AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #1 Skrevet 20. august 2025 Jeg har nettop fått skrevet ut Yasmin p piller som skal hjelpe for min akne. Er det noen med positiv erfaring fra denne p pillen. Trenger litt motivasjon😅 Dersom det hjalp, hvor lang tid tok det? Og ble det verre før bedre? Anonymkode: ccd6b...1fa
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #2 Skrevet 20. august 2025 Det hjelper, husker ikke når det begynte å virke, var 13, men noen uker/mnd. Kan ikke huske at det ble verre først. Anonymkode: 68d67...209 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #3 Skrevet 20. august 2025 Datteren min på 19 mener hun har blitt bedre, tok noen mnd. Jeg ser at hun har færre utbrudd, det er mest gamle arr som er igjen. Jeg brukte selv Diane (tror kanskje ikek den finnes lenger?) mot kviser for mange år siden, fungerte også bra frem til jeg fikk barn. Sannynligvis har jeg fått en variant av Rosacea da jeg ble eldre (mye whiteheads/tette porer), for huden min var "vanskelig" frem til jeg fikk Soolantra for 2-3 år siden, vært fin siden. Er nå 48, har finere hud enn da jeg var 25. Anonymkode: 51a25...d21
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #4 Skrevet 20. august 2025 Det hjalp veldig men ble nok litt verre i et par måneder før det ble bedre. Anonymkode: a2ff0...bbb
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #5 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hjalp veldig men ble nok litt verre i et par måneder før det ble bedre. Anonymkode: a2ff0...bbb Men det bare Diane, ikke Yasmine. Hukommelsen sviktet litt der. Begynner å bli et par tiår siden 😊. Anonymkode: a2ff0...bbb
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #6 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren min på 19 mener hun har blitt bedre, tok noen mnd. Jeg ser at hun har færre utbrudd, det er mest gamle arr som er igjen. Jeg brukte selv Diane (tror kanskje ikek den finnes lenger?) mot kviser for mange år siden, fungerte også bra frem til jeg fikk barn. Sannynligvis har jeg fått en variant av Rosacea da jeg ble eldre (mye whiteheads/tette porer), for huden min var "vanskelig" frem til jeg fikk Soolantra for 2-3 år siden, vært fin siden. Er nå 48, har finere hud enn da jeg var 25. Anonymkode: 51a25...d21 Diane finnes fortsatt. Hentet ut selv på mandag. Anonymkode: 77410...50a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #7 Skrevet 21. august 2025 Blir litt bedre, hormonene blir mer jevne og du får ikke sånne plutselig store utbrudd. Lykke til ♥️ Anonymkode: 726b0...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå