norw Skrevet 22. august 2025 #41 Skrevet 22. august 2025 Hva er tanken bak å gi opp? Hva innebærer det å gi opp? Hvorfor gi opp i 20-årene?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #42 Skrevet 22. august 2025 Majer skrev (11 timer siden): Du har en stor fordel mange menn ikke har- nemlig at du ikke har noen ting å tape på å bytte taktikk. Hvor mange sjekket du opp i dag? Ulempen med alder er at jo eldre man blir jo oftere blir man avvist pga at jevnaldrende er i forhold, men prøver du deg på tre stykker om dagen er sjansen stor for at en av dem er singel:) Hahaha, ja, veldig realistisk! Skal vel være noen man liker, trives sammen med, hvordan finner man tre av dem på en dag, en uke, et år? Anonymkode: 9a47b...cf3
Majer Skrevet 22. august 2025 #43 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahaha, ja, veldig realistisk! Skal vel være noen man liker, trives sammen med, hvordan finner man tre av dem på en dag, en uke, et år? Anonymkode: 9a47b...cf3 Hvis man sjekker opp tre om dagen og får en som sier ja så blir det 365 potensielle partnere ila et år. Den rette bør jo være blant så mange
Flintis Skrevet 22. august 2025 #44 Skrevet 22. august 2025 norw skrev (4 minutter siden): Hva er tanken bak å gi opp? Hva innebærer det å gi opp? Hvorfor gi opp i 20-årene? For min del var det vel en erkjennelse av at jeg var lite attraktiv og da måtte betale for det, noe jeg ikke ville. Jeg følte jeg også var til bry for dem jeg ptøvde meg på. Jeg skiftet miljø fra student i studentby til griskgrendt strøk. Tenkte at nå ble mulighetene enda færre. Hadde jo prøvd siden jeg var 16 Da innebærer det at en forstår at sex er for de andre. En behandler damer ordentlig, er ikke bitter. Men kan komme til å få negative tanker om egen verdi. Å gi opp i tjueårene. En ser jo da de som får det til og vi som ikke får det til, har en prøvd siden en var 16 og snittet debutalder er 17 kanskje, trekker en jo snittet veeldig langt opp og er unormalt lite attraktiv. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #45 Skrevet 22. august 2025 Nowayback skrev (13 timer siden): Ved 40 er den seksuelle "peaken" over for menn uansett. Ja, du sier noe der Anonymkode: 2761a...4e6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #46 Skrevet 22. august 2025 Million skrev (17 timer siden): Jeg er helt sikker på at det finnes en kvinne der ute som ville hatt deg som partner, men at du istedet legger lista for høyt. Du vil ha de lekre instagram-babesene eller de som ligger over halvveis og mot toppen utseendesmessig. Har du i det hele tatt vurdert damer som er i "din egen klasse"? Vurdert normale damer, kanskje litt kjedelige av utseende, men søte og greie og trofaste kvinner? For menn er det ofte litt enten eller. Har man ikke sjans på de mest attraktive kvinnene har man gjerne ikke sjans på noen. Jeg er selv en ikke spesielt attraktiv mann. Om jeg registrerer meg på Tinder f.eks. får jeg veldig liten respons, men av de få er så er de aller fleste godt over middels attraktive etter min smak. Er man et hakk mindre attraktiv enn meg igjen så er det ikke slik at man får likes fra kvinner som er mindre attraktive enn de jeg får opp, det de får er null likes isteden. Anonymkode: 2f3e3...976
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #47 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For menn er det ofte litt enten eller. Har man ikke sjans på de mest attraktive kvinnene har man gjerne ikke sjans på noen. Jeg er selv en ikke spesielt attraktiv mann. Om jeg registrerer meg på Tinder f.eks. får jeg veldig liten respons, men av de få er så er de aller fleste godt over middels attraktive etter min smak. Er man et hakk mindre attraktiv enn meg igjen så er det ikke slik at man får likes fra kvinner som er mindre attraktive enn de jeg får opp, det de får er null likes isteden. Anonymkode: 2f3e3...976 Jeg skjønner helt ærlig ikke logikken deres og den stakkars meg? For i mine øyne er alle fin på sin måte. Kvinner ser hvem som tar vare på seg og ikke. Hvis du ikke tar vare på deg selv, tar du egentlig vare på noe annet? Menn er også kjent for å være på latsiden når det gjelder renhold osv, og i tillegg ikke ta vare på seg selv er lite attraktivt. Det er logikken hos kvinner. En mann som tar vare på seg selv, ser mer attraktiv ut enn andre. Det er litt rart at menn vet hva som ser bra ut, men som ikke klarer eller gidder å ta vare på seg selv? Hva har dere å bidra med ellers egentlig? I tillegg til den stakkars meg mentaliteten. SVÆRT LITE ATTRAKTIVT. Tror du noen vil være mor til en voksen mann og dulle med han? Hvor er logikken deres? Hvis dere selv ikke orker å ta vare på dere selv, hvem andre tror dere gidder? Anonymkode: 085c4...d9e 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #48 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg skjønner helt ærlig ikke logikken deres og den stakkars meg? For i mine øyne er alle fin på sin måte. Kvinner ser hvem som tar vare på seg og ikke. Hvis du ikke tar vare på deg selv, tar du egentlig vare på noe annet? Menn er også kjent for å være på latsiden når det gjelder renhold osv, og i tillegg ikke ta vare på seg selv er lite attraktivt. Det er logikken hos kvinner. En mann som tar vare på seg selv, ser mer attraktiv ut enn andre. Det er litt rart at menn vet hva som ser bra ut, men som ikke klarer eller gidder å ta vare på seg selv? Hva har dere å bidra med ellers egentlig? I tillegg til den stakkars meg mentaliteten. SVÆRT LITE ATTRAKTIVT. Tror du noen vil være mor til en voksen mann og dulle med han? Hvor er logikken deres? Hvis dere selv ikke orker å ta vare på dere selv, hvem andre tror dere gidder? Anonymkode: 085c4...d9e Hva i all verden hadde dette med mitt innlegg å gjøre? Det er jo ikke relatert til sitatet overhodet. Jeg har ikke sagt noe i nærheten av stakkars meg, trener flere ganger i uka og vasker huset selv Anonymkode: 2f3e3...976
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #49 Skrevet 22. august 2025 -jk- skrev (18 timer siden): Roboter er ca. like interessante som prostituerte. Altså ikke i det hele tatt. Jeg tenner mest på det mentale mellom to mennesker som elsker hverandre, og til det må jeg ha en kvinne. Samme her. Dermed ville det vært positivt hvis damer begynte å by på seg selv så man faktisk kan bli kjent med dem Anonymkode: 2d510...626 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #50 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva i all verden hadde dette med mitt innlegg å gjøre? Det er jo ikke relatert til sitatet overhodet. Jeg har ikke sagt noe i nærheten av stakkars meg, trener flere ganger i uka og vasker huset selv Anonymkode: 2f3e3...976 Det er bare logikken som ikke henger på greip. Sagt med andre ord, blir du ikke ansett som attraktiv for kvinner, så handler det mer om du tar vare på deg selv eller ikke. Prøv å registrer deg som kvinne på Tinder feks og se på menn der, da ser du stor forskjell. For i bunn og grunn handler det om du ser oppegående ut og tar vare på deg selv, at du får likes. Ikke om verdens vakreste fjes (som menn ofte tenker om kvinner og hvilken status de kan gi dem - for å få anerkjennelse fra andre menn igjen). Men det som går over det igjen, er ikke bare deg som person og ditt utseende, men også din personlighet, utstråling og hva du har å tilby. Nå snakker jeg ikke bare til deg her, men også de andre mennene i dette kommentarfeltet. Anonymkode: 085c4...d9e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #51 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 23.28): Er jo en alder hvor man bare må gi seg, se realiteten i hvitøyet. Jeg var 25, da jeg ga opp. Er nesten 40 nå. Er kjipt, men livet går jo rundt Anonymkode: 2761a...4e6 Litt vel tidlig å gi opp når man er 25 år da 😅 uansett om du er tykk eller tynn, pen eller stygg så finnes det noen der ute for deg å! Nesten 40 sa du? Du har ganske mange år igjen av livet ditt, så kom deg ut blant folk, sjarmer damene - men ikke spandere. Da blir du utnyttet fordi du er snill.. Anonymkode: d20a8...992
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #52 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her. Dermed ville det vært positivt hvis damer begynte å by på seg selv så man faktisk kan bli kjent med dem Anonymkode: 2d510...626 Tror de byr på seg selv til de som er verdt til å by seg selv på Anonymkode: 085c4...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #53 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. Anonymkode: 002af...224 Om noen år vil damer forhåpentligvis ikke ha noe å si og må gå tilbake til pliktsex aka soft overgrep..? Det er jo nettopp der enkelte "menn" blander korta noe innmari. Vi har alt vi trenger, tjener egen penger og roboter har for lengst vist seg å være mer durable i senga.. Ts: grunnen til at du ikke får ligget er fordi det er fokuset ditt og det merker enhver kvinne rundt deg.. Ingen gidder å være tømmestasjon, eller investere tid i ett menneske som kun vil få dyppet lemmet sitt. Det gir så fint lite, og er i tillegg farlig for kvinner å møte menn. Ref bjørnen i Skogen osv. Anonymkode: 7d963...577 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #54 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det trur jeg også. Kvinner gjør mer for mannen seksuelt i samfunn hvor bordeller er lovlige, fordi det er dét de må konkurrere imot. Det faktum forteller meg at når robotene kommer for fult, så vil det ha stor innvirkning på det mellommenneskelige. Jeg tipper at det blir veldig vanlig, og helt sturerent, å gi opp vanlig dating og bare ha sex med roboter. Anonymkode: e3af2...ab5 Hvor har du dette fra? Jeg har ikke hørt noe om at damene i Danmark eller Tyskland er noe mindre kravstore enn i Norge eller Sverige. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sa TS noe om kvinner? Han sa vel bare at han var jomfru og hadde gitt opp? Betyr ikke akutmatisk at han er hetro? Anonymkode: dfb43...ac3 Ja det gjør i grunn det. Etter hva jeg har lest har homofile menn MYE enklere tilgang på sex enn hetrofile menn. Anonymkode: 9d5aa...d31
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #55 Skrevet 22. august 2025 Million skrev (17 timer siden): Det er en rimelig antagelse. Les om denne fyren for eks, evig single som mange andre. Han er sikkert ikke jomfru som ts, men likevel har han vanskelig for å finne en partner. Hvorfor? For høye krav er den vanligste årsaken iflg eksperter og studier. Les denne artikkelen hos NRK f.eks. Klipper sitat derfra: " Marius Stavang er godt i gang med en studie om nettopp dette. Foreløpig viser tallene at det er en sammenheng mellom høye krav og et liv uten kjæreste: Menn som hadde høye minstekrav til utseende, oppga at de var sjeldnere i et kjæresteforhold enn menn med lavere minstekrav til utseende." Han fikk den ideen fra en fylleprat jeg hadde med han i studie tiden. Jeg gikk bevisst etter en tykk dame den kvelden. Anonymkode: 21cee...84c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #56 Skrevet 22. august 2025 Nowayback skrev (16 timer siden): Ved 40 er den seksuelle "peaken" over for menn uansett. Ikke meg. Anonymkode: 21cee...84c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #57 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror de byr på seg selv til de som er verdt til å by seg selv på Anonymkode: 085c4...d9e Selv for kjekke menn forventer damer i starten at mannen skal gjøre all jobb. Ironisk at menn blir beskyldt for å bare bry seg om utseendet, når det eneste kvinner tilbyr er utseendet. Tror mange menn vil bli forelsket i personen, men det er mangel på personlighet. «if he wanted to he would” “I know my worth” “Women are the prize, men are the chasers”. Hvis han er beskjeden er han ikke attraktiv uansett. Hvis du ikke tar hintet (hun så på deg en gang, før hun så vekk) forblir du jomfru resten av livet. Hvis du feilaktig tror hun er interessert og starter en samtale er du creepy (enda verre hvis du er stygg). Bedre å gi opp Anonymkode: 2d510...626 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #58 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner helt ærlig ikke logikken deres og den stakkars meg? For i mine øyne er alle fin på sin måte. Kvinner ser hvem som tar vare på seg og ikke. Hvis du ikke tar vare på deg selv, tar du egentlig vare på noe annet? Menn er også kjent for å være på latsiden når det gjelder renhold osv, og i tillegg ikke ta vare på seg selv er lite attraktivt. Det er logikken hos kvinner. En mann som tar vare på seg selv, ser mer attraktiv ut enn andre. Det er litt rart at menn vet hva som ser bra ut, men som ikke klarer eller gidder å ta vare på seg selv? Hva har dere å bidra med ellers egentlig? I tillegg til den stakkars meg mentaliteten. SVÆRT LITE ATTRAKTIVT. Tror du noen vil være mor til en voksen mann og dulle med han? Hvor er logikken deres? Hvis dere selv ikke orker å ta vare på dere selv, hvem andre tror dere gidder? Anonymkode: 085c4...d9e Nei. En mann med usymmetrisk ansikt er mindre attraktiv, slutt å gå rundt grøten. Anonymkode: 21cee...84c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #59 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror kvinner byr på seg selv til de mennene som er verdt til å by seg selv på Anonymkode: 085c4...d9e Som er et fåtall menn. Argumentet hans er gyldig. Anonymkode: 21cee...84c
Strigiformes Skrevet 22. august 2025 #60 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 23.28): Er jo en alder hvor man bare må gi seg, se realiteten i hvitøyet. Jeg var 25, da jeg ga opp. Er nesten 40 nå. Er kjipt, men livet går jo rundt Anonymkode: 2761a...4e6 Du skal ikke gi opp før du ligger unna torva. Da har du gitt opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå