AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Over 5 år( ingen felles barn eller samboer heldigvis) har lekt seg med følelsene mine i minst de siste 2 årene av forholdet.. det har seg slik at han vet jeg står i en krevende livsituasjon og gjort det en stund.. vi har kontakt av og på fordi hver gang vi «ordner opp» er så snill og grei hjelper meg og jeg føler vi har det bra sammen i noen dager før han plutselig vil krangle, kutter meg ut, slutter å kommunisere med meg og later som han ikke bryr seg om meg.. enda han vet at jeg har det utrolig tøft i en situasjon jeg er i , er i en ikke opitmal bosituasjon.. ( men aldri bodd med han) Han skylder på meg mener jeg må slette sosiale medier fordi han mener jeg flørter med andre( noe som jeg absolutt ikke har gjort..) hva gjør jeg? Anonymkode: de6ac...15e
Rødvinsfilosofen Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Avslutter. Ønsker ham lykke til videre, og går videre. 8 9
Odine Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Du spør han hva han tenker om å være sammen resten av livet. Han svarer «skal vi det?», der du sier «åja men hva gjør vi sammen da? Ønsker deg et fint liv videre» , smiler til han og går 😀 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Dropp hele forholdet. Enkelt og greit. Anonymkode: 49e61...716 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Men hvorfor gjør han slik? Anonymkode: de6ac...15e 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Det er en forsvinnende liten sannsynlighet at han er en narsissist. Han høres kjip ut. Anonymkode: a83e2...048 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor gjør han slik? Anonymkode: de6ac...15e For at du skal bruke tid på å forstå deg ihjel. Gi faen, gå videre uten han i ditt liv. Anonymkode: 24708...df0 3 1
Fountaine Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august (endret) Når han gir deg silent treatment og slutter å kommunisere med deg, da blokker du og sletter han over alt. Eller du kan gjøre det mens dere har kontakt. Endret 20. august av Fountaine 1
MizzVic Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men hvorfor gjør han slik? Anonymkode: de6ac...15e Spiller det noen rolle hvorfor? Han har vist deg gang på gang at han ikke fungerer som kjæreste. Hvor mange ganger må til for deg? Idet en person kutter deg ut, så er du singel. Første gangen. Uansett grunn. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men hvorfor gjør han slik? Anonymkode: de6ac...15e Hvorfor gjør DU slik? Dette er som å klage på at kannibalen ønsker å spise deg mens du er på besøk. Slutt å besøke. Anonymkode: 92d61...843 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Har du sagt at om han skal holde på med dette så gidder du ikke mer? At dette ikke er noe forhold, at han er slem, og at du ikke aksepterer denne oppførselen? Anonymkode: b9f70...29a
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du sagt at om han skal holde på med dette så gidder du ikke mer? At dette ikke er noe forhold, at han er slem, og at du ikke aksepterer denne oppførselen? Anonymkode: b9f70...29a Ja men han vil ikke endre seg om jeg får skylda for alt Anonymkode: de6ac...15e
AnonymBruker Skrevet 20. august #14 Skrevet 20. august Han er 15 år eldre enn meg foressten. ts Anonymkode: de6ac...15e
AnonymBruker Skrevet 20. august #15 Skrevet 20. august Narsissistisk og det der kalles emosjonell mishandling. Du fortjener mye bedre. Jeg vet hvor vondt det der gjør. Jeg lever sånn hver dag selv. Jeg er ei jente på 24 år. Jeg elsker en som behandler meg sånn som dette. Det ødelegger meg hver dag, psykisk. Det der kalles Silent treatment, det er en form for psykisk smerte som kan gjøre stor skade på en person. Jeg spør meg selv hver dag hvorfor han gjør dette. Han er en voksen mann på 31 år og har burde vite bedre. Vi har hatt kontakt i flere år og vi møtes, en dag er alt bra, han skriver masse til meg, vi krangler ikke, og alt er bra. Og vi har avtalt og møttes snart og alt. Plutselig neste dag slutter han å svare og han ignorerer meg i flere dager. I en uke har han ignorert meg. Jeg tenker hver dag hva har jeg gjort galt, jeg sitter å kverner rundt å tenker på hva jeg har gjort galt, selv om jeg vet at det er han som gjør noe galt og ikke jeg. Hvorfor gjør menn sånn her? Hvorfor gjør de dette mot oss. De bare ignorerer plutselig uten noen grunn. Anonymkode: e8f71...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Narsissistisk og det der kalles emosjonell mishandling. Du fortjener mye bedre. Jeg vet hvor vondt det der gjør. Jeg lever sånn hver dag selv. Jeg er ei jente på 24 år. Jeg elsker en som behandler meg sånn som dette. Det ødelegger meg hver dag, psykisk. Det der kalles Silent treatment, det er en form for psykisk smerte som kan gjøre stor skade på en person. Jeg spør meg selv hver dag hvorfor han gjør dette. Han er en voksen mann på 31 år og har burde vite bedre. Vi har hatt kontakt i flere år og vi møtes, en dag er alt bra, han skriver masse til meg, vi krangler ikke, og alt er bra. Og vi har avtalt og møttes snart og alt. Plutselig neste dag slutter han å svare og han ignorerer meg i flere dager. I en uke har han ignorert meg. Jeg tenker hver dag hva har jeg gjort galt, jeg sitter å kverner rundt å tenker på hva jeg har gjort galt, selv om jeg vet at det er han som gjør noe galt og ikke jeg. Hvorfor gjør menn sånn her? Hvorfor gjør de dette mot oss. De bare ignorerer plutselig uten noen grunn. Anonymkode: e8f71...d3e Huff , kjipt å høre at du også har deg sånn. Klem fra meg💕 ts Anonymkode: de6ac...15e 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #17 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Narsissistisk og det der kalles emosjonell mishandling. Du fortjener mye bedre. Jeg vet hvor vondt det der gjør. Jeg lever sånn hver dag selv. Jeg er ei jente på 24 år. Jeg elsker en som behandler meg sånn som dette. Det ødelegger meg hver dag, psykisk. Det der kalles Silent treatment, det er en form for psykisk smerte som kan gjøre stor skade på en person. Jeg spør meg selv hver dag hvorfor han gjør dette. Han er en voksen mann på 31 år og har burde vite bedre. Vi har hatt kontakt i flere år og vi møtes, en dag er alt bra, han skriver masse til meg, vi krangler ikke, og alt er bra. Og vi har avtalt og møttes snart og alt. Plutselig neste dag slutter han å svare og han ignorerer meg i flere dager. I en uke har han ignorert meg. Jeg tenker hver dag hva har jeg gjort galt, jeg sitter å kverner rundt å tenker på hva jeg har gjort galt, selv om jeg vet at det er han som gjør noe galt og ikke jeg. Hvorfor gjør menn sånn her? Hvorfor gjør de dette mot oss. De bare ignorerer plutselig uten noen grunn. Anonymkode: e8f71...d3e Fordi du, og andre, finner seg i det gang etter gang framfor å gå deres vei. Anonymkode: 24708...df0 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Narsissistisk og det der kalles emosjonell mishandling. Du fortjener mye bedre. Jeg vet hvor vondt det der gjør. Jeg lever sånn hver dag selv. Jeg er ei jente på 24 år. Jeg elsker en som behandler meg sånn som dette. Det ødelegger meg hver dag, psykisk. Det der kalles Silent treatment, det er en form for psykisk smerte som kan gjøre stor skade på en person. Jeg spør meg selv hver dag hvorfor han gjør dette. Han er en voksen mann på 31 år og har burde vite bedre. Vi har hatt kontakt i flere år og vi møtes, en dag er alt bra, han skriver masse til meg, vi krangler ikke, og alt er bra. Og vi har avtalt og møttes snart og alt. Plutselig neste dag slutter han å svare og han ignorerer meg i flere dager. I en uke har han ignorert meg. Jeg tenker hver dag hva har jeg gjort galt, jeg sitter å kverner rundt å tenker på hva jeg har gjort galt, selv om jeg vet at det er han som gjør noe galt og ikke jeg. Hvorfor gjør menn sånn her? Hvorfor gjør de dette mot oss. De bare ignorerer plutselig uten noen grunn. Anonymkode: e8f71...d3e Det du og Ts heller bør spørre dere selv hver dag, det er hvorfor dere godtar å bli behandlet som dritt av menn som ikke respekterer dere, ikke er glade i dere? Man trenger ikke forstå slike menn! Man ser på handlingene deres og når man ser at de behandler deg dårlig, da avslutter man forholdet. Neste spørsmål blir da hvorfor avslutter du ikke forholdet, hvorfor tar du ikke ansvar for eget liv? Dette er ikke ment som kritikk, det er bare faktum at det bare er du som kan sette grenser for deg selv. Og når du ikke greier å respektere deg selv (nok til å gjøre det slutt med en mann som behandler deg så råttent), så vil du være det perfekte offer for kontrollerende menn som får energi av å psyke ned kvinner som deg. Anonymkode: 04bbc...74c 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men han vil ikke endre seg om jeg får skylda for alt Anonymkode: de6ac...15e Da er det jo bare å gå. Anonymkode: b9f70...29a
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august Narsissister peiler seg ut de som ikke kan si nei. Begynn å si nei. Narsissister, eller drittsekker som har slike trekk må man holde seg helt unna! De fungerer ikke i relasjoner! Dvs familie, forhold, vennskap, kollega, nabo etc. De suger livskraften til de rundt seg! Slenger de fra seg når de er tom. Og når ofrene kommer seg på bena, kommer de løpende etter narsissisten så han/hun kan ødelegge de igjen. Slutt å gå tilbake til han!! Anonymkode: aef08...898 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå