AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Og som synes at alt sitter for stramt på foten? Er en 3 åring. Vet det er litt tidlig, men barnehage ettersør vintersko i oktober måned. Barnet kan vel ikke gå i viking cherrox eller dockboots hele vinteren? Bor i Oslo. Anonymkode: ff67a...241
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Her har viking sine sko vært det som funker. Men anbefaler å få i butikk med barnet og prøve ulike på føttene. Anonymkode: 13cba...7fc
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august To gutter her med brede føtter. Har brukt viking Play til de begge. Funker gull 😍 den er merket «bred» på viking sine sider så derfor kjøpte jeg den, og har kjøpt dem hvert år🤭 Anonymkode: 7c784...f3c
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Kavat funker til vår med bred fot og høy vrist. Anonymkode: 30b7e...456
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Bor i Oslo og har aldri kjøpt vintersko til oktober. Vi har brukt overgang sko/ høst sko utover høsten og tidlig vår og ikke hatt noe problem med det. Merket Viking har fungert for oss. Alltid drat til butikk for å prøve i den alderen der. Anonymkode: 1b2c8...608
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): To gutter her med brede føtter. Har brukt viking Play til de begge. Funker gull 😍 den er merket «bred» på viking sine sider så derfor kjøpte jeg den, og har kjøpt dem hvert år🤭 Anonymkode: 7c784...f3c Så på de men de var så altfor stive. Kan sjekke ut noen andre av viking sine. Anonymkode: ff67a...241
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Kan være du får flere svar i riktig forum 😅 Dette er for gravide, spedbarn og baby-tiden. 3-åringer passer ikke inn her. Anonymkode: 03982...3c6
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Viking har vært for smalt her. Vi har brukt okaki kjøpt på eurosko, veldig fornøyd. Anonymkode: 5bbd8...ca8
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være du får flere svar i riktig forum 😅 Dette er for gravide, spedbarn og baby-tiden. 3-åringer passer ikke inn her. Anonymkode: 03982...3c6 Trodde jeg skrev den i barn og familie😅😅😅 Anonymkode: ff67a...241
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Angulus har gode brede kvalitetssko for barn, men de koster. Verdt hver krone. Anonymkode: d7e89...7e1
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Okaki fra eurosko er favoritten her, både i gore-tex joggesko og vinterstøvler. Viking blir for smale. Anonymkode: aac36...5cc
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Okaki og ecco har vært gode her. Anonymkode: 2a8e5...f8a
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 4.20): Så på de men de var så altfor stive. Kan sjekke ut noen andre av viking sine. Anonymkode: ff67a...241 Prøvde dere dem? Aldri tenkt over at de er stive her.. syns også 90% av barna i bhg har de samme 😅 Anonymkode: 7c784...f3c
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Sjekk ut barfotsko. De er brede, har myk såle og er ofte godt tilpasset små barneføtter i vekst. Sjekk f eks ut Froddo som selges på zalando Anonymkode: 333cf...41d 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjekk ut barfotsko. De er brede, har myk såle og er ofte godt tilpasset små barneføtter i vekst. Sjekk f eks ut Froddo som selges på zalando Anonymkode: 333cf...41d Skal sjekke ut barfot sko, husker jeg gjorde det for noen år siden og slett med å finne noen som var varme nok. Anonymkode: ff67a...241
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 4.20): Så på de men de var så altfor stive. Kan sjekke ut noen andre av viking sine. Anonymkode: ff67a...241 Min hadde den modellen vinteren hun var 1-2 år, opplevde dem ikke som så veldig stive, ikke stivere enn andre vintersko vi så på i butikk iallfall. Men syntes ikke de var varme nok på de kaldeste dagene. Anonymkode: 2c83f...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skal sjekke ut barfot sko, husker jeg gjorde det for noen år siden og slett med å finne noen som var varme nok. Anonymkode: ff67a...241 Jeg har selv brukt froddo sko i fjor, og synes de var varme nok til en Oslo-vinter Anonymkode: 333cf...41d
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min hadde den modellen vinteren hun var 1-2 år, opplevde dem ikke som så veldig stive, ikke stivere enn andre vintersko vi så på i butikk iallfall. Men syntes ikke de var varme nok på de kaldeste dagene. Anonymkode: 2c83f...d4d Hvordan kan de ikke være stive når det ikke går an å bøye sålen på de? Hvor kaldt er det snakk om da? Anonymkode: ff67a...241
AnonymBruker Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan kan de ikke være stive når det ikke går an å bøye sålen på de? Hvor kaldt er det snakk om da? Anonymkode: ff67a...241 Kunne ikke bøye sålen på noen av vinterskoene jeg så på.. Bor i Oslo Hadde Viking Toasty året etter og likte dem bedre men de er ikke spesielt brede tror jeg. Anonymkode: 2c83f...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå