AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Søker råd her da jeg er helt utslitt. Barnet er 8 år i sommer hae det blitt mye mobil og da spill. Nå etter skolestart har vi kuttet ned at han får 2 timer og deler disse opp som han vil. Første dagen følgte han dette og kom Da klokka ringte(vi setter på tid) igår var det ikke snakk om skrudde da av klokka løy osv. Masse fustrasjon fra alles side kalte meg for verdens verste mamma og at han hater meg. Faren vil nå kutt ut telefon helt i 10 dager til han lærer seg å høre etter og ikke lyve. Når vi sa det ville han ikke på skolen. Jeg måtte da lyve å si du får den for at han skulle komme seg avgårde. Jeg selv måtte på jobb og hadde ikke tid til å snakke om dette. Vi hadde en lang prat med han både jeg og far men det går ikke inn. Han har lite venner og folk å være med i fritiden så han kjeder seg raskt. Noen råd? Anonymkode: 6337c...4a9
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Jeg hadde gjort som mannen din sa. Helt bort med mobil og spill, Også ville jeg jobbet mye for det sosiale rundt gutten med tanke på venner. Har han aldri med noen hjem, ingen å leke med i nabolaget etc? Anonymkode: 62578...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde gjort som mannen din sa. Helt bort med mobil og spill, Også ville jeg jobbet mye for det sosiale rundt gutten med tanke på venner. Har han aldri med noen hjem, ingen å leke med i nabolaget etc? Anonymkode: 62578...4f3 Han har en god venn. Han sier han har venner på skolen også i følge lærer. Jeg får vondt av han da hab er stille og sjenert. Anonymkode: 6337c...4a9
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Søker råd her da jeg er helt utslitt. Barnet er 8 år i sommer hae det blitt mye mobil og da spill. Nå etter skolestart har vi kuttet ned at han får 2 timer og deler disse opp som han vil. Første dagen følgte han dette og kom Da klokka ringte(vi setter på tid) igår var det ikke snakk om skrudde da av klokka løy osv. Masse fustrasjon fra alles side kalte meg for verdens verste mamma og at han hater meg. Faren vil nå kutt ut telefon helt i 10 dager til han lærer seg å høre etter og ikke lyve. Når vi sa det ville han ikke på skolen. Jeg måtte da lyve å si du får den for at han skulle komme seg avgårde. Jeg selv måtte på jobb og hadde ikke tid til å snakke om dette. Vi hadde en lang prat med han både jeg og far men det går ikke inn. Han har lite venner og folk å være med i fritiden så han kjeder seg raskt. Noen råd? Anonymkode: 6337c...4a9 Hadde gjort som mannen din foreslår. Er iallefall det vi har gjort her. Skjerm, mobil, spill etc er et privilegium. Ikke selvsagt. Det er vi voksne som bestemmer. Blir ikke avtalene holdt, så ryker skjermtiden. Er ikke farlig å kjede seg. La han kjede seg, lett tilrette for andre aktiviteter. Anonymkode: 558d1...756
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han har en god venn. Han sier han har venner på skolen også i følge lærer. Jeg får vondt av han da hab er stille og sjenert. Anonymkode: 6337c...4a9 Men da hadde jeg tatt litt initiativ til å invitere de med hjem fra skolen. invitert de med på kino, bowling etc.. Anonymkode: 62578...4f3
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men da hadde jeg tatt litt initiativ til å invitere de med hjem fra skolen. invitert de med på kino, bowling etc.. Anonymkode: 62578...4f3 Skal forsøke å ta tak i det. Anonymkode: 6337c...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå