Gå til innhold

Kun sex - hvordan endte det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt et forhold til noen kun for sex, der dere begge var enige om premissene helt fra start? Funket det, eller funket det ikke? Hvordan endte det? 

Anonymkode: a6940...e9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har dere hatt et forhold til noen kun for sex, der dere begge var enige om premissene helt fra start? Funket det, eller funket det ikke? Hvordan endte det? 

Anonymkode: a6940...e9f

Hva legger du i «forhold» ? 

Dette høres litt ut som en «Friends With Benefits» relasjon? 🙂

Anonymkode: b77be...02b

Skrevet

Nope, er heller ikke interessert i et slikt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Funket ikke så godt. Vi ble forelsket i hverandre, og har nå et langt ekteskap bak oss. 😂

Anonymkode: cc428...757

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, totalt uinteressant. De som ønsker det lager tråd på KG i etterkant, sytende over hvorfor enkelte menn har problemer med høy bodycount. 🤷‍♂️

Anonymkode: 7fac8...6de

• Nyttig 1
Skrevet

Alltid fungert bra, klart å holde det til fuckfriends med ett unntak.

Da var jeg tydelig på at kun sex var aktuelt, men første kysset endret alt og vi er nå samboere.

Artig nok avsluttet jeg pga det en annen veldig ryddig fuckfriend relasjon, og han har i ettertid sagt at hadde han skjønt at forhold kunne vært aktuelt så hadde han flørtet og sørget for at det ble oss. Men likevel var alt helt ryddig de tre årene vi møttes for sex og ingenting annet.

AnonymBruker
Skrevet

Det funket helt greit. 
Vi avsluttet helt udramatisk da jeg hadde vært på date med en jeg ville være eksklusiv med. 
Ingen av oss hadde følelser for hverandre, men vi begge var enig at det var en enkel og grei løsning for det fysiske. 

Anonymkode: e5fcf...56d

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen som har fungert helt fint.

Ingen sure miner når det "ble slutt"

Fantastisk sex i det ene. Mens andre bare var mer tøm og røm.

Har også ett hvor hun ble forelsket og klengete, det ble ikke pent.

Anonymkode: 9f270...b10

AnonymBruker
Skrevet

Funket fint, men var også tydelig på forutsetningene. 

Var litt sårt en kort stund når han ene fikk seg dame og avsluttet, siden han både var en veldig fin fyr og ekstremt god elsker. Men, forutsetningene var jo kjent 🙂

Anonymkode: 9ea77...dac

AnonymBruker
Skrevet

De få gangene jeg har gjort det, blir mannen eiesyk og sjalu om jeg dater andre. Så jeg har avsluttet. 

Anonymkode: 77095...8de

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hatt altfor mange slike relasjoner, men det har i lengden aldri vært særlig tilfredsstillende. Nå er jeg i et ordentlig forhold, og takk for det!

Anonymkode: 12b75...ae7

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Funket. Ingen var interessert i forhold, og vi var i alle fall ikke rett for hverandre. Jeg fant noen og falt skikkelig, og var plutselig klar forhold likevel. Så avsluttet umiddelbart. Ingen vonde følelser. Aldri rørt hverandre etter det. Men fortsatt kontakt som venner. 

Anonymkode: 86521...059

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et slikt FF forhold i fjor, råeste sexen, gode samtaler, en hyggelig venn. Skulle gjerne både vært i «ordentlig» forhold med han eller fortsatt FF relasjonen men jeg fant meg en mann som vil være kjæreste så jeg avsluttet. Helt innafor «avtale» når han ikke ville noe annet enn sex (og vennskap, men vi er fortsatt venner/på hils)

Anonymkode: 0b981...730

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to slike forhold. Det første startet intenst etter chatting på nettet. Det ble noen treff iløpet av noen måneder og så fadet han det ut. Jeg skjønte aldri helt hvorfor. Vi var begge enige om at det kun var sex.
Uansett endte jeg opp svært lei meg og trodde det var noe galt med meg i ca et år til jeg fant meg en ny ff. 
Denne gangen la jeg ut en slags annonse på nettet der jeg skrev at jeg søkte ff. Innboksen tok nesten fyr. Etter noen måneders seleksjonsprosess bestemte jeg meg for å satse på en som ga et godt inntrykk og kjemien var enormt god. 
Etter ca et års tid begynte også han å fade ut relasjonen. Sikkert ikke noe dramatisk greie for han, men jeg sitter her igjen ganske knust. Lurer igjen på hva jeg gjorde galt osv. Jeg har virkelig ikke vært kravstor på noen måte, har bidratt til vanvittig bra sex, fine samtaler osv.

Konklusjonen for min del er nok at jeg ikke er helt skapt for ff relasjoner. 

Anonymkode: dbeb9...d56

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har heldigvis ikke erfart noen kjipe situasjoner med det. Jeg får ikke følelser bare av å ha sex og har ikke opplevd en «ff» som har hatt noe «issues» med det.

Anonymkode: 65f8c...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble gift. 

Anonymkode: a469f...8ab

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble gift, fikk barn, levde i forhold et par tiår, ble skilt.

Anonymkode: 95ec7...c21

Skrevet

Det endte med samboerskap.

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer dårlig i lengden for meg selv om jeg et par perioder i livet har vært en skikkelig horebukk. 

Etter 5 6 7 8 ganger så dør det bare ut. Jeg mister helt  interessen for henne. 

Anonymkode: 8f2f7...d5b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det funket bra i starten, men jeg fikk veldig fort følelser for han. Etter noen måneder hadde jeg inntrykket av at han kanskje også hadde følelser for meg, så jeg åpnet meg og fortalte han om at jeg ville at det skulle være oss to. Han endret seg fullstendig. Han ble helt kald og sa at han kun hadde kontakt med meg for sex og ingenting annet... Var som å snakke med en helt annen person..

Anonymkode: 4236c...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...