AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg gikk tur i går og endte opp bak 2 damer et lite stykke. Det var ved en gressslette der noen folk holdt på å trene hunder. Da de passerte de begynte de å snakke (så høyt at jeg hørte det) om hun ene som var med hundene, og den ene damen lagde et nummer av å snu seg for å se og de oppførte seg som små drittunger - fnising, nervøs oppførsel og de sa en del stygt. Dette var damer i 50+ alder. Er det virkelig slik en oppfører seg mot andre? Holder kvinner på som små fjortiser hele livet? Jeg angrer egentlig på at jeg ikke sa at jeg kunne høre hva de sa, for noen fæle folk🙈 Anonymkode: 61567...db8
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Åjada, vi er istand til å ha negative/slemme meninger hele livet. Gjelder menn også. Anonymkode: 1558f...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gikk tur i går og endte opp bak 2 damer et lite stykke. Det var ved en gressslette der noen folk holdt på å trene hunder. Da de passerte de begynte de å snakke (så høyt at jeg hørte det) om hun ene som var med hundene, og den ene damen lagde et nummer av å snu seg for å se og de oppførte seg som små drittunger - fnising, nervøs oppførsel og de sa en del stygt. Dette var damer i 50+ alder. Er det virkelig slik en oppfører seg mot andre? Holder kvinner på som små fjortiser hele livet? Jeg angrer egentlig på at jeg ikke sa at jeg kunne høre hva de sa, for noen fæle folk🙈 Anonymkode: 61567...db8 Kvinner er kvinner verst som vanlig, gjelder livet ut det Anonymkode: 1a29d...ac3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Åjada, vi er istand til å ha negative/slemme meninger hele livet. Gjelder menn også. Anonymkode: 1558f...d9b Å ha en mening er nå en ting, men den oppførselen og demonstrere det ut som om de var småjenter på barneskolen - det var spesielt og ganske ubehagelig faktisk. Tenker at desse to sikkert er bestemødre, og så holde de på slik. Anonymkode: 61567...db8 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Hva sa de for noe da? Hvis det de snakket om er sant, så er det vel ikke stygt? Det er også en fin måte å få ut frustrasjonen på. Selv er jeg en samtalepartner på en arbeidsplass med mange ansatte. Mange mennesker og mange skjebner og av ulike årsaker ikke får gjort noe med situasjonen og er stuck med det. Eneste måten å få ut frustrasjonen er å bli sint. Å snakke stygt/fakta om en person er en måte å få det ut på uten at det går utover noen andre. F.eks en kollega må finne seg i at partneren horer rundt, men pga barn og økonomi ikke har mulighet til å gå. Kan love deg at det er mye stygt som blir sagt, men også eneste verktøy til at personen holder ut litt til. Anonymkode: 1fae2...d46 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Nei, det er ikke slik man oppfører seg. Kjenner meg overhodet ikke igjen. Er i 50-årene, har mor, tanter, venninner, kollegaer og døtre, og ingen av oss oppfører oss slik, annet enn enkelte i den yngstes omgangskrets (hun er 14). Anonymkode: 5bb79...48f
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Mennesker er forskjellige, men det er en gjenganger at å snakke dritt om andre både skaper samhold og interesse, og virker moro for en god del. Bare se på sosiale-medie-trådene her inne. Folk ELSKER å fråtse i andres væremåte, utseende og annet. Å kommentere andre er en folkesport, men tror ikke den akkurat er ny. Det er en grunn til at se&hør har eksistert i en mannsalder. Anonymkode: 357ad...39b
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Tja. Om du leser mye på kvinneguiden så ser man tydelig at dette er normalen for ganske mange. Flaut rett og slett. Har selv brutt inn for å forsvare noen på forumet her, hvor jeg selv fikk det fra disse personene. Måten man snakker til andre mennesker på ser jeg ofte er rett og slett ufint og på grensen til mobbing. Jeg har meg ikke nær av det selv, men vet det finnes mennesker der ute som allerede har det helt forferdelig og vil oppleve sånne kommentarer som svært belastende. Skal vi få slutt på mobbing i skole, så må man først se på seg selv. Vær snill, og god. Det er mye man kan si, om man sier det med en god hensikt. Anonymkode: 5d81a...376 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå