AnonymBruker Skrevet 21. august #21 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. Anonymkode: 002af...224 Regner med vi byr på oss selv i den graden vi har lyst til akkurat nå allerede. Har ikke hatt sex på årevis og det er fordi jeg ikke har møtt en mann hvor vi har blitt kjennt og jeg har hatt lyst. Går ikke egentlig å savner det, så kommer det roboter som metter menn, fortsetter jeg bare som før. Eneste er at det blir trist å ikke møte kjerligheten, men jeg tror vi klarer å leve videre med sorger å fortsatt finne fine ting i livet. Anonymkode: e5aaf...ab6 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #22 Skrevet 21. august Hvorfor får du deg ikke dame da ts, noen anelse? Anonymkode: ca01e...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #23 Skrevet 21. august Million skrev (58 minutter siden): Fordi jeg ser meg rundt på gata og ser hva slags folk som går rundt og leier sin partner i hånden, eller triller på barnevognen sammen med familien sin. Det er folk av absolutt alle slag og utseender, og det viser bare at det er faktisk mulig for alle å finne en. Er det grunnlag nok til å vurdere hvordan personene er? Altså, utseende, in those fleeting seconds når du ser dem på gaten? Den synes jeg var tynn. Anonymkode: aaf7f...304
AnonymBruker Skrevet 21. august #24 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det grunnlag nok til å vurdere hvordan personene er? Altså, utseende, in those fleeting seconds når du ser dem på gaten? Den synes jeg var tynn. Anonymkode: aaf7f...304 Det er grunnlag nok til å ikke tro på alt man hører på nett om at du skal være det ene og det andre for å møte noen. Bare tull. Anonymkode: e5aaf...ab6 3
AnonymBruker Skrevet 21. august #25 Skrevet 21. august Million skrev (1 time siden): Fordi jeg ser meg rundt på gata og ser hva slags folk som går rundt og leier sin partner i hånden, eller triller på barnevognen sammen med familien sin. Det er folk av absolutt alle slag og utseender, og det viser bare at det er faktisk mulig for alle å finne en. Bare man ikke setter seg for høye mål og sikler etter de mest attraktive når man selv ikke er det. For det ser man også på gata og rundt seg i samfunnet. Like partnere. De fleste er sammen med en som tilsvarer seg selv utseendemessig. Unntaket er selvfølgelig de styrtrike gubbene som får fotomodeller pga pengene. Gold diggers. Men det er fler av oss normale, som får normale partnere. De som mange ville anse for "stygge" får også partnere, bare de velger sin egen "klasse". Det er ingen fordommer. Det er fakta. Det du lirer av deg er kanskje "fakta", men du vet ikke at det gjelder TS. Du bare antar. Anonymkode: e3af2...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #26 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det du lirer av deg er kanskje "fakta", men du vet ikke at det gjelder TS. Du bare antar. Anonymkode: e3af2...ab5 Han ga opp, der har vi problem nummer 1. Anonymkode: e5aaf...ab6
AnonymBruker Skrevet 21. august #27 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. Anonymkode: 002af...224 Det trur jeg også. Kvinner gjør mer for mannen seksuelt i samfunn hvor bordeller er lovlige, fordi det er dét de må konkurrere imot. Det faktum forteller meg at når robotene kommer for fult, så vil det ha stor innvirkning på det mellommenneskelige. Jeg tipper at det blir veldig vanlig, og helt sturerent, å gi opp vanlig dating og bare ha sex med roboter. Anonymkode: e3af2...ab5
Million Skrevet 21. august #28 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det grunnlag nok til å vurdere hvordan personene er? Altså, utseende, in those fleeting seconds når du ser dem på gaten? Den synes jeg var tynn. Anonymkode: aaf7f...304 Har jeg sagt noe om at jeg vurderer hvordan folk er? Jeg henvender meg til ts. Jeg ser at FOLK ER I FORHOLD, ja, uansett hvordan de ser ut. De går på gatene og i butikkene, beveger seg rundt i samfunnet, stiller opp på foreldremøter på skolen, over alt er folk med sine partnere, og de ser alle ulike ut. For meg ser det ut som det er håp for alle om å finne seg en kjæreste, ja. TS er nesten førti år og jomfru og mente det bare var å gi opp allerede som 25 åring, og i hvert fall nå. Og jeg mener nei. Det er håp for alle. Alle slags mennesker er i forhold, nær sagt uansett hvordan de ser ut, bare de vet å velge en som passer dem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #29 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. Anonymkode: 002af...224 Hehe, ja dere får ha lykke til med ensomheten og en haug med metall og gummi i sengen om nettene. Det er nok givende, tror du ikke? Det er ingenting som kan måle seg med menneskelig kunnskap, intelligens, humor, varme, latter, og nærhet. Men om du er fornøyd med en dukke, så vær så god. Anonymkode: 5774e...642 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #30 Skrevet 21. august Sa TS noe om kvinner? Han sa vel bare at han var jomfru og hadde gitt opp? Betyr ikke akutmatisk at han er hetro? Anonymkode: dfb43...ac3 1
Million Skrevet 21. august #31 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du lirer av deg er kanskje "fakta", men du vet ikke at det gjelder TS. Du bare antar. Anonymkode: e3af2...ab5 Det er en rimelig antagelse. Les om denne fyren for eks, evig single som mange andre. Han er sikkert ikke jomfru som ts, men likevel har han vanskelig for å finne en partner. Hvorfor? For høye krav er den vanligste årsaken iflg eksperter og studier. Les denne artikkelen hos NRK f.eks. Klipper sitat derfra: " Marius Stavang er godt i gang med en studie om nettopp dette. Foreløpig viser tallene at det er en sammenheng mellom høye krav og et liv uten kjæreste: Menn som hadde høye minstekrav til utseende, oppga at de var sjeldnere i et kjæresteforhold enn menn med lavere minstekrav til utseende." 5
AnonymBruker Skrevet 21. august #32 Skrevet 21. august At dere må ty til roboter fordi vi ikke vil sier hvor lite attraktive de av dere som må det er. Anonymkode: e5aaf...ab6 3
Nowayback Skrevet 21. august #33 Skrevet 21. august Ved 40 er den seksuelle "peaken" over for menn uansett. 3
Nowayback Skrevet 21. august #34 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): At dere må ty til roboter fordi vi ikke vil sier hvor lite attraktive de av dere som må det er. Anonymkode: e5aaf...ab6 Kan du gjøre den setningen ENDA mer tungvint å lese? 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #35 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det trur jeg også. Kvinner gjør mer for mannen seksuelt i samfunn hvor bordeller er lovlige, fordi det er dét de må konkurrere imot. Det faktum forteller meg at når robotene kommer for fult, så vil det ha stor innvirkning på det mellommenneskelige. Jeg tipper at det blir veldig vanlig, og helt sturerent, å gi opp vanlig dating og bare ha sex med roboter. Anonymkode: e3af2...ab5 Sex med robot er vel og bra det, kunne godt ha hatt en sexrobot fra fremtiden til slikt, men det er jo kos og nærhet i etterkant som er det viktigste. Det å føle seg begjært, etc. Det er grenser for bra en robot kan gjøre det, på samme måte som at jenter som velger leketøy fremfor mann må mangle noe, tenker jeg. Det blir jo bare et velddig avansert sexleketøy som kan tilfredsstille deg rent seksuelt. De fleste "normale" har behov for mer. Anonymkode: 6e140...628 4
AnonymBruker Skrevet 21. august #36 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Sex med robot er vel og bra det, kunne godt ha hatt en sexrobot fra fremtiden til slikt, men det er jo kos og nærhet i etterkant som er det viktigste. Det å føle seg begjært, etc. Det er grenser for bra en robot kan gjøre det, på samme måte som at jenter som velger leketøy fremfor mann må mangle noe, tenker jeg. Det blir jo bare et velddig avansert sexleketøy som kan tilfredsstille deg rent seksuelt. De fleste "normale" har behov for mer. Anonymkode: 6e140...628 De hadde robot på et bordell og det tok ikke lange tiden før mennene hadde rasert den. Det sier hvordan de ser damer. Anonymkode: e5aaf...ab6 2
Majer Skrevet 21. august #37 Skrevet 21. august Du har en stor fordel mange menn ikke har- nemlig at du ikke har noen ting å tape på å bytte taktikk. Hvor mange sjekket du opp i dag? Ulempen med alder er at jo eldre man blir jo oftere blir man avvist pga at jevnaldrende er i forhold, men prøver du deg på tre stykker om dagen er sjansen stor for at en av dem er singel:) 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #38 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hehe, ja dere får ha lykke til med ensomheten og en haug med metall og gummi i sengen om nettene. Det er nok givende, tror du ikke? Det er ingenting som kan måle seg med menneskelig kunnskap, intelligens, humor, varme, latter, og nærhet. Men om du er fornøyd med en dukke, så vær så god. Anonymkode: 5774e...642 Det er hvertfall ikke kvinner som gnåler om ensomhet. Kvinner vil være ensom, men får ikke engang være i fred. Nå som kvinner ikke vil være med menn, hører man ikke annet enn «male loneliness epidemic», fordi det er så fælt og de har ikke lenger en kvinne som kan være slave hjemme til å ha sex med, ta alle sine traumer utover og rydde for seg. Kvinner har vel funnet ut at det er ingen bonus med menn. De bidrar så lite til livet og kommer i tillegg med mye ekstra negativitet. Så man velger å være uten. Da er gummi fint, den verken snakker, krever, klager eller noe. Pluss du får faktisk orgasme! Hva gir du meg? Det er realiteten. Sov godt incels Anonymkode: 085c4...d9e 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #39 Skrevet 22. august En 40 år gammel mann uten noe som helst arbeidserfaring vil slite på jobbmarkedet. Det samme med en 40 år gammel mann som er jomfru. Jo eldre man blir jo verre blir det. For mange arbeidssøkere gir opp når de nærmer seg 40 uten å bli ansatt. Nav er enig at det blir vanskelig for dem og gir dem uføretrygd. Tror en mann rundt samme alder som fortsatt ikke har noen erfaring med damer bør tenke samme tanker. Forskjellen er atan som jomfru ikke får noen støtte noe sted, man er alene i elendigheten sin. Usynlig og uglesett. Man får de kortene man får utdelt i livet. Det handler bare om å akseptere sin skjebne Anonymkode: d993b...083 2
Flintis Skrevet 22. august #40 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er jo en alder hvor man bare må gi seg, se realiteten i hvitøyet. Jeg var 25, da jeg ga opp. Er nesten 40 nå. Er kjipt, men livet går jo rundt Anonymkode: 2761a...4e6 Når en bør gi opp. Jeg synes det er vanskelig egentlig. Noen mener aldri, andre mener forlengst. Hva har en gjort før en gir opp. Hvilken suksess har en hatt. Hvor mye motgang tåler en fysisk og psykisk. Vil en gå andre veier til målet. Andre har værre ting osv. Når er det en bør gi opp og hva Tenkt deg en mur. Du vil på den andre siden. Du går mot den til du støter på den og kommer ikke igjennom. Du gjør det mange ganger med samme resultat. Da bør du gi opp den metoden. Du kan selvfølgelig velge å gi opp å krysse muren å leve på din side. Eller du kan gå langs muren å finne andre måter. Kanskje en dør, men der er det en dørvakt som ikke slipper deg forbi. Eller et vindu som må åpnes fra den andre siden. En stav du kan hoppe over med. En stige, kanskje må den repareres. En heisekran. Men da må du betale en kranfører. Et par stylter osv. Felles for disse metodene er at de krever innsats og ferdigheter. Du kan prøve dette også. Men så får du det ikke til heller. Så kan du vurdere. Hva gjør dette med deg psykisk og fysisk. Kanskje du skal ta en pause og gjøre noe annet. La oss si at du har gitt opp da skjer det ikke noe mer. Eller du har vært borte fra muren drevet med andre ting. Så har du penger til kranføreren, dørvakta. Synes du er likandes og slipper deg inn. Noen åpner vinduet, stigen er enkel å reparere. Osv. Dette får du ikke vite om du har gitt opp Så kan du være heldig kanskje er muren lavere eller du har kommet til enden og kan gå rundt. Hva velger du da? Selv ga jeg også opp da jeg var 25, imidlertid kom internettet og da gikk det bedre. Faren med å gi opp dette primærbehovet er at en kan gi opp mye annet også. Eksempelvis å bli den beste versonen av seg selv, økonomisk, sosialt. Kulturelt og helsemessig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå