Gå til innhold

Sofa fra Jysk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaring med sofa fra Jysk? Ser de har moderne og fine sofaer til en rimelig pris, men mange har også dårlige anmeldelser. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 82757...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

Store møbler fra Jysk holder man seg unna. Det er en kjent sak at kvaliteten på den slags ikke er bra på Jysk..

Legg heller litt mer penger i det og kjøp på en mer annerkjent møbel-butikk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke anbefalt møbler som skal brukes fra Jysk. Skap og hyller som aldri flyttes på er greit, men alt annet er bare søppel. Som regel er de kjempevond å sitte i også.

Anonymkode: 0bd80...6a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter i en sofa fra Jysk nå. Kjøpt i 2020. Den må byttes ut for vi sitter på fjærene nå og begge har vondt. 

Så ja, har erfaring og nei ikke kjøp sofa fra Jysk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje til kjellerstuen.

Anonymkode: a8e17...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd sofa fra Jysk, men prøvd ulike andre møbler. 
Hvis du går opp i prisklasse, så kan det være helt ok møbler, men ellers så er det meste av temmelig dårlig kvalitet. 
Du får mye bedre kvalitet om du kjøper noe til tilsvarende pris på IKEA. 

Anonymkode: 70b06...48e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp møbler fra Jysk. Har et garderobeskap der skuffene falt fra hverandre etter få uker, en lenestol som tok kvelden etter mindre enn et år og en kommode som skuffene ikke tåler at det ligger ting oppi. Vi hadde også en seng som knakk en gang, så styr unna møblene.

Eneste vi er fornøyd med fra Jysk er madrassene og sengetøyet.

Anonymkode: 10409...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en 2 seters fra jysk i tja 5-6 år veldig fornøyd! 

Anonymkode: 8c945...c72

Skrevet

Jeg ville heller gått for IKEA eller brukt på Finn. 

Jeg har kjøpt endel IKEA-møbler brukt også, og om det mangler noen smådeler for å sette de sammen igjen, så får du tak i de gratis ved å kontakte de. 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 20.22):

Har noen erfaring med sofa fra Jysk? Ser de har moderne og fine sofaer til en rimelig pris, men mange har også dårlige anmeldelser. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 82757...6f2

Jeg har en jysksofa, relativt billig sak. Den ser fin ut, men kvaliteten er så som så. Ca. ett år gammel nå, lite brukt, ikke barn eller lignende, men det er allerede merkbar slitasje. Det er altså slitasje i et par sømmer omtrent uten bruk.

I tillegg er den virkelig hard, lite komfortabel. Men den gjør nytta, og til den lave prisen så skal man nok ikke forvente så alt for mye.

Anonymkode: 7a530...2f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 8.51):

Ikke prøvd sofa fra Jysk, men prøvd ulike andre møbler. 
Hvis du går opp i prisklasse, så kan det være helt ok møbler, men ellers så er det meste av temmelig dårlig kvalitet. 
Du får mye bedre kvalitet om du kjøper noe til tilsvarende pris på IKEA. 

Anonymkode: 70b06...48e

Tja

Vennine kjøpte hjørne sofa fra IKEA den er helt ned sittet etter 3 år. Mens sofaen  i kjøpte på jysk som ser nesten lik ut og var billigere blitt brukt mer siden vi er 4 i huset og vennina mi 2. Så ser våres nesten ny ut og ser ikke at vi har sittet. Vennina mi et det 2 store ned sunkende plasser. 

Selv syns jeg kjøp av møbler er vanskelig.  Ser eks at ofte holder eldre møbler mer en nytt kjøpt på møbel butikker i dag.  Ser vi arvet kommode den fungerer og ser ikke slitt ut  ikke skuffer som løsner  ikke bakvegg sim løsnet. Mens kommode kjøpt på møbelringen for 4500 kr der løsnet bunen i skuffen raskt måtte begynne å lime, så begynte den å vingle, så den ble kastet etter knapt 1 år

Anonymkode: 3beb0...0b6

Skrevet (endret)

Dårlig erfaring med de billigste. Ikke kjøp de som heter Basic.  Min far har noen møbler fra 80 tallet. Som var dyre den gang. De er ikke så stilige, men utrolig bra kvalitet

Endret av Pingvinen
AnonymBruker
Skrevet

vi har stoler fra Jysk som er supre, vi har en junior seng som er fantastisk god kvalitet på, solid som bare pokker og vi har hatt en sofa som var umulig å slite ut som vi til slutt gav bort etter 10 år fordi vi var lei av den. Den ble kjøpt som en ekstragreie når du flyttet inn i nytt hus og "manglet" møbler for å fylle huset i starten men jggu varte den gitt.. Sp ikke alt er dårlig, omtrent som med IKEA, ikke alt er bra der og ikke alt er dårlig heller.. 

Anonymkode: 26c8d...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...