AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Har en ekstrem frykt for dem. Kan ikke komme nær. Anonymkode: c06ec...c32
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Ja, det ville jeg antatt Anonymkode: 35715...e2c 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Edderkopper både overlever og har det godt inni en støvsuger. Så jeg tar alltid en liten dært Permetrin, enten før jeg støvsuger eller etterpå inn i støvsugeren. Anonymkode: e0fa7...3cb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Anbefaler sånn man setter i stikkontakten. Blir mye mindre edderkopper av det. Anonymkode: f4d3f...351
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Edderkopper både overlever og har det godt inni en støvsuger. Så jeg tar alltid en liten dært Permetrin, enten før jeg støvsuger eller etterpå inn i støvsugeren. Anonymkode: e0fa7...3cb Wow, du er klar over at støvsuger sprer mikroskopisk støv fra blant annet innholdet i støvsugerposer? Du sprøyter lufta med permetrin. Håper du ikke har dyr eller barn Anonymkode: 35715...e2c 6 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, det ville jeg antatt Anonymkode: 35715...e2c Men jeg har støvsuger uten pose, og inni kammeret spinner støvet (og alt annet) rundt skikkelig fort. Dør den ikke av det? Anonymkode: c06ec...c32
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Bruk Permetrin rundt ytterdør, vinduer, alle kriker og kroker. Kan legge igjen litt inne også, men ikke spray luften. Permetrin er ikke giftig for mennesker og hunder, men for katter. Obs Anonymkode: 423e6...6db 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Hvorfor skal du drepe edderkoppene? De spiser fluer, mygg og andre små insekter. De reduserer risiko for skadedyrproblemer. De bidrar til balanse i økosystemet innendørs.De tyder ofte på godt inneklima. Og de holder seg som regel skjult og er ufarlige. Anonymkode: 614f3...1ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Har hørt den imploderer av trykket? Hva med stankelbein? Anonymkode: 235df...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har en ekstrem frykt for dem. Kan ikke komme nær. Anonymkode: c06ec...c32 Ja, og så kryper de ut igjen temmelig kjapt. Jeg hadde regelrett fobi, men lærte meg kjapt å ta dem i papir og trekke ned i do. Måtte det, eller selge og flytte da det var flust hvor jeg nå bor. Anonymkode: 76539...500 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor skal du drepe edderkoppene? De spiser fluer, mygg og andre små insekter. De reduserer risiko for skadedyrproblemer. De bidrar til balanse i økosystemet innendørs.De tyder ofte på godt inneklima. Og de holder seg som regel skjult og er ufarlige. Anonymkode: 614f3...1ae Kommer alltid noen med dette svaret... Jeg tar mye heller fluer, mygg og andre små insekter hvis jeg slipper edderkopper. Godt inneklima kan jeg ordne på andre måter. Anonymkode: e0fa7...3cb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow, du er klar over at støvsuger sprer mikroskopisk støv fra blant annet innholdet i støvsugerposer? Du sprøyter lufta med permetrin. Håper du ikke har dyr eller barn Anonymkode: 35715...e2c Veldig enig! Ikke særlig helsebringende for voksne heller det. Så det er en tåpelig og panisk løsning. Til ts: jobb med frykten din isteden for edderkopper finns overalt. Anonymkode: 4a99d...39d 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #14 Skrevet 20. august Edderkopper dør av støvsuging. Ellers kan jeg anbefale fluesmekker, samt Permetrin rundt dører og vinduer. Gjerne rundt trapp og evt. platt/veranda også. Anonymkode: 6f439...d67
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august Nei, de overlever fint inni støvsugeren, formerer seg og finner masse å spise. De kommer seg også greit ut derfra, i hvert fall de minste av dem. Anonymkode: cadbc...662
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august Jeg setter alltid støvesugeren fra meg med nunnstykket ned.m, bare i tilfellet… Anonymkode: e6b5d...e56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå