AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg er alenemamma til et barnehagebarn. Barnet overnatter ikke hos pappaen. Jeg har vært på 3 dater med en fyr. Vi liker hverandre godt og begge håper at vi blir kjærester på sikt. Han ønsker veldig gjerne å treffe meg. Problemet er at jeg egentlig ikke har økonomi til å betale 1000 kr for barnepass for å treffe ham. Er det innafor å spørre om han kan betale hele eller deler av lønna til barnevakten? Alternativet er jo å være hjemme. Jeg ønsker ikke å invitere ham hjem til meg enda. Hvordan spør jeg evt? Anonymkode: ac8d1...21b
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Nei. Ikke innafor 🤣 Anonymkode: ff0be...071 37 12
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Absolutt ikke innafor Anonymkode: dc680...d21 15 6
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Nei, absolutt ikke. Du må ta ansvar for egen økonomi. Du må finne løsninger som passer livet ditt. Anonymkode: 47d24...107 16 6
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Nei, det er virkelig ikke innafor😂😂 Er du virkelig seriøs🥲 Anonymkode: 246ab...081 14 5
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august 1000,- for barnevakt når man skal på date??? Når ble det så lukrativt være barnevakt?? Hvor får jeg jobb som barnevakt som er så godt betalt? 😳 Anonymkode: 86fec...985 14 9
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Nei! Ditt barn, ditt hele og fulle ansvar. Anonymkode: cc320...9b6 9 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august jeg synes du like godt skal spørre jeg. Da vet han nemlig allerede nå hvordan stoda er, ogkan velge om han vil satse videre Anonymkode: 022d7...7e0 9 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Tenker nei…….. med mindre du vil skremme ham vekk Anonymkode: 1f0b1...f79 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Ikke spørre nei. Men enhver mann til å samle på tilbyr å betale barnevakt om du sier du har veldig lyst å date ham men ikke kan betale barnevakt så hyppig. Jeg hadde gjort det om jeg datet en alenefar 🍿☕️🥂 Da er det vi to, så satser jeg og han er mer verdt enn alle penger i verden. Og til de som spør: 120 kr timen blir fort en tusenlapp om du møtes 18 og skal overnatte. Anonymkode: 73d86...2eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august Ikke innafor. Du må heller si nei og forklare situasjonen. Anonymkode: 59837...374 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Du må ta ansvar for egen økonomi. Du må finne løsninger som passer livet ditt. Anonymkode: 47d24...107 Når to blir til ett vil begge legge hodene i bløt for å kunne møtes oftest mulig og ha det best mulig. Da er det ingen katastrofe å spise havregrøt og betale for tid sammen. Anonymkode: 73d86...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 1000,- for barnevakt når man skal på date??? Når ble det så lukrativt være barnevakt?? Hvor får jeg jobb som barnevakt som er så godt betalt? 😳 Anonymkode: 86fec...985 En kveld og kanskje halve natta, la oss si fra kl 18-0200. Det er åtte timers jobb kveldstid. Jeg jobber ikke for den timelønnen det gir. Og en 17 åring tjener mer enn dette på en butikkjobb. Anonymkode: 81fcd...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #15 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): jeg synes du like godt skal spørre jeg. Da vet han nemlig allerede nå hvordan stoda er, ogkan velge om han vil satse videre Anonymkode: 022d7...7e0 Stoda? Anonymkode: 4c389...370
AnonymBruker Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stoda? Anonymkode: 4c389...370 Ståa 😅 Anonymkode: 3d297...b82 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #17 Skrevet 20. august Du bør være ærlig med han. Han må jo vite hva han går til hvis det skal bli noe seriøst mellom dere. Anonymkode: 3d297...b82
AnonymBruker Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når to blir til ett vil begge legge hodene i bløt for å kunne møtes oftest mulig og ha det best mulig. Da er det ingen katastrofe å spise havregrøt og betale for tid sammen. Anonymkode: 73d86...2eb To har ikke blitt til ett etter tre dater... Hadde jeg blitt bedt om å bidra til datens privatøkonomi etter så kort tid, ville jeg sagt takk for følget. Ikke for pengenes skyld, men fordi sånne forventninger er et dårlig tegn. Anonymkode: 03aa7...014 9 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): betale 1000 kr for barnepass for å treffe ham. Er det innafor å spørre om han kan betale hele eller deler av lønna til barnevakten? Hva i alle dager er denne barnevakten? Er Stein Erik Hagen som skal passe eller?? Du begrenser daten etter hva økonomien din tåler. Har du ikke råd, ingen date. Anonymkode: 59bc7...66a 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august Selvsagt kan du ikke spørre om dette. Det du dog kan si er at du gjerne skulle ha gått på date med han, men at du dessverre ikke har råd til barnevakt. Anonymkode: 2fe40...882 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå