AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Skal sende en mellomstor pakke fra Kristiansand til Bodø. Ønsker at den kolller frem fortest mulig og at de ikke er helt nazi på vekt. Har ikke fått veid den, men den er innafor målene på vanlig norgespakke. Helthjem syns jeg er litt opp og ned. Noen ganger kjapt, andre ganger sneglefart. Så tenker vel Posten eller PostNord. Anbefalinger? Anonymkode: 96522...346
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Posten, pakke over natten. Det er kjappest. Men også dyret. Anonymkode: 42ba5...9ef
Rødvinsfilosofen Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Tror du må forholde deg til fraktmål og vekt for å unngå kjipe ekstrakostnader. Jeg har best erfaring med Helt hjem og Posten.
Capazitet Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Syns PostNord er kjappe og ryddige. Ville nok ha vegd pakka, ja. Har du ikkje kjøkkenvekt?
Slarti Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Capazitet skrev (34 minutter siden): Syns PostNord er kjappe og ryddige. Ville nok ha vegd pakka, ja. Har du ikkje kjøkkenvekt? Tja. Kommer helt an på hvor du bor. Etter jeg flyttet hjem opplevde jeg PostNord som ubrukelig, mens dem var gode der jeg bodde før. Kjørte en test her jeg bor. Identisk pakke sendt samtidig, samme avsenderby og mottaker-adresse. Posten var 2 virkedager kjappere. (Dem forlot avsenderby samtidig ankom respektive utkjøringsterminaler med noen timers mellomrom, men PostNord klarte ikke å kjøre ut pakken, dem omrutet den også fra pakkeboks til Hentested i butikk) Jeg har en utkjøringsterminal som er ubrukelig. Avsenderterminal har også noe å si. Har venner som bor på plasser hvor posten er ubrukelig med PostNord er fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Hmmmm 😅 noen fra Bodø her med inside information? Anonymkode: 96522...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå