AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg skal ha en date, og plutselig sier han at jeg tror vi må ha en date på 2 dager. Hva vil dette si? Innebærer det overnatting? Tenker han på sex? Anonymkode: f4c69...7fd
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Jeg skal spørre han. Anonymkode: 092d4...dec 5 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Helt ny date? I så fall, 99.99 % sikkert bare ute etter sex... Sikkert en "ny" måte å forsøke å late som om de er seriøse. Om dere har datet flere ganger allerede, så ville jeg tolket det som om han ønsker å ta forholdet et lite steg videre. Anonymkode: 1d361...582 4
BobTheNoob Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Bestem deg for hva du synes er greit. Ta den diskusjonen med deg selv. Ingen andre. Og i hvert fall ikke KG. Deretter vurderer du om forslaget hans er innafor dine komfort-grenser. Hvis det er noe du lurer på , så spør du ham. Ikke alle andre. "Hva mener du?" "Hva er opplegget?" "Forventer du sex?" Spør om hva du vil. Det er ditt liv og du trenger ikke la deg styre av andre. Sett dine grenser og regler som får deg til å føle deg trygg. Enhver mann som får deg til å føle at du må kompromisse på dine egne grenser er sannsynligvis en manipulator og uansett ikke en som passer for deg. Det finnes menn som vil ha som fokus å gjøre deg komfortabel. Det finnes menn du vil passe med. Ikke spoler sjansen til å treffe en sånn ved å kaste bort tid på en som får deg til å føle det ubekvem. 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Om det er første møte sier du nek og at du vil ta en kaffe etc OFFENTLIG. De useriøse forsvinner da Anonymkode: 7d8ee...2f3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Han ville jeg kuttet ut. Nei, du «må» ingen ting. Anonymkode: 95757...312 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Har du nummeret hans, så kan jeg ringe og høre? Noe annet blir bare ren og skjær gjetting. Han mente at dere skulle reise på Paris-tur, eller kanskje bare ligge i senga hans i et par døgn. Eller noe helt annet. Anonymkode: c7461...e31 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du nummeret hans, så kan jeg ringe og høre? Noe annet blir bare ren og skjær gjetting. Han mente at dere skulle reise på Paris-tur, eller kanskje bare ligge i senga hans i et par døgn. Eller noe helt annet. Anonymkode: c7461...e31 Aldri reis til paris med en date, du kan bli kidnappet. Anonymkode: e496d...32a 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august Det er mange som bruker denne metoden for å få til overnatting, uten at de sier rett ut at de er ute etter sex. Som om det høres sjarmerende ut når de formulerer det på denne måten 😂 Anonymkode: f5c3e...1a5 5 1 1
Gratis Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har du nummeret hans, så kan jeg ringe og høre? Noe annet blir bare ren og skjær gjetting. Han mente at dere skulle reise på Paris-tur, eller kanskje bare ligge i senga hans i et par døgn. Eller noe helt annet. Anonymkode: c7461...e31 Unge mennesker i dag vet ikke hvordan de prater på telefon med fremmede! 😲 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trailer mannen ? Anonymkode: a2f86...bee Trodde han var fengslet ? Anonymkode: 51151...0b2
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Trodde han var fengslet ? Anonymkode: 51151...0b2 Copycat kanskje ? Anonymkode: a2f86...bee
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august Alle gode ting er tre, svarte du vel..? Anonymkode: b15e2...46c
AnonymBruker Skrevet 21. august #17 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 14.31): Jeg skal ha en date, og plutselig sier han at jeg tror vi må ha en date på 2 dager. Hva vil dette si? Innebærer det overnatting? Tenker han på sex? Anonymkode: f4c69...7fd Du skal på date mener du? Har dere vært på date før? Hva er historikken mellom dere? Hvorfor tørr du ikke å spørre han? Anonymkode: f6728...4c0
AnonymBruker Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Ville helt klart tolket et slikt utsagn som at han har lyst på sex med deg ja. Men vanskelig å si når man ikke har hele settingen. jeg ville ikke sett på han som veldig seriøs, men det kommer jo an på hva du selv ser etter. Anonymkode: b38d0...586
AnonymBruker Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 14.31): Jeg skal ha en date, og plutselig sier han at jeg tror vi må ha en date på 2 dager. Hva vil dette si? Innebærer det overnatting? Tenker han på sex? Anonymkode: f4c69...7fd Se hva han sier hvis du svarer at du ser frem til å reise hjem for en god natts søvn før dere møtes igjen på dag to. Anonymkode: 8cb27...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå