AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #1 Skrevet i går, 14:35 Vi har en baby på seks uker, og planlegger å kjøpe en vippestol. Hva er deres erfaringer med de ulike merkene? Er det trygt å kjøpe brukt, eller kan vippestoler ha skjulte skader? Anonymkode: 1cecf...ed3
mereo Skrevet i går, 14:43 #2 Skrevet i går, 14:43 Valgte tripptrapp med babysete i stedet. Hadde en elektrisk stol som svingte, men den blei ikke brukt. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:28 #3 Skrevet i går, 16:28 Jeg var fornøyd med babybjørn vippestol. Det er enkelt å ta av trekket for å vaske det, og baby likte den. Er ikke mange deler på den, så jeg ville ikke vært redd for å kjøpe brukt. Anonymkode: 6f961...629 2 1
Anonym6789 Skrevet i går, 17:17 #4 Skrevet i går, 17:17 Veldig fornøyd med babybjørn. Enkel å vaske og begge våre trivdes i den. Solgte den brukt for 500kr etter to barn, var fortsatt i veldig god stand 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #5 Skrevet i går, 17:17 Vi kjøpte babybjørn brukt :) Var veldig fornøyd med den. Den føltes trygt å kjøpe brukt den er ganske enkelt konstruert, og de er jo alt for dyre nye synes jeg. Min elsket å vippe i den spesielt når hun var 5-8 mnd, veldig trist når hun ble for tung 😄 Anonymkode: e628d...12f 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Kjøpte babybjörn brukt uten problemer 😊 Svigers fant fram sin vippestol fra 80/90-tallet og da fant jeg ut at det tross alt var bedre med en «ny» brukt stol 😅 Hadde også en yngri vippestol, men den var dårligere. Men skal sies at vi ikke brukte det noe særlig. Baby likte ikke sitte der mer enn maks 10minutter. Brukte tripp trapp med Newborn Seat mye mer for å ha baby rundt bordet ved måltider. Anonymkode: f552b...d81 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Arvet en Babybjørn fra tidlig 2000 og den funka som en kule 😅 litt løs i den fjeringa gjorde at den gynget enda litt bedre enn de nyere. Har 2 sider så man kan snu stoffet ved et uhell før man vasker ordentlig. For meg var d en lifesaver f.ex. på bad o.l. lett å ha med. Hadde nyfødt sete til tripptrapp og men den er jo mye tyngre å drasse med seg. Anonymkode: 09f7a...bfa 1
Fame Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Babybjørn var et must for meg så jeg kunne ta meg en dusj. Kjøpte en ny Babybjørn Bliss nå, men de kan helt fint kjøpes brukt 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Babybjorn sin, den er den helt klart beste vi har testet. Null stress å kjøpe brukt. Hadde også babysetet til tripp trapp, men det var for oss helt forskjellig brukt. Tripp trapp ble brukt når vi spiste eller laget mat, vippestolen har stort sett stått på badet (for dusjing og doturer) Anonymkode: 9087a...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Babybjørn. Den er formet som en hengekøye så er bedre for babyen. I tillegg så gynger den når babyen beveger seg og den er veldig enkel å ta av setet for å vaske. Anonymkode: 5998f...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Har babybjørn. Nr 1 brukte den en del, på badet og andre steder hvor hun ville opp å se på det vi drev med (rydding av kjøkken, skifte på senga etc). Nr 2 har brukt den mye mindre, men mye fordi han syns det er helt greit å sulle på gulvet, på kjøkkenet har vi skaffet tripp trapp babysete så han brukte det frem til vi tok frem en annen stol han sitter oppreist i. Anonymkode: 7f94b...d05
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Husk at de aldri må stå oppå bord, hele stolen kan flytte litt på seg når de vipper (noe min baby klarte tidlig så antar de fleste klarer det) og falle i bakken. Står advarsel på men ser folk gjør det.. Fikk opp en på Instagram som nesten mistet babyen sin sånn. Men gull verdt på badegulvet når man skal på do/dusje 🙌 Eller bare for variasjon fra gulvet. Anonymkode: e628d...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå