Gjest ~¤Sweet16¤~ Skrevet 25. mars 2006 #22 Skrevet 25. mars 2006 Nei. ← OK. da skal jeg slutte å skrive stort og i minimini.
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mars 2006 #23 Skrevet 25. mars 2006 det er mange som syns det. når man får høre det mye tror man på det til slutt. ett tipps til deg er å skrive på speilet ditt: JEG ER PEN!. da vil du tro det til slutt. for da ser du det hver dag i speilet liksom. ← Men det hjelper liksom ikke så mye å bli fortalt at man er pen heller, når man med jevne mellomrom blir fortalt det motsatte. Igjen og igjen...
Gjest ~¤Sweet16¤~ Skrevet 25. mars 2006 #24 Skrevet 25. mars 2006 Men det hjelper liksom ikke så mye å bli fortalt at man er pen heller, når man med jevne mellomrom blir fortalt det motsatte. Igjen og igjen... ← men har du ikke prøvd terapi heller? kanskje du burde funne en som har fordypt seg innen for sånne ting????
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mars 2006 #25 Skrevet 25. mars 2006 men har du ikke prøvd terapi heller? kanskje du burde funne en som har fordypt seg innen for sånne ting???? ← Nå er det jo faktisk ikke så enkelt som at man bare kan gå et sted og få terapi uten å ha en psykisk lidelse. Med mindre man betaler i dyre dommer selv, da. Og uansett hvor mye terapi man får så vil man vel aldri helt slutte å bry seg om ting som blir sagt direkte til en, tror jeg... Men jeg blir i hvert fall flinkere og flinkere til å ikke ta det så veldig innover meg!
Knurr Skrevet 25. mars 2006 #26 Skrevet 25. mars 2006 Det hender at jeg syns jeg er skikkelig utstygg. Var ganske utstygg da jeg var yngre, jeg gremmes over mange barndomsbilder. Nå er jeg egentlig ganske pen, syns jeg. Det hender jeg får høre det også, til og med uten åpenbare baktanker. Får høre fra pasientene mine en gang i uka eller noe at jeg har fine tenner Kunne hatt renere hud og mindre strekkmerker, og frisøren kunne latt være å skamklippe meg sist jeg var der, men ellers er jeg veldig fornøyd!
Cata Skrevet 25. mars 2006 #28 Skrevet 25. mars 2006 Nei jeg synes ikke jeg er stygg. Det sluttet jeg med da jeg passerte 20, sånn omtrent. Det betyr ikke at jeg synes jeg er spesielt pen heller, men man skal se verre ut enn meg for å fortjene karakteristikken stygg. Med frisyren i orden og de rette klærne så kan jeg faktisk se....ganske ålreit ut.
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2006 #29 Skrevet 25. mars 2006 Syns ikke jeg er stygg. Men det er stor forskjell på hvordan jeg føler meg med sminke og bra klær, og når jeg står opp om morgenen!!
Gjest Ester Skrevet 25. mars 2006 #30 Skrevet 25. mars 2006 Når jeg er sliten og rødøyd og kvisete og premenstruell, kan jeg skremme fanden på flatmark. Resten av tida ser jeg helt ok ut, synes jeg selv. Hva andre mener vet jeg ikke, har aldri spurt noen om de synes jeg er pen eller stygg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #31 Skrevet 25. mars 2006 99% av tida syns jeg at jeg er stygg. Når den ene prosenten som sier at jeg ikke er det, er tilstede, har jeg det ganske bra.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #32 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Jeg tror ikke at jeg egentlig er så stygg som jeg føler meg. Når jeg ser meg i speilet, syns jeg at jeg ser verre ut enn elefantmannen, men siden jeg ikke har problemer med å få meg kjæreste så regner jeg med at det egentlig ikke står så dårlig til. Jeg antar at grunnen til at jeg selv syns at jeg ser så stygg ut, er at jeg ble mobbet for utseendet i hele oppveksten. Edit: skrivefeil Endret 25. mars 2006 av Fairy
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #34 Skrevet 25. mars 2006 Jeg føler meg ikke som noen skjønnhet akkurat, men jeg er heller ikke voldsomt stygg. Har aldri blitt fortalt at jeg er stygg, det er det jeg selv som står for.
Gjest synseren Skrevet 25. mars 2006 #35 Skrevet 25. mars 2006 Vil ikke ta stilling til om jeg er stygg eller ikke. Det jeg kan si er at jeg er stolt av meg selv og den jeg har blitt!
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2006 #36 Skrevet 26. mars 2006 Nope, synes ikke at jeg er stygg. Er faktisk mer glad for at kroppen fungerer som den skal, enn for det som er pent med meg. Er langt fra perfekt men prøver å være glad for at nesa mi er passe stor, føttene små og nette og øynene er passe langt fra hverandre små ting hjelper.
sanasol Skrevet 26. mars 2006 #37 Skrevet 26. mars 2006 Jeg syns jeg er 4, på en skala fra 1 til 10. Tror det stemmer rimelig bra med virkeligheten også...
Gjest Fantus Skrevet 26. mars 2006 #39 Skrevet 26. mars 2006 Det kommer an på dagen og humøret. Noen dager, når jeg har pyntet meg eller bare er i godt humør føler jeg meg pen, mens andre dager føler jeg at jeg er langt under gjennomsnittet.
Ladyen Skrevet 26. mars 2006 #40 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg er ikke stygg. Sånn passelig midt i mellom. Over hele verden vil det finnes mennesker som plasserer oss fra en -1 til 10+. Tenker ikke stort på denslags i det hele tatt. Men noe som jeg er helt sikker på: jeg føler meg bedre og bedre jo mere jeg klarer å holde meg unna alle typer damemagasiner. Rare greier det der. De kommer jo med alskens råd om hvordan like seg selv, for i neste øyeblikk vise oss hvordan vi helst skal se ut, "for å være med i tiden og forvente effektivitet"... Jeg orker ikke det kjøret lenger. Det får min hverdag til å bli en liten berg og dalbane, og denslags kan jeg godt klare meg uten. Tusen takk. Av og til er det rene nedturer og da holder jeg meg unna speil i tillegg. Men stortsett går det greit. Jeg er meg. Kjekk jente du, Elmaand ! :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå