TheLegendBellaGoth Skrevet 20. august 2025 #1 Skrevet 20. august 2025 (endret) Er det noen andre som får vondt i tennene ved forkjølelse? Jeg oppdaget for noen år siden at det var forkjølelse som gjorde dette da jeg var hos tannlegen og dem fant ingenting og sa at det mest sannsynlig var pga forkjølelsen. Merker at denne forkjølelsen har vært litt hard, jeg har vært helt tett i nesen, hatt feber, vondt i kroppen, hodepine og tannpine Endret 20. august 2025 av TheLegendBellaGoth Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #2 Skrevet 20. august 2025 Jepp, både meg og mamma. Nerve opp inn bak ved nesa som blir irritert. Det er skikkelig plagsomt. Og paracet hjelper ikke. Anonymkode: 1e349...00d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #3 Skrevet 20. august 2025 TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Er det noen andre som får vondt i tennene ved forkjølelse? Jeg oppdaget for noen år siden at det var forkjølelse som gjorde dette da jeg var hos tannlegen og dem fant ingenting og sa at det mest sannsynlig var pga forkjølelsen. Merker at denne forkjølelsen har vært litt hard, jeg har vært helt tett i nesen, hatt feber, vondt i kroppen, hodepine og tannpine Kan være bihulebetennelse. Anonymkode: b7206...f10
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #4 Skrevet 20. august 2025 Ja, bestilte time hos tannlegen og tok røntgenbilder, men hun fant ingen hull eller feil. Fikk beskjed om at det kunne være bihulene, tok smertestillende og etter 5 dager var det heldigvis over. Anonymkode: 6fad4...369
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå