Gå til innhold

Mann og jomfru, når gi opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. En mann med usymmetrisk ansikt er mindre attraktiv, slutt å gå rundt grøten.

Anonymkode: 21cee...84c

Attraktivitet er subjektivt. Mennesker finner hverandre i alle aldre... Herlighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. 

Anonymkode: 002af...224

Så robotene kan ikke mette damene sin apetitt altså? Spesielt. 

Skrevet
Memorangen skrev (2 timer siden):

Så robotene kan ikke mette damene sin apetitt altså? Spesielt. 

Vi metter vår egen, trenger ikke en gang en robot. Å ikke ha sex er fortsatt bedre enn å ha det med mange menn

Ja hva jeg har hørt idag av mannskultur gjør meg forbanna og får meg til å gi dere opp.

Anonymkode: e5aaf...ab6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det trur jeg også. Kvinner gjør mer for mannen seksuelt i samfunn hvor bordeller er lovlige, fordi det er dét de må konkurrere imot. Det faktum forteller meg at når robotene kommer for fult, så vil det ha stor innvirkning på det mellommenneskelige. Jeg tipper at det blir veldig vanlig, og helt sturerent, å gi opp vanlig dating og bare ha sex med roboter.

Anonymkode: e3af2...ab5

Hva er det som skjer i denne tråden. Menn har tenkt å gi opp damer og begynne å ha sex med roboter? Er det rart damene løper langt unna hvis man har sånne tanker? :bond:

Og er det kun det kvinner er for deg? Noen å ha sex med? Det er det jo ingen kvinner som går med på. Kvinner er ikke ting. Men mennesker av kjøtt og flesk. Med tanker og følelser.

Kvinner vil at du holder de i hånden og trøster de, og oppmuntrer de, og lytter til de. At du er der når de trenger de. Om det er til oppvask, veninne trøbbel eller begravelsen til bestemor.

Og sååååå. Hvis du er der for alt det så ønsker de også å ha sex med deg.

Men gå å ha sex med en støvsuger du. Dere blir nok veldig lykkelige sammen. 👍

Anonymkode: 59dc8...695

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva er det som skjer i denne tråden. Menn har tenkt å gi opp damer og begynne å ha sex med roboter? Er det rart damene løper langt unna hvis man har sånne tanker? :bond:

Og er det kun det kvinner er for deg? Noen å ha sex med? Det er det jo ingen kvinner som går med på. Kvinner er ikke ting. Men mennesker av kjøtt og flesk. Med tanker og følelser.

Kvinner vil at du holder de i hånden og trøster de, og oppmuntrer de, og lytter til de. At du er der når de trenger de. Om det er til oppvask, veninne trøbbel eller begravelsen til bestemor.

Og sååååå. Hvis du er der for alt det så ønsker de også å ha sex med deg.

Men gå å ha sex med en støvsuger du. Dere blir nok veldig lykkelige sammen. 👍

Anonymkode: 59dc8...695

Mange er sånn, de bryr seg ikke om andre. Derfor har vi sex industrien, slavedrift, undertrykning.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 15.56):

Jomfru betyr bare har ikke hatt sex før. Om du vil kalle det jomkallj, versegod, men å ikke ha et ord for det er overdrevent.

Nei, det er en feminiserende og ekstremt turnoff måte å uttrykke det på. Med den stilen, er det ikke rart de ikke får sex.

Anonymkode: 95a34...857

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med forherligelse av brudd på norsk lov, brukerangrep, brukerdebatt, nedsettende innhold, samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er en feminiserende og ekstremt turnoff måte å uttrykke det på. Med den stilen, er det ikke rart de ikke får sex.

Anonymkode: 95a34...857

Det er helt vanlig å bruke begrepet "jomfru" om menn. Ikke noe feminiserende med det.

https://snl.no/jomfru

Skrevet
-jk- skrev (6 timer siden):

Det er helt vanlig å bruke begrepet "jomfru" om menn. Ikke noe feminiserende med det.

https://snl.no/jomfru

Det er vel kanskje svenn som er dekkende for menn i denne situasjonen, men det er ikke så utbredt vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...