AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg har en helprivat behandler som jeg venter på en resept fra. Jeg har purret en del ganger på det, og sagt at jeg snart går tom for medisinen. Må hun være i nærheten av en PC for å gjøre dette eller har hun noen mobile løsninger hun kan logge seg på og rekvirere? Er det veldig tidskrevende? Anonymkode: b86db...53b
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Har det slått deg at hun kanskje ikke er på jobb? Ferie? Syk? Hvorfor skal helsepersonell ofre sin tid for deg når de ikke er på kontoret egentlig? Du får sende en melding til fastlegen og be om resept derfra. Anonymkode: 4763b...15f 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har det slått deg at hun kanskje ikke er på jobb? Ferie? Syk? Hvorfor skal helsepersonell ofre sin tid for deg når de ikke er på kontoret egentlig? Du får sende en melding til fastlegen og be om resept derfra. Anonymkode: 4763b...15f Hun har ikke ferie. Hun er heltprivat behandler og jobber for det meste hjemmefra.. jeg betaler mye for tjenestene. Hvorfor kan jeg ikke jeg forvente at hun skriver ut nye medisiner til meg? Dette er hennes fagfelt og det blir derfor riktig at hun skriver ut nye medisiner. Fastlegen kan da fornye dem. Anonymkode: b86db...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå