Gå til innhold

Hvorfor har folk en tendens til å la seg forfalle i det offentlige?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om folk vil gå i pysjen må de gjerne gjøre det. Sett det én gang, og da ble jeg nesten litt glad.

Anonymkode: 6cd2c...d93

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 0.51):

Er du østeuropeer? For det er jeg og dette er litt tull.

Anonymkode: fba93...d8f

Ja jeg er det. Det kommer vel litt ann på hvor en har vokst opp. Det finnes "bygdeklær" i Øst Europa også, men de holder seg ofte ute på landet. Til kontrast her i Norge går folk gjerne ned Nedre Slottsgate i joggebukse, slikt hadde du ikke sett i fine paradegater i Øst Europa :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nærmest hver eneste butikk har de samme klærne. Jeg leter etter jakke for tiden, vil gjerne ha en fin en egentlig flere. Finner ikke parkas som sitter fint i min farge. Finner ikke kåper. Finner ikke boble jakke med innsving i midjen og belte som jeg liker. Finner kun lass på tøy, så lat sydd at det er et firkantet filt med en knapp, kanskje to om dj er heldig. Jakker du kjøper nå er nesten ikke å kalle for jakke.

De mest trendy sakene var søppelsekk kåper i fjord vinter. Tror butikker har kjønt at vi kjøper hva enn de selger.

Anonymkode: 8ce9c...716

I de dyrere butikkene er det lktt bedre, men fortsatt milevis fra en shopping opplevelse der jeg er glad for å finne noe fint. Jeg er glad fordi jeg finner noe med en detalje som minner meg om hva som kunne vært fint.

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (3 minutter siden):

Jeg er for mangfold, men det er lite mangfold i klesstil blant folk. Når man først ser en annen stil så blir én mildt sjokkert :) 

Så du mener folk ikke skal være seg selv, men " mangfoldige" og selfølgelig "velkledde" for å tilfredsstille din smak?

Anonymkode: fc4aa...bb5

• Liker 4
Skrevet
Lolleren skrev (På 24.8.2025 den 17.48):

En av grunnene er jo at vi ofte kommer fra en utfordrende dag med jobbing. Så kan vær du er fra de innvandrere som ikke jobber og således har tid til å stå å pynte seg når man skal på butikken i 10 minutter. 

Jeg er hjemmeværende, men jeg har fortsatt full dag. Jeg sitter ikke bare å ser i veggen som sikkert noen gjør :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 18.12):

Jeg møtte typen min for 17år siden, and let me tell you!🤣 Jeg var udusja, floker i håret og oversized klær som absolutt hadde sett sine bedre dager(nei, jeg var ikke uteligger)🤣😊 Hadde vel på meg par dager gammel mascara, thats it 🙈 Han har ALDRI sett meg dollet opp, og har heller aldri vist noe interesse for det fordi han elsker meg for MEG, ikke hvordan jeg ser ut. Pga han sluttet jeg faktisk å bruke all form for sminke fordi han lærte meg at jeg er pen nok som jeg er🥰 fuktighetskrem og leppepomade er mer enn nok 🥰 

Anonymkode: 95191...50a

Alle er forskjellige :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå):

Alle er forskjellige :hjerte: 

Du har faktisk endelig skjønt det...?

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden):

Jeg er hjemmeværende, men jeg har fortsatt full dag. Jeg sitter ikke bare å ser i veggen som sikkert noen gjør :) 

😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nærmest hver eneste butikk har de samme klærne. Jeg leter etter jakke for tiden, vil gjerne ha en fin en egentlig flere. Finner ikke parkas som sitter fint i min farge. Finner ikke kåper. Finner ikke boble jakke med innsving i midjen og belte som jeg liker. Finner kun lass på tøy, så lat sydd at det er et firkantet filt med en knapp, kanskje to om dj er heldig. Jakker du kjøper nå er nesten ikke å kalle for jakke.

De mest trendy sakene var søppelsekk kåper i fjord vinter. Tror butikker har kjønt at vi kjøper hva enn de selger.

Har merket at det er mye av det samme i norske butikker, om så det gjelder klær, mat eller møbler. De bruker ofte andre navn så det skal se annerledes ut! -.- 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så du mener folk ikke skal være seg selv, men " mangfoldige" og selfølgelig "velkledde" for å tilfredsstille din smak?

Jeg mener mer blandet og ikke helt like. Dette handler ikke om meg som du og noen andre vil ha det til. Trenger alt å være så likt hele tiden? Folk tør ikke stikke seg ut virker det som, det er flere utlendinger og kjendiser som har bemerket seg dette fenomenet :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 21.01):

Om folk vil gå i pysjen må de gjerne gjøre det. Sett det én gang, og da ble jeg nesten litt glad.

Anonymkode: 6cd2c...d93

Nei, huff. Man kan formelig lukte klærne. 

Anonymkode: cbe50...3ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 21.01):

Alt dette finnes, men på nett.

AnonymBruker
Skrevet
L0co skrev (På 23.8.2025 den 17.34):

Jeg pynter meg til fest: ellers går jeg i nattbukser eller digge klær. Men ser jeg bra ut? Hell yeah! 

Folk som går på matbutikk i nattbukser, ser ut som unger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...