Ekstatisk Skrevet 23. august #21 Skrevet 23. august Kanariøyene er det varmt og fint nesten året rundt. Ellers sør i Europa er det perfekt temperatur i oktober, slipper den ekstremvarmen 😃 over 20 grader på natten, men under 30 grader på dagen.
AnonymBruker Skrevet 23. august #22 Skrevet 23. august Bor selv i Malaga og synes temperaturen i september-oktober er perfekt! Anonymkode: 78578...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. august #23 Skrevet 24. august Durinur skrev (På 23.8.2025 den 13.51): Det er vel ikke akkurat stor risiko for at land som Kypros, Hellas eller Spania kommer til å kaste seg ut i en krig med det første. Pust med magen. Pawn Hearts skrev (På 23.8.2025 den 15.12): Du må langt over horisonten for å se Gaza fra Dodekanesene. Kypros er nærmere, men jeg kan ikke tenke meg at man merker noe der heller. Vi skal til Rodos i september, og det bekymrer meg ikke at det pågår en krig 850 km unna (selv om krigen i seg selv bekymrer meg, men like mye her som i Hellas). Jeg er ikke redd for at Kypros skal bli involvert i krigen, men at det er etisk og moralsk krevende å være på sydentur 40 mil fra en grusom krigssone. Anonymkode: 56698...395 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #24 Skrevet 24. august Vi var på Mallorca i fjor i oktober (dro rundt 15.) og det var 28-30 grader og sol hver dag. Nydelig i vannet. Vi skal i år igjen, omtrent samme tid. Anonymkode: 36ca1...71c
Pawn Hearts Skrevet 24. august #25 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er ikke redd for at Kypros skal bli involvert i krigen, men at det er etisk og moralsk krevende å være på sydentur 40 mil fra en grusom krigssone. Anonymkode: 56698...395 Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt. Er det mindre moralsk krevende å dra til Florida fordi avstanden er større? Jeg vil heller si at det er motsatt, for det er amerikanske penger som holder Israels krigføring i gang. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #26 Skrevet 24. august Kypros er nydelig! Tror det er ganske så værsikkert også i oktober. Rhodos/Symi eller Kreta også. Eller så kan du jo velge emiratene, Dubai har en fantastisk fin strand 😊👍 Litt annerledes enn ferie i Hellas, men absolutt verdt et besøk synes jeg! Har bare vært der i februar da, men det var 30 grader og nydelig vær. Anonymkode: c7e82...a9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå