Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en årrekke har jeg slitt med hårtap. Hodebunnen viser gjennom flere steder og jeg sliter mye med eget utseende pga dette. Nå leser jeg at rødt lys kan ha effekt. Hjelmen koster over 3000 kr men har 7 mnd garanti. Er dette verd å prøve? 

Anonymkode: 82e42...1ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på. Hvilke behandlinger har du allerede forsøkt? Regner med at du har vært til hudlege og vet årsaken til hårtapet?

Anonymkode: 958df...f8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer helt an på. Hvilke behandlinger har du allerede forsøkt? Regner med at du har vært til hudlege og vet årsaken til hårtapet?

Ja har vært hos hudlege men mange år siden. Han sa androgynt hårtap (mannlig type hårtap) Jeg fikk noe medisin (husker ikke hva) men det reduserte mitt allerede lave blodtrykk så jeg nesten ikke orket å bevege meg. Ellers følte jeg effekt på Hårtapet den gang. Har ingen vitaminmangler i det hele tatt. Frisk som en fisk og ingen stress i livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg gått til hudlege igjen, en med god peiling på hårtap, og fått en ny vurdering. Kanskje du kan ha nytte av en kombinasjon av ulike behandling. Ville uansett ikke kun satset på en sånn hjelm. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis det faktisk var slik at en slik hjelm "med rødt lys" fungerte på hårtap og skallethet... ville det ikke da vært null antall skallede menn her på kloden? I alle fall i den vestlige verden?

Tenk deg om. Det er åpenbar svindel. Det funker ikke. Da ville menn gått mann av huse for å kjøpe den og bruke den og kurere sin skallethet og måne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann?

Anonymkode: c88d4...109

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det blir et tap for lommeboka. 

Anonymkode: 4d3fe...71d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Personlig ville jeg gått til hudlege igjen, en med god peiling på hårtap, og fått en ny vurdering. Kanskje du kan ha nytte av en kombinasjon av ulike behandling. Ville uansett ikke kun satset på en sånn hjelm. 

Hudleger her i landet er ubrukelig, når det kommer til hårtap. Jeg har vært hos 3 forskjellige og ingen vet årsak til mitt hårtap.

Anonymkode: 0885e...d1e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hudleger her i landet er ubrukelig, når det kommer til hårtap. Jeg har vært hos 3 forskjellige og ingen vet årsak til mitt hårtap.

Kan jeg spør om du har funnet en løsning eller noe som hjelper? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jøss. Spenstig å basere konklusjonen "hudleger her i landet er ubrukelige når det kommer til hårtap" på å ha vært hos tre stykker, som jo er et rimelig lavt antall sammenlignet med hvor mange som finnes. Du tenker hudleger i andre land er flinkere, eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan jeg spør om du har funnet en løsning eller noe som hjelper? 

Nei, bare kastet penger ut av vinduet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jøss. Spenstig å basere konklusjonen "hudleger her i landet er ubrukelige når det kommer til hårtap" på å ha vært hos tre stykker, som jo er et rimelig lavt antall sammenlignet med hvor mange som finnes. Du tenker hudleger i andre land er flinkere, eller?

Du mener jeg skal gå til hudleger til jeg finner svar? Jeg sier ikke noe om at de er flinkere, men det er kjedelig å måtte betale 2200,- uten å få hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...