AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Er det sånn at de mindre gjeterhundene krever mindre enn de som er store? Har mye erfaring med flere av de mindre gjeterhund rasene og vurderer nå de større brukshundene. Skal bruke hunden til lydighet og utstilling og agility pluss turer i skog og fjell. Men er redd jeg skal ta på meg for mye hund. Anonymkode: ad826...42b
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Nei absolutt ikke. Små og store gjeterhunder trenger mye stimuli, men akkurat hvor mye kommer an på den individe hunden. Noen hunder må gjøre noe hele tiden for å være tilfredsstilt, andre kan fint slappe av også. Bare fordi hunden er mindre mtp kroppsmasse betyr det ikke at den trenger mindre mosjon og mental stimuli enn en større hund : ) Anonymkode: 6d095...041
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august de må ikke gjøre noe hele tiden. Men om du lærer de det så gjør de jo det🤣 De må lære avknappen. Min er verdens roligste hund hjemme fx. Stor gjeterhund🥰 Anonymkode: 07d58...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå