med nebb og klør. Livet er inderlig mye bedre uten. Å gå tur hver søndag morgen slår fyllesyke any day. Jeg kunne ikke annet enn å smile trist av hi, da det oser en frykt enkelte av oss lett kjenner igjen.. Heia alle som tar sunne valg for seg selv og åpenlyst står for dem når krefter rundt dem prøver å dra dem ned i søpla igjen! Anonymkode: dbcd8...ec9 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #48 Skrevet 23. august Daria skrev (36 minutter siden): Ting jeg ikke visste om henne før jeg leste denne tråden. I det hele tatt kommer mye av kunnskapen min om kjendiser fra folk som klager over hvor opptatt alle er av kjendisnytt og hvor mye oppmerksomhet det får, tilsynelatende uten at de innser hvor mye de selv bidrar... Av alle unødvendige ting kjendiser fronter og/eller får oppmerksomhet rundt, synes jeg det er pussig å reagere på akkurat dette, som faktisk er en udelt god ting. Har du bodd under en stein? Hun har jo gitt ut bøker om alle problemene sine og snakket om dem i alle kanaler i flere tiår. Virker veldig selvopptatt. Skal sies at hun virker å ha blitt mer moden siste par år. Anonymkode: 0d40c...038
Daria Skrevet 23. august #49 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du bodd under en stein? Hun har jo gitt ut bøker om alle problemene sine og snakket om dem i alle kanaler i flere tiår. Virker veldig selvopptatt. Skal sies at hun virker å ha blitt mer moden siste par år. Anonymkode: 0d40c...038 At noen gir ut bøker eller snakker i media, betyr ikke at man må lese, se eller lytte. Jeg leser og følger med på det som er viktig for meg og styrer unna det jeg ikke har interesse av - det er faktisk ganske enkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #50 Skrevet 23. august Synes det bare er fint. Har jobbet i rusomsorgen i mange år. så vet hvor mye alkohol har ødelagt . Anonymkode: 59a35...aa2
AnonymBruker Skrevet 23. august #51 Skrevet 23. august For meg, så kommer det jo helt an på situasjonen deres. Noen folk er jo alkoholikere, og er regelrett avhengige av alkohol. Andre folk kan bare ikke drikke - dvs. alt det dumme de gjør i livet, gjør de når de er fulle. All ære til disse folka, som innser at alkohol er et såpass stort problem, og de slutter med det. Men på den andre siden så har man jo de folka som drikker veldig sjeldent, og i moderasjon, men som skal prøve å bli helse/livsstil influencere, og som annonserer at de har "sluttet å drikke alkohol". Det er gjerne i kombinasjon med at de har begynt å løpe / trene, og skal springe maraton. Samt at de har gått over til 100% organisk kosthold, og skriver opp og ned om alle giftstoffene man får i seg. Kort fortalt, noen gjør det fordi de innser at det er / har blitt et problem, andre gjør det for å skaffe seg flere følgere... Anonymkode: 0f531...47f 1
Hulderen Skrevet 23. august #52 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du bodd under en stein? Hun har jo gitt ut bøker om alle problemene sine og snakket om dem i alle kanaler i flere tiår. Virker veldig selvopptatt. Skal sies at hun virker å ha blitt mer moden siste par år. Anonymkode: 0d40c...038 Jeg visste heller ikke alt dette om Linea Myhre. Det eneste jeg visste var at hun deltok i 72 grader nord. Der gav hun en veldig god figur, mye bedre enn mannen hennes.
AnonymBruker Skrevet 23. august #53 Skrevet 23. august Macro skrev (På 21.8.2025 den 7.54): Folk blir generelt veldig lett imponert over seg selv i dag, og så tror de alle andre bryr seg😅 Vel, det som er verre er at avisene velger å skrive om slike ting. Drittlei av type "Arne har gått ned 15 kg på x antall uker", med barisbilder av en gubbe på 40+. Fint for dem, men ikke spesielt vanskelig, og overhodet ikke nyhetsverdig. Anonymkode: 651c5...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #54 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, det som er verre er at avisene velger å skrive om slike ting. Drittlei av type "Arne har gått ned 15 kg på x antall uker", med barisbilder av en gubbe på 40+. Fint for dem, men ikke spesielt vanskelig, og overhodet ikke nyhetsverdig. Anonymkode: 651c5...fa1 Hva er galt med noe enkle greie nyheter. Nok krig drap osv i nyheter. Anonymkode: 59a35...aa2
AnonymBruker Skrevet 25. august #55 Skrevet 25. august Tenker det kan ha positive ringvirkninger, at andre da kjenner at det er helt ok å droppe alkohol dersom de ønsker det🙂 Kanskje litt mindre drikkepress hos denne generasjonens unge enn den forrige? Men kjenner at jeg er litt lei av enkelte skal gjøre alt til en bragd. Akkurat som å ha grått hår, noen lar bare håret bli grått, stille og rolig, andre skal gjøre det til en stor sak og poengtere hvor tøft det er... Anonymkode: b1d1e...04d
AnonymBruker Skrevet 25. august #56 Skrevet 25. august Hulderen skrev (På 23.8.2025 den 14.47): Jeg visste heller ikke alt dette om Linea Myhre. Det eneste jeg visste var at hun deltok i 72 grader nord. Der gav hun en veldig god figur, mye bedre enn mannen hennes. Det eneste jeg vet om henne er at hun hadde en undulat som het Twitter, og at jeg tenkte at hvis jeg hadde drevet på på l lignende måte så hadde folk spydd av avsky. Anonymkode: 3e00f...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå