Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en alder hvor man bare må gi seg, se realiteten i hvitøyet. Jeg var 25, da jeg ga opp. Er nesten 40 nå. Er kjipt, men livet går jo rundt 

Anonymkode: 2761a...4e6

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. 

Anonymkode: c7da1...817

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gi opp! Det er kanskje noen for deg. 

Anonymkode: 5a011...7db

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ta deg sammen litt. Det er ikke en så stor greie som alle vil ha det til. Seks måneder uten sex og man er revirginized! Det betyr at haugevis er ute etter sex og savner det. Alle er like godt, eller dårlig stilt der. 

Anonymkode: fd860...bd2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann kan ikke være jomfru;  eller - for den saks skyld -noen andre slags fru(e). En god start er å slutte å feminisere seg selv.

Anonymkode: 95a34...857

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex er meningsløst med mindre du skal ha unger. Gå og få massasje eller noe..

Anonymkode: 1e88d...243

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vert jomfru til 40 fordi du ga opp. Det krever viktigst, interesse for andre for å møte noen. 

Anonymkode: e5aaf...ab6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En mann kan ikke være jomfru;  eller - for den saks skyld -noen andre slags fru(e). En god start er å slutte å feminisere seg selv.

Jomfru betyr bare har ikke hatt sex før. Om du vil kalle det jomkallj, versegod, men å ikke ha et ord for det er overdrevent.

Anonymkode: e5aaf...ab6

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis fokuset til mannen er å pule er det ikke mange kvinner som er interessert. Hvis mannen leter etter muligheter til å være trygg og god mot en kvinne han synes er vakker har han bedre sjanser.

Anonymkode: 18350...6b9

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er jo en alder hvor man bare må gi seg, se realiteten i hvitøyet. Jeg var 25, da jeg ga opp. Er nesten 40 nå. Er kjipt, men livet går jo rundt 

Jeg tolker tittelen til at du er en mann som lurer på når man skal gi opp å ha sex.

Ikke en mann som vurderer om når det er best å gi opp det å skaffe seg en partner/kjæreste. Ikke en mann som vurderer et ordentlig forhold, men en mann som tenker utelukkende på det å få knulla ei dame? Ref. bruken av "jomfru" bl.a.

Jeg tror du har gjort et godt valg som ga opp da du var 25, og enda ikke har fått til noe 15 år etterpå. Det kan være fornuftig for å skåne både deg selv og de kvinnene du måtte møte.

Livet handler om langt mer enn sex. Det er faktisk en liten del av det. Lett for meg å si, kanskje, men sex er faktisk oppskrytt.

-M44, som har for lengst har lagt jaget etter damer eller sex bak seg.

Anonymkode: aaf7f...304

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Pøh, jeg trives godt med å feminisere meg selv både nå og da. Hvem er du som sier at dette ikke er "lov"/noe å slutte med?

Jeg tror på ingen måte dette vil være en "god start" for TS - som ønsker å få seg et knull. Nei, det er ikke veien å gå for å få sex, altså.

Anonymkode: aaf7f...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri ❤️

Anonymkode: 50b5c...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er så rart med menn, er at de liker feminine kvinner, men kan på ingen måte se på seg selv som feminin. Det er et slags hat elsk forhold jeg ikke forstår. Hvorfor det? Og hva har det egentlig å gjøre med å ha sex? En mann kan både være feminin og maskulin på samme tid og ha muligheten til å ha sex. Det som er verst er giftig maskulinitet. Tror det er mange menn her som ikke er opplyst om hva som er forskjellen mellom dem.
Uansett, jeg vet ikke hva grunnen din er til at du ikke har fått muligheten til å ha sex med noen. Men det starter med en connection uansett kjønn. Ingen liker å bli oppfattet som et objekt som man skal ha sex med. Kanskje menn (hva vet jeg), men sjelden kvinner. Men kan selvsagt ikke snakke for alle. Tror du må starte med å bli kjent med noen hvertfall 

Anonymkode: 085c4...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt spørsmålet. Du sier du gav opp når du var 25, da er svaret 25. Når den enkelte ønsker å gi opp visse mål i sine liv er helt opp til dem, finnes ikke noen fasit på det før de selv tar valget.

Anonymkode: 8a48f...dcf

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er helt sikker på at det finnes en kvinne der ute som ville hatt deg som partner, men at du istedet legger lista for høyt. Du vil ha de lekre instagram-babesene eller de som ligger over halvveis og mot toppen utseendesmessig. 

Har du i det hele tatt vurdert damer som er i "din egen klasse"? Vurdert normale damer, kanskje litt kjedelige av utseende, men søte og greie og trofaste kvinner?

Endret av Million
  • Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var 27 år første gang han hadde sex.

Anonymkode: 9767d...80c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Jeg er helt sikker på at det finnes en kvinne der ute som ville hatt deg som partner, men at du istedet legger lista for høyt. Du vil ha de lekre instagram-babesene eller de som ligger over halvveis og mot toppen utseendesmessig. 

Har du i det hele tatt vurdert damer som er i "din egen klasse"? Vurdert normale damer, kanskje litt kjedelige av utseende, men søte og greie og trofaste kvinner?

Her var det mye fordommer. Hvordan vet du alt dette?

Anonymkode: e3af2...ab5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det mye fordommer. Hvordan vet du alt dette?

Anonymkode: e3af2...ab5

Fordi jeg ser meg rundt på gata og ser hva slags folk som går rundt og leier sin partner i hånden, eller triller på barnevognen sammen med familien sin. Det er folk av absolutt alle slag og utseender, og det viser bare at det er faktisk mulig for alle å finne en. Bare man ikke setter seg for høye mål og sikler etter de mest attraktive når man selv ikke er det. For det ser man også på gata og rundt seg i samfunnet. Like partnere. De fleste er sammen med en som tilsvarer seg selv utseendemessig. Unntaket er selvfølgelig de styrtrike gubbene som får fotomodeller pga pengene. Gold diggers.

Men det er fler av oss normale, som får normale partnere. De som mange ville anse for "stygge" får også partnere, bare de velger sin egen "klasse".

Det er ingen fordommer. Det er fakta.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. 

Anonymkode: 002af...224

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om noen år er det over for kvinner å ha monopol på sex og nøkkelen til soverommet. Roboter vil mette menn sin appetitt på sex slik at damer må begynne å by på seg selv igjen. 

Anonymkode: 002af...224

Roboter er ca. like interessante som prostituerte. Altså ikke i det hele tatt. Jeg tenner mest på det mentale mellom to mennesker som elsker hverandre, og til det må jeg ha en kvinne.

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...