Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd? Jeg har problemer med å finne meg en kone, men har hørt det er enklere å finne seg en kone i Finnmark siden damene der er mer åpne og ønsker å komme seg sørover. 

Anonymkode: fb8a1...e7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har prøvd? Jeg har problemer med å finne meg en kone, men har hørt det er enklere å finne seg en kone i Finnmark siden damene der er mer åpne og ønsker å komme seg sørover. 

Stereotypiene står nok for fall. Man har lokale forskjeller fortsatt, men med alle mulige plattformer via nettet, så har ting blitt mer likt over alt. Folk er blitt mer like overalt. Den største forskjellen i 2025 mellom Finnmark og Oslo, er mer at familie og barn er normen i 20-årene i Finnmark, mens man i Oslo gjerne er 30+ før man i det hele tatt tenker på tanken.

Anonymkode: 8f61a...c8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forveksler du kanskje Finnmark med Filipinene?

Anonymkode: ad3ea...7e6

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

ja nei hva skal man si til dette? Jeg tror du vil bli skuffet.. Det er ikke slik at kvinner i finnmark går å venter på en søring akkurat.. 

Anonymkode: 7f206...092

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den største forskjellen i 2025 mellom Finnmark og Oslo, er mer at familie og barn er normen i 20-årene i Finnmark, mens man i Oslo gjerne er 30+ før man i det hele tatt tenker på tanken.

Det er nok på grunn av boligmarkedet i Oslo er mye dyrere. Hvem har lyst å få en unge når de bor i en liten hybel?

Anonymkode: 32913...691

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke flest menn i Finnmark også? 

Anonymkode: 21a22...8c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok på grunn av boligmarkedet i Oslo er mye dyrere. Hvem har lyst å få en unge når de bor i en liten hybel?

Anonymkode: 32913...691

Jada, klar over det. Men i tillegg er det nok noen kulturforskjeller på det området. Er nok mange flere som er opptatt av karriere i Oslo, enn i Alta. 

AnonymBruker
Skrevet

Fine er jo att ho er garantert trygda, så ho er nå flytt

Anonymkode: e232c...988

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Forveksler du kanskje Finnmark med Filipinene?

Anonymkode: ad3ea...7e6

Damene på Filippinene vil sikkert også heller sørover enn å bli sammen med TS. Finne seg en kjekk australier kanskje 😍

Anonymkode: c56c6...393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det ikke flest menn i Finnmark også? 

Anonymkode: 21a22...8c8

Joda. Det er det. Mange unge kvinner med ambisjoner har dratt sørover. Men det er selvsagt fremdeles noen igjen...

Anonymkode: 09688...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Men de damene jeg har snakket med fra Finnmark før har virket så snille, de ler og smiler mye og er så lette å prate med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller være single hele livet enn å flytte til Finnmark.

Anonymkode: b6c02...4de

AnonymBruker
Skrevet

Da måtte "søringen" ønsket å bo her oppe!

Anonymkode: 60fec...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Damer nordfra flytter vel sørover hvis de vil? Hvorfor blande mannfolk inn i det? Tror du faktisk en dame er avhengig av en mann for å flytte i 2025? 

Men nei, damer i nord har ikke lavere standard enn damer i sør, så du kan ikke satse på at noen der vil ta til takke med deg for å kunne flytte sørover. 

I stedet for å lete etter damer med lave krav, kan du ikke heller bli en bedre mann? Hør etter når damer sier hva de vil ha. Ikke tro på menn som sier "Jeg vet at damer sier at de vil ha omsorg, modenhet og respekt, men det er feil. Jeg vet bedre. De vil nemlig egentlig ha svære muskler, 210cm, og 5 mill i inntekt."

Anonymkode: cedb7...818

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg på dialekt. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...