AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Er det noen som bruker denne tjenesten og får Netflix «gratis»? Jeg har Netflix fra før og nå sier nettleverandøren at jeg kan aktivere et eller annet på nettsiden, og så logge meg inn på Netflix fra leverandørens nettside. Betyr det da at nettleverandøren får tilgang til mitt Netflix brukernavn / passord? Blir mitt abonnement automatisk satt på pause? Kanskje dumme spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling. Anonymkode: e1736...158
TBL12 Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august (endret) Har denne løsningen fra Telia. Løsningen baserer seg på leverandøren (Telia hos meg) blir betalingsalternativ. I stedet for du betaler direkte vil regningen gå til leverandøren. Du betaler indirekte fortsatt, via internett leverandøren. Leverandøren tilbyr gjerne flere ulike tv kanaler og strømmetjenester til en god pris totalt. Du bruker fortsatt egen konto som før og leverandøren har ikke tilgang til din konto. Metoden for å koble i sammen konto er godt beskrevet og enkelt å gjennomføre etter min erfaring. I perioden Telia ikke hadde tilgang til TV2 kunne jeg bare spille av gratis innhold på TV2 Play. Det var mulig å betale selv. Selve TV2 Play kontoen mistet jeg ikke. Metoden for Netflix, HBO, Netflix osv kan variere litt, men prinsippet er likt for alle. Endret 20. august av TBL12 2 1
anon01 Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Betyr det da at nettleverandøren får tilgang til mitt Netflix brukernavn / passord? Blir mitt abonnement automatisk satt på pause? Nei. Det betyr at du knytter din Netflix konto SAMMEN MED ditt abonoment hos TV-leverandøren. Når du fjerner TV-poengene fra strømme-alternativet hos TV-leverandøren din, blir Netflix-kontoen din satt på pause inntil du har annen betaling (enten at du legger inn kort betaling på Netflixkontoen din eller putter tilbake TV-poengene) Alle spørsmålene dine, får du svar på hos den aktuelle TV-leverandøren sameie/borettslaget ditt har 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august TBL12 skrev (45 minutter siden): Har denne løsningen fra Telia. Løsningen baserer seg på leverandøren (Telia hos meg) blir betalingsalternativ. I stedet for du betaler direkte vil regningen gå til leverandøren. Du betaler indirekte fortsatt, via internett leverandøren. Leverandøren tilbyr gjerne flere ulike tv kanaler og strømmetjenester til en god pris totalt. Du bruker fortsatt egen konto som før og leverandøren har ikke tilgang til din konto. Metoden for å koble i sammen konto er godt beskrevet og enkelt å gjennomføre etter min erfaring. I perioden Telia ikke hadde tilgang til TV2 kunne jeg bare spille av gratis innhold på TV2 Play. Det var mulig å betale selv. Selve TV2 Play kontoen mistet jeg ikke. Metoden for Netflix, HBO, Netflix osv kan variere litt, men prinsippet er likt for alle. Takk for svar! Går du inn på Telia sin nettside og logger deg inn på Netflix derfra? Anonymkode: e1736...158
TBL12 Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk for svar! Går du inn på Telia sin nettside og logger deg inn på Netflix derfra? Anonymkode: e1736...158 Om du har Telia, gå til https://www.telia.no/tv/ Når du velger inn en strømmetjeneste, blir du bedt om å registrere deg. Dette skjer ofte via en enkel QR-kode. Les hvordan dette foregår hos den enkelte strømmetjeneste i listen under. Du finner også nyttige spørsmål og svar om de respektive tjenestene nederst på hver side: Netflix Max Prime SkyShowtime TV2 Play Viaplay
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august anon01 skrev (1 time siden): Nei. Det betyr at du knytter din Netflix konto SAMMEN MED ditt abonoment hos TV-leverandøren. Når du fjerner TV-poengene fra strømme-alternativet hos TV-leverandøren din, blir Netflix-kontoen din satt på pause inntil du har annen betaling (enten at du legger inn kort betaling på Netflixkontoen din eller putter tilbake TV-poengene) Alle spørsmålene dine, får du svar på hos den aktuelle TV-leverandøren sameie/borettslaget ditt har TBL12 skrev (37 minutter siden): Om du har Telia, gå til https://www.telia.no/tv/ Når du velger inn en strømmetjeneste, blir du bedt om å registrere deg. Dette skjer ofte via en enkel QR-kode. Les hvordan dette foregår hos den enkelte strømmetjeneste i listen under. Du finner også nyttige spørsmål og svar om de respektive tjenestene nederst på hver side: Netflix Max Prime SkyShowtime TV2 Play Viaplay Tusen hjertelig ☺️ Anonymkode: e1736...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå